Löytyykö Japanista Suomi vetoista kahvilaa, majataloa ?

Japaniin

Kiinnostaa löytyykö Japanista suomalaista yrittäjää. Tietääkö kukaan missä ja minkä nimisiä. Kiitos !

4

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna mun kestää

Miksi pitäisi löytyä? Itse kun matkustan ulkomaille, niin en ainakaan etsiäkseni ensitöikseni muita suomalaisia siellä. Jos haluaa ulkomaille niin että on vähäniinku Suomes, niin eikös Kanarian kännikeitailla ole niitä Suomi-baareja, suomalaisia kauppoja ja ravintoloita josta saa Lapin kultaa lihapullia muusilla ja maksalaatikkoa. HYI KAKKA!
      Japanissa ollaan hieman niinkun muutamaa kerrosta ylempänä tuossa mielessä.

• Niin mie annankin...

Ehkäpä aloittaja ei ole aikeissa lähteä Japaniin turistiksi vaan kenties kiikarissa olisi oman yrityksen perustaminen joka tekisi bisnestä Japanissa yritystä pyörittävien suomalaisten kanssa? Tai etsimässä työharjoittelupaikkaa tai vastaavaa? Onhan noita mahdollisia selityksiä vaikka kuinka.

Erilaista Suomi-tavaraa myydään Japanissa siellä täällä ja se myös käy hyvin kaupaksi. Kyllä siellä bisnesmahdollisuuksia on ennakkoluulottomalle yrittäjälle.

• Lycka till

Joo, mutta siellä on sitten vähän vastaava meininki kun USAssa, eli perisuomalaisella asenteella ei pärjää vaan pitää pystyä vastaamaan kovaan kilpailuun mitä Suomessa ei tunneta. Kaikkeen pitää panostaa vähintään 200% ja etenkin asiakkaiden kohtaaminen mikä suomalaisille on tyypillisesti vaikea asia, niin sitä ei voi mokata siellä.

• Mitsuko

Olet oikeassa siinä että japanilaisten kohteliaisuus on legendaarista ja siinä on suomalaisille paljon opittavaa.- Mutta japanilaiset ovat kuitenkin siinä samanlaisia kuin suomalaiset että he osaavat myös olla hiljaa ja jättää toisen ihmisen rauhaan. Jos suomalainen pystyy olemaan japanilaisittain hyvin kohtelias niin hänen ei kuitenkaan tarvitse olla millään tapaa yli-innokas asiakkaita kohtaan.
        Vaikka japanilaiset tekevät pitkiä päiviä he ottavat asiat huomattavasti rennommin kuin suomalaiset joten se vähentää sitä panostamisen haastetta.
        Mutta eipä sinne Japaniin monikaan suomalainen ole mitään ap:n kysymää yritystä perustamassa.
        Tokiossa on ehkä kymmenisen Suomi-henkistä kahvilaa, Suomi on maa josta japanilaiset pitävät ja jota arvostavat, eli siinä mielessä ei Suomi mikään ihan huono brändi ole Japanissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe