Tarjoan kodin kaikenikäiselle koiralle maalla.
Saksanpaimenkoiria omistaneena niistä on kokemusta.
Saksanpaimenkoira uros pitkäkarvainen
5
200
Vastaukset
- kodittomille koti
Tarjoan kodin kaikenikäisille saksanpaimenkoirille kaupungissa. Kokemusta saksanpaimenkoirista löytyy vuosikymmenten ajalta.
- Suomikkuni
Mä löysin omani http://pedigreedatabase.com/classifieds.search valikosta vaan klikkaat german shepherd dog ja alhaalta sukupuolen, iän sekä maan. Paikan päällä kannattaa toki kannattaa käydä näkemässä kasvattaja ja koirat niin ei osta sikaa säkissä! :)
- <<<
Turha lähteä merta edemmäksi kalaan. Suomesta löytyy kasvattajia/koiranomistajia, joilla tervesukujuurisia koiria.
- Jaahas, jaahas
Niin löytyy vaan kummasti aletaan riitelemään kun joku täällä kysyy koiraa... Joten onko ihmekään että osa hakee muualta ettei tarvi riitapukarien keskelle joutua
- nfhdkdi
Ja voi olla että kun saa sen jostain niin heti myynnissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693