Hei !
Mitä näkyy ja mun ja tähän ristiverisen miehen suhteseen ?(kyseessä mua hieman vanhempi mies ) Onko tällä edellytyksiä ?
Sagmar7
4
175
Vastaukset
- nostan
Nostan
En tiedä onko teillä ollut sen kummempaa suhdetta kun jotenkin sinusta tämä tuntuu hankalalta, jotenkin ei ole sillä lailla rohkeuttakaan kun täytyy odottaa mitä se toinen haluaa, toki aikomuksia on tehdä jotain. Mies jotenkin vain odottaa ehkä tapaamista mutta tähän liittyy ongelmia, pakollakaan ei mitään saa aina aikaiseksi, todella stressiä ilmassa kesään, sitten jotenkin on nähty miten teillä on välillänne, jokin voi välillä tuntua jäävän muiden osapuolten takia ympäriltä, Sinä ehkä jäät odottamaan parempaa aikaa että pääsetkö miehen kanssa kuitenkin sinne mihin haluat, tämä voi tuoda sekavuutta, ja onhan tässä arkuutta miehen puolelta sinulle. Ehkä tulet avautumaan tälle miehelle kesän jälkeen paremmin, Mahdollisesti teillä tulee olemaan salaista rakkaussuhdetta kun käytännössä se onnistuu jotenkin paremmin, jotenkin taistelua löydättekö toisianne, uskaltaako astua mihinkään. Kärsivällisyydellä voi mennä siitä eteenpäin, nähdä asiat lyhyemmällä tähtäimellä. Hän on kuitenkin avoin sinua kohtaan, elämässä jotenkin ei valmista kaikki ja on kahden ihmisen välissä, miten jatkaa. Teillä on mahdollisuudet ihan luottamussuhteeseen kun tämä mies ymmärtää miten teillä kahdella on.
- nostan Sagmarille
nostan
- Cora
Kiitos tuhannesti sagmar , osuit kyllä oikeaan.. Se mitä minusta tuntuu hankalalta on juuri se ikäero.Mies vetää minut puoleensa todella lujasti.Joku luja yhteys meillä on.Yhteys joka on koen etä on todella harvinainen, kun tapaan miehiä,koen yleensä etä ovat lapsellisia ja tylsiä.Olen kokennut elämääni aikana todella paljon, vaikutta varmasti asiaan. Molemmilla on kiirellinen elämä joka vaati veroonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728