Moi elikkkä onko se normaalia jos ns pelkään miehiä eli oon 13v poika ja pelkkää aika paljon (ennenvanhaan) aikuisia miehiä tosin en oli varttunut isän / isä hahmonkanssa
Mistä se kertoo
no onko se normaalia
3
148
Vastaukset
- Setänäyttää
Tulet Setän luokse. Setä näyttää ettei tarvitse pelätä Setää
- eiole
Ei ole normaalia pelätä ketään varsinkaan iän ja sukupuolen perusteella, joku aikuinen mies on varmaan hyväksikäyttänyt sua lapsena, se voi olla syynä.
- Eisenvaarallisempaa
Minä olen pelännyt pitkälle aikuisuuteen miehiä. En usko olevani hyväksikäytön uhri, mutta selkäsaunoilla on matkaani höystetty runsaasti sieltä alkupäästä elämää. Enkä aikuisenakaan tohtinut ryhtyä väittelyyn tai kinasteluun "liian" riskin miehen kanssa, koska olin oppinut, että erimielisyydet ratkotaan remmin kanssa. Valtavasti jännitin armeijaan menoa ja uusia työpaikkoja, mutta pikkuhiljaa olen oppinut, että ei täsä mitään vaaraa oikeasti ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402