onko joku käynyt taiwanissa
eka
5
1542
Vastaukset
- tuomas
Kyllä olen käynyt Taiwanilla useita kertoja. Miksi kysyt
- Ziga Zaga
No just olen Taiwanissa ja ytimessä(Taipei 101 kadun toisella puolen). Eipä oo kummoinen mesta.
- tuomas
Ziga Zaga kirjoitti:
No just olen Taiwanissa ja ytimessä(Taipei 101 kadun toisella puolen). Eipä oo kummoinen mesta.
Olen samaa mieltä. En näe mitään muuta syytä mennä Taiwanille kuin business. Ai juu on siellä vuorilla ne kylpylät joissa on kuumia lähteitä. >Se on aika kiva. Ne on jossain noin 50 km Taipein keskustasta. Lähteissä pulppuaa vesi suoraan jostain maan ytimestä. Se kannattaa katsoa.
- Seppo
tuomas kirjoitti:
Olen samaa mieltä. En näe mitään muuta syytä mennä Taiwanille kuin business. Ai juu on siellä vuorilla ne kylpylät joissa on kuumia lähteitä. >Se on aika kiva. Ne on jossain noin 50 km Taipein keskustasta. Lähteissä pulppuaa vesi suoraan jostain maan ytimestä. Se kannattaa katsoa.
On niitä kylpylöitä Taipeissakin. Beitousta niitä löytyy.
Elektroniikka ei ole halpaa, vaikka niin vois kuvitella. Suurin osa tietokonetarvikkeistahan tehdään Taiwanilla, mutta ihme ja kumma ei ne ole mitenkään edullisempia siellä kuin täällä. Liekö tuolla alalla niin kova kilpailu, että Suomen hinnat ovat pohjassa. - nalle-jkl
Seppo kirjoitti:
On niitä kylpylöitä Taipeissakin. Beitousta niitä löytyy.
Elektroniikka ei ole halpaa, vaikka niin vois kuvitella. Suurin osa tietokonetarvikkeistahan tehdään Taiwanilla, mutta ihme ja kumma ei ne ole mitenkään edullisempia siellä kuin täällä. Liekö tuolla alalla niin kova kilpailu, että Suomen hinnat ovat pohjassa.Kyllä sieltä löytyy elektroniikkaa halvallakin,kunhan löytää oikeat paikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156