Word of Tanks peli

C25N7F72

Onko tässä kyseisessä pelissä mikäänlaisia mikromaksujuttuja. Peli on kuitenkin ilmainen. Jos on mikromaksuja niin en edes kokeile.

5

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t4retgf

No siihen se just perustuu kuten moni muukin peli että käyttäjällä on mahdollisuus käyttää rahaa lisäsisältöön. Tämä ei kuitenkaan ole pakollista, kehittyminen vain on hitaampaa. Itse olen pelannut peliä paljon enkä ole penniäkään käyttänyt rahaa. VI tierin tankin sain juuri. Toki se ärsyttää jos vastapuolen tiimissä on joku rahamies joka on käyttäny kultaa parempiin ammuksiin. Siellä ne chatissaki melkein joka matsissa haukkuu gold homoiks.

• nopiasormi

Se on ihan wargamesin syytä että pelit menee keturalleen, tahallaan tekevät että saisivat uusia maksavia pelaajia.
      Jos pelaat "ilmaiseksi" teet palkatonta työtä wg:lle jotta sealclubbereille löytyy tekemistä.
      Sitähän tuo taitanee olla muutkin "ilmaiset" mmo pelit.

• Wesbuliitