ekakertalainen

kohta lähdössä

minkä hintaluokan juttu on jos vuokraa taksin päiväksi? tingitäänkö tuolla taksikyydeistä?

7

343

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thaimaa 1

Aina pitää etukäteen sopia ja tinkiä hinta, oletko muuten milloin lähdössä ja minkälaisella seurueella, itse olen käynyt toistakymmentä kertaa Thaimaassa ja lähden 18.1 ja olisin seuraa vailla, ihan vaan tueksi koska eka kertaa yksin lähdössä

• kohta lähdössä

voi harmi, olen menossa vasta helmikuun alussa..:/ olisikin mukava ollut saada kokeneemmaalta reissaajalta vinkkejä...kun vähän aroin mielin reissuun lähden..

• 11+2

Riippuu jonnin verran paljonko mittariin tulee matkaa. Tyypillinen taksipäivä crystal pool, hot springs ja Tiger cave temppeli maksanee noin 2000THB ( -200THB)ja kestää 4-8h.
      Krabin keskustaan pääsee paikkallisillä kyydeillä (muistaakseni n.50THB/suunta). Krabi-Ao Nang on taksilla muistaakseni noin 400THB.
      Pitkähäntäveneillä kannattaa kierrellä eri rantoja ja saaria. Ne toimii vähän kuten joukkoliikenne, eli ostat lipun ja tulet takaisin sitten kun haluat. Veneen voi vuokrtata itselleenkin päiväksi ja hinta on muistaakseni noin 2500THB.
      Ei kannata yhtään arastella vaan hyppään hommaan vaan mukaan. on siellä paljon muitakin "yksinäisiä"! :)

• hyvä juttu

suuri kiitos!

• buriman

Nimenomaan tinkiä pitää aina mut siinä pitää olla myös varmalla asenteella. Eli kun alat sen löytämäsi taksikuskin kanssa tinkimään niin kysy hintaa ja pety heti hintaan ja puolita. Siitä sit, mut aina pitäis saada kuskille hyvä mieli lopuksi,(tietty oma fiilis 1) reissun päätteeksi aina tippiä, jos hyvä kuski niin sit vaikka enemmänkin, ei enempää kuin n.20% hinnasta. :) Thaipeople yleisesti ihan tosi rentoo porukkaa eli ilon ja hymyn kautta saat kaikki paljon helpommalla. Etkä hermostu liikaa ikinä! Vaikka mikä olis niin selviät mistä vain. Good luck :) Khap

• mikran69
      • ekakertalainen1

ihan mielettömästi KIITOS...tämäpä helpotti huomattavasti matkabudjetin luomisessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      122
      1744
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      857
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      812
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      790
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      752
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      44
      654
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      41
      646
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      257
      639
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      68
      613
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      587
    Aihe