Eikä mitään trolleja, kiitos!
Oon alkanut miettii minkä sukupuolinen oon vaikka oon biologisesti tyttö, mutta en todellakaan ole naisellinen! Haluan olla samaan aikaan tyttö, että poika. Tunnen itseni poikatytöksi. Joskus pukeudun kuin poika joskus kuin tyttö. Olen biseksuaali ja olen poikatyttö, mutta miksi tämmöistä sukupuolta kutsutaan?
sukupuoli
13
313
Vastaukset
- nomraalia
Genderqueer, muunsukupuolinen, ei-binäärinen. Tai miksei poikatyttö. Et ole yksin: katso http://fi.wikipedia.org/wiki/Genderqueer
Tsemppiä sulle. - Ratkaisu
Kun totut pitämään vitussasi jääpuikkoa aina yöllä sitten olet poikatyttö/tyttöpoika. Näin on näreet.
- friendlyqueer
bigender
Tytyönä synnyit, tyttönä elät, tyttönä kuolet, turha väittää muuta.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Paitsi jos ei kuole koskaan.
Hyvä pointti. Tytyönä synnyit, tyttönä elät, turha väittää muuta.
animehomo- kirjoitti:
Kuinka määritellään "elämä"?
Onko vain hyvä elämä "elämää"? Vain sellainen, joka on elämisen arvoista?
Vai voiko myös esimerkiksi halvaantuneena ja vihanneksena eläminen laskea "elämäksi"?- eräs.seksitauti-
animehomo- kirjoitti:
Yksin synnyt, yksin kuolet maallisesta omaisuudesta huolimatta.
- eräs.seksitauti-
Sukupuolen saa päättää. Seksuallisuuden saa päättää. Kohta ihonvärin saa päättää.
- Eräs_toivomus
Oikeesti. Jos päätösvalta ulkonäöllisesti tulisi kokonaan mulle niin tahtoisin näyttää Kylmikseltä.
Miksi sukupuoli (joka on biologinen käsite) ja sukupuoli-identiteetti sotketaan aina? Eikö olisi järkevämpää näistä identiteetti asioista puhuttaessa käyttää sitä identiteetti sanaa sukupuoli sanan yhteydessä? Se olisi kaikkien kannalta helpompaa.
Tämän ketjun aloittaja onneksi erottaa biologiset asiat ja identiteetti asiat toisistaan, mutta käyttää silti pelkkää sukupuoli sanaa sukupuoli-identiteetistään puhuessaan.Heippa! Jokainen saa määrittää itsensä ja sukupuolensa niin kuin parhaaksi kokee. Kaikkien naisten ei tarvitse olla naisellisia ja silti voi olla nainen. Poikatytöt ovat naisia ihan niin kuin kaikki muutkin naiset. On olemassa myös ihmisiä jotka kokevat että ovat syntyneet väärään sukupuoleen. Siitä asiasta löytyy paljon tietoa www.seta.fi sivustoilta. On myös ihan normaalia jos haluat välillä pukeutua poikien vaatteisiin, sillä jokainen saa pukeutua niinkö itse kokee parhaaksi.
Jotkut eivät halua määrittää itseään tai sukupuoltaan ollenkaan ja heitä kutsutaan muunsukupuoliseksi tai transgenderiksi.
Toivottavasti tästä on apua mietintöihisi.
Terkuin Nettisaapas Minna ja Inka- Anonyymi
Voihan sitä kuvitella, mutta sukupuolia on vain kaksi. Ei ole olemassa muunsukupuolisuutta kuin muoti-ilmiönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752873- 592831
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172713- 412082
- 532061
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792057Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31114Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019