Inglesissä joissa istua iltaa ja syödä ja mahdollisesti nauttia livemusiikista, onko niitä , jos niin suosituksia kaivataan ja iso kiitos, jos joku tietäsi?
Rantaravintoloita
25
502
Vastaukset
- Juhani Holoopainen
Ryysyranta tai Mummola. Paino "mahdollisesti nauttimisesta.
Dresscode: tuulipuku iltaisin. Kun kerran tuulee joka pirun ilta.- adidas_virtanen
Tuulipuku kuuluu varustukseen, pääseekö edes sisään ilman sitä.
- Pukukoodi
adidas_virtanen kirjoitti:
Tuulipuku kuuluu varustukseen, pääseekö edes sisään ilman sitä.
Ei
- harmittaa monien pu
Tällaisiinko vastauksiin mennyt nykyinen palsta????
Miksi ihmiset ette voi olla asiallisia.
Miksi vaivaudutte lukemaan ja käymään täällä, kun tarkoitus
esittää vain tyhmiä ajatuksia.
Tiedän teidän olevan kotona olevia, ei koskaan matkustavia,,,,,
sittenkin, antakaa ihmisten kysellä ja saada täällä kunnon
vastauksia.- taxitaxi
Inglesissä ei ole rantaravintoloita kuin ns. palvelurannassa. Siellä on päivisin kova kuhina ja osa ravintoloista/baareista on kiinni iltaisin. Tosin osa ruokaravintoloista on avoinna ja musiikkiakin kuuluu, kun kiipeää portaita ylös rantapromenadille. Itsellä ei kokemusta näistä.
Ingles on tässä suhteessa täysin erilainen kuin Playa de las Americas.
Meloneraksessa on muutama rantaravintola, jossa voit kuunnella aaltoja ja musiikkia.
Samoin muutaman rantaravintolan keskittymä aivan meloneraksen rannan kävelytien äärimmäisessä päässä (Puerto Ricon puoleinen pää). - kohta mennään
No heitä ottaa niin p*****i päähän , kun toiset matkustelee vaan, ja itse raukat ei ikinä pääse mihinkään . Pitäis kai heitäkin ymmärtää kun ainoa ilonaihe on lukea tätä palstaa.
' - .öl
Viime aikojen kelien perusteella tuulipuku on hyvinkin tarpeellinen varuste Inglesin illassa, joten vastaukset olivat asiallisia.
- Vaki asukas
kohta mennään kirjoitti:
No heitä ottaa niin p*****i päähän , kun toiset matkustelee vaan, ja itse raukat ei ikinä pääse mihinkään . Pitäis kai heitäkin ymmärtää kun ainoa ilonaihe on lukea tätä palstaa.
'Totta. Ei minulla ole ainakaan hirvittävästi varaa matkustella. Omaisuutta tietenkin viisaana olen aikoinaan haalinut ryyppäämisen sijaan, joten sitä on. En kuitenkaan viitsi pistää sijoituksia lihoiksi matkustelun takia.
Ajattelin vielä keväällä että lähtisin käymään suomessa mutta ei valuuttavaranto antanut myöten. Ei tuo tosin haitannut kauheasti sillä Inglésin kesä oli taas yhtä komea ja lämmin kuin aikaisempinakin vuosina. Kuten tuttua oli, ei suomitolvanoista ollut kauheasti merkkejä. Vakiasukkaiden kanssa vietimme kesää, kiertelimme kaunista saartamme ja laskimme kauhulla päiviä milloin tuulipuvut alkavat virrata kaupunkiimme.
Vielä olisi sellaiset 10-12 viikkoa kärsittävä juntteja. Tosin maaliskuun lopulla jo hiljenee jottei junttikieltä kuule paljoa. Ei ainakaan kuten joulu- ja hiihtolomien aikaan. - näemmä on
Vaki asukas kirjoitti:
Totta. Ei minulla ole ainakaan hirvittävästi varaa matkustella. Omaisuutta tietenkin viisaana olen aikoinaan haalinut ryyppäämisen sijaan, joten sitä on. En kuitenkaan viitsi pistää sijoituksia lihoiksi matkustelun takia.
Ajattelin vielä keväällä että lähtisin käymään suomessa mutta ei valuuttavaranto antanut myöten. Ei tuo tosin haitannut kauheasti sillä Inglésin kesä oli taas yhtä komea ja lämmin kuin aikaisempinakin vuosina. Kuten tuttua oli, ei suomitolvanoista ollut kauheasti merkkejä. Vakiasukkaiden kanssa vietimme kesää, kiertelimme kaunista saartamme ja laskimme kauhulla päiviä milloin tuulipuvut alkavat virrata kaupunkiimme.
