Sagmar7

Cora

Hei !
Mitä näkyy ja mun ja tähän ristiverisen miehen suhteseen ?(kyseessä mua hieman vanhempi mies ) Onko tällä edellytyksiä ?

4

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostan

Nostan

• En tiedä onko teillä ollut sen kummempaa suhdetta kun jotenkin sinusta tämä tuntuu hankalalta, jotenkin ei ole sillä lailla rohkeuttakaan kun täytyy odottaa mitä se toinen haluaa, toki aikomuksia on tehdä jotain. Mies jotenkin vain odottaa ehkä tapaamista mutta tähän liittyy ongelmia, pakollakaan ei mitään saa aina aikaiseksi, todella stressiä ilmassa kesään, sitten jotenkin on nähty miten teillä on välillänne, jokin voi välillä tuntua jäävän muiden osapuolten takia ympäriltä, Sinä ehkä jäät odottamaan parempaa aikaa että pääsetkö miehen kanssa kuitenkin sinne mihin haluat, tämä voi tuoda sekavuutta, ja onhan tässä arkuutta miehen puolelta sinulle. Ehkä tulet avautumaan tälle miehelle kesän jälkeen paremmin, Mahdollisesti teillä tulee olemaan salaista rakkaussuhdetta kun käytännössä se onnistuu jotenkin paremmin, jotenkin taistelua löydättekö toisianne, uskaltaako astua mihinkään. Kärsivällisyydellä voi mennä siitä eteenpäin, nähdä asiat lyhyemmällä tähtäimellä. Hän on kuitenkin avoin sinua kohtaan, elämässä jotenkin ei valmista kaikki ja on kahden ihmisen välissä, miten jatkaa. Teillä on mahdollisuudet ihan luottamussuhteeseen kun tämä mies ymmärtää miten teillä kahdella on.

• nostan Sagmarille

nostan

• Cora

Kiitos tuhannesti sagmar , osuit kyllä oikeaan.. Se mitä minusta tuntuu hankalalta on juuri se ikäero.Mies vetää minut puoleensa todella lujasti.Joku luja yhteys meillä on.Yhteys joka on koen etä on todella harvinainen, kun tapaan miehiä,koen yleensä etä ovat lapsellisia ja tylsiä.Olen kokennut elämääni aikana todella paljon, vaikutta varmasti asiaan. Molemmilla on kiirellinen elämä joka vaati veroonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      404
      8819
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3208
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1684
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1118
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      78
      957
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      910
    Aihe