Löytyykö Vietnamista Suomi vetoista kahvilaa, majapaikkaa jne. Kiertelisin näiden kautta Vietnamia. Missä ja minkä nimisiä ? Kiitos !
Löytyykö Vietnamista Suomi vetoisia paikkoja.
1
435
Vastaukset
- Luksusta Saigonissa
En tiedä, miten saisin suomalaisille vuokratuksi Saigonissa luksushuoneiston kun itse emme ole käyttämässä. Onkohan tämä oikea paikka? Oikotielle ei ole vielä mahdollista laittaa ;-(
Se on viiden tähden hotellin puitteilla oleva ns. 5-star condominium, jossa on kaikki herkut ja vuokra vain 350 €/viikko (miniimi) siivouskulut 30 €. Huoneistossa on 95 m2, joten tilaa riittää. Vain 10 min taksimatka keskustaan. Erinomainen hinta-laatusuhde jos haluaa viettää viiden tähden hotellin tavoin, mutta hinta vain 1/3 ja tilaa on 3-4 kertaa enemmän. Hissillä pääsee suoraan altaisiin.
Talonyhtiöstä
http://imperiaanphu.com/
Lisäkuvia
https://www.dropbox.com/sh/m8g4dlxrmtuev5c/AACemawgv3TU6BPdaaA89kYba?dl=0
Toki vuokralaisile annetaan myöskin parhaat shoppailu- ja matkailuvinkit kaupan päälle ;-). Tarvitessa myös kahvittelu ja face-to-face tapaaminen Helsingissä.
Ottakaa yhteys vaan rohkeasti: laurent.trannguyen@gmail.com
Huom! Vapaita viikkoja on vasta 12.3.2015 jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759