Vielä olisi sellaiset 10-12 viikkoa kärsittävä juntteja. Tosin maaliskuun lopulla jo hiljenee jottei junttikieltä kuule paljoa. Ei ainakaan kuten joulu- ja hiihtolomien aikaan.On näemmä niitä mielisairaita kanariallakin :))
- El Tablero
Vaki asukas kirjoitti:
Totta. Ei minulla ole ainakaan hirvittävästi varaa matkustella. Omaisuutta tietenkin viisaana olen aikoinaan haalinut ryyppäämisen sijaan, joten sitä on. En kuitenkaan viitsi pistää sijoituksia lihoiksi matkustelun takia.
Vielä olisi sellaiset 10-12 viikkoa kärsittävä juntteja. Tosin maaliskuun lopulla jo hiljenee jottei junttikieltä kuule paljoa. Ei ainakaan kuten joulu- ja hiihtolomien aikaan.Olisi hauska tietää, miltä paikkakunnalta tämä "Vaki asukas" kirjoittelee.
Aika outoa ettei Inglesin kokoisessa paikassa pysty sesonkina suomalaisia välttelemään.
Miksi pitää juuri siellä asua. Suosittelen esim. El Tableroa. - El Tablero
El Tablero kirjoitti:
Olisi hauska tietää, miltä paikkakunnalta tämä "Vaki asukas" kirjoittelee.
Aika outoa ettei Inglesin kokoisessa paikassa pysty sesonkina suomalaisia välttelemään.
Miksi pitää juuri siellä asua. Suosittelen esim. El Tableroa.Jäi sanomatta se, että tuskin tiedät El Tableron sijaintia. Googleta äkkiä että pystyt siitä kertomaan. Kerrohan meille tietämättömille muutama sana sen kirkosta, ihan ulkoapäin vaan riittää.
- Yksi Canarios
näemmä on kirjoitti:
On näemmä niitä mielisairaita kanariallakin :))
Kyllä todellakin on. He saapuvat tuulipukuineen ja tennissukka sandaaleineen siinä syys-lokakuussa. Suurempi määrä sairaita tulee tänne joululomalle ja sitten on vuorossa hiihtolomaviikot. Meitä Canarioksia hieman naurattaa heidän toilailunsa mutta minulle jo lapsena opetettiin ettei sairaille ihmisille saa nauraa. He eivät itse tiedä olevansa sairaita.
Itse olen hieman nuorempaa sukupolvea mutta kuulisit miten Kuparipannun keskiviikko miitingissä vanhemmat Canariokset nauravat suomalaisille junteille. Kyllä sitä itsekin tulee hymähdeltyä suomi junteille sillä olette te niin hauskoja juntteja - Kanarian Pekka
Yksi Canarios kirjoitti:
Kyllä todellakin on. He saapuvat tuulipukuineen ja tennissukka sandaaleineen siinä syys-lokakuussa. Suurempi määrä sairaita tulee tänne joululomalle ja sitten on vuorossa hiihtolomaviikot. Meitä Canarioksia hieman naurattaa heidän toilailunsa mutta minulle jo lapsena opetettiin ettei sairaille ihmisille saa nauraa. He eivät itse tiedä olevansa sairaita.
Itse olen hieman nuorempaa sukupolvea mutta kuulisit miten Kuparipannun keskiviikko miitingissä vanhemmat Canariokset nauravat suomalaisille junteille. Kyllä sitä itsekin tulee hymähdeltyä suomi junteille sillä olette te niin hauskoja junttejaAi miitinki on keskiviikkoisin edelleen olemassa? Vieläkö Sinikka pitää miitingin alussa katsauksen siitä ketä on näkynyt Iskelmä Ravintelissa tai Apilaniityssä? Mitä kenelläkin oli päällä ja kenen seurassa kukin liikkui? Arvostelua sai suomituristit ja aivan aiheesta. Suomalainen lienee maailman surkein pukeutuja sekä suomessa että erityisesti maailmalla.
Oli se hurjaa juoruamisen aikaa kun pari vuotta sitten siellä vietin talveni. Terveiseni kaikille kanarioksille sinne lämpöön täältä pakkasesta. Tulen reilun viikon kuluttua ja olenkin sitten kesäkuun lopulle ja sitten taas syyskuussa takaisin granille
Terveisin Pekka - Tsemppiä Teille
Yksi Canarios kirjoitti:
Itse olen hieman nuorempaa sukupolvea mutta kuulisit miten Kuparipannun keskiviikko miitingissä vanhemmat Canariokset nauravat suomalaisille junteille. Kyllä sitä itsekin tulee hymähdeltyä suomi junteille sillä olette te niin hauskoja junttejaNaurakaa vaan keskenänne rauhassa. Eikä teidän kannattaisi katkeroitua, että olette siellä jumissa. Suomessakin on paljon porukkaa, joilla ei ole varaa matkustella ulkomailla. Kesälläkin kun muistelette millaista Suomessa on ja alkaa ottaa kaaliin, niin käy ostamassa eurolla kaupasta pahvitölkissä viiniä ja juo sen pahaan oloon. Seuraavana päivänä näyttää paremmalta ja on päivää lähempänä aika kun me tulemme pitämään hauskaa. Kun rahat ovat lopussa voi pyytää aina meiltä lomalaisilta viinarahaa - ainakin minä voin aina antaa viinirahaa yhden kännin verran.
- tässä totuus
Yksi Canarios kirjoitti:
Itse olen hieman nuorempaa sukupolvea mutta kuulisit miten Kuparipannun keskiviikko miitingissä vanhemmat Canariokset nauravat suomalaisille junteille. Kyllä sitä itsekin tulee hymähdeltyä suomi junteille sillä olette te niin hauskoja junttejaEi et sinä "Yksi Canarios" ole ETKÄ koskaan tule olemaan Canarios! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Jos muuta väität et tiedä Kanariasta yhtään mitään. - Ei kateellinen.
tässä totuus kirjoitti:
Ei et sinä "Yksi Canarios" ole ETKÄ koskaan tule olemaan Canarios! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Jos muuta väität et tiedä Kanariasta yhtään mitään.Älä ole katkera Canarioksille. Taas on kyse suomalaisesta kateellisuudesta. Säästä rahaa ja muuta itsekin kanarialle niin voit olla itsekin canarios. Lainaa äidiltä jos viikkorahasi eivät riitä.
- 6+8
tässä totuus kirjoitti:
Ei et sinä "Yksi Canarios" ole ETKÄ koskaan tule olemaan Canarios! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Jos muuta väität et tiedä Kanariasta yhtään mitään.HAHAHAHAHAHHAAAAHAAHAAHAAA!!!!!
Kateellisuutesi määrä on sanoin kuvaamaton.
Teit kateellisuudellasi itsesäsi PELLEN !!
HAHAHAAA!! - Asukas vuodesta 2006
Ei kateellinen. kirjoitti:
Älä ole katkera Canarioksille. Taas on kyse suomalaisesta kateellisuudesta. Säästä rahaa ja muuta itsekin kanarialle niin voit olla itsekin canarios. Lainaa äidiltä jos viikkorahasi eivät riitä.
Me otamme huomenna joka viikkoisessa tapaamisessamme jälleen esille tämän jokavuotisen naurun aiheemme, eli suomalaisten kateellisuuden meitä vakituisia asukkaita kohtaan. Monet naurut olemme saaneet ja varmasti saamme myös huomenna kun kertaamme tuon "tässä totuus" nimimerkin julistusta meistä vakituisista asukkaista, eli Canarioksista.
- Ei halua palella
Asukas vuodesta 2006 kirjoitti:
Me otamme huomenna joka viikkoisessa tapaamisessamme jälleen esille tämän jokavuotisen naurun aiheemme, eli suomalaisten kateellisuuden meitä vakituisia asukkaita kohtaan. Monet naurut olemme saaneet ja varmasti saamme myös huomenna kun kertaamme tuon "tässä totuus" nimimerkin julistusta meistä vakituisista asukkaista, eli Canarioksista.
Kun on kokemusta talvista sillä jo monena vuotena, niin voisitteko ystävällisesti kertoa miten selvitätte tämän lämmitysasian? Osa asuu hotelleissa, joissa ei ole lämmitystä. Pitääkö lämmittimiä piilotella ym? Menee vähän aiheen ohi, mutta olisi tärkeä tieto.
Rannassa(Anexo) ainakin Roma niminen paikka on myös iltaisin suosittu ja siellä on myös ohjelmaa(näkynee netissäkin??).Asiattomat kirjoitukset kertovat lähettäjänsä nerokkuuden,kaikilla ei ole majakassa valoa.Meloneraksen alkupäässä (majakan vieressä) on tyylikäs paikka nimeltään Colon ,jossa saa ruokaa,juomaa ja livemusiikkia.Pari kertaa tuli käytyä ,suosittelen.
- matkaaja_55
tämä Roma ei ainakaan vakuuttanut ruokansa puolesta viimeksi kun kävin siellä.
- pupujussi.
Nyt on kyllä ollut niin kylmää ja tuulista iltaisin, että rannalle ei tee mieli.
Edes tuulipuku ei lämmitä riittävästi. Useassa paikassa on kylmän varalta lämmittimet.
Kysyttiinkin ravintolaa rannalla,ei uskoisi kun seuraa tarinoita.Jotkut vaan eivät osaa olla otsikon alla.Ravintoloista,Meloneraksen rannalla on pitkä rivi toinen toistaan kalliimpia paikkoja,ruoan laatua en tiedä ,se kun vaihtelee aikaa myöten.
- Kanarialle
Rannalla on hyvä paikka Ristorante Roma, voi istua iltaa sisällä tai ulkona, ruoka hyvää ja tarjoilijat palvelualttiita. Joka ilta show tai musiikkiesityksiä. Tunnelma välitön.
Alla linkki:
http://www.romagrancanaria.com/index.php/en/
Mukavaa iltaa! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41341292Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199814Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316290Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225128Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623955Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta563909Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783538- 403067
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192508Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212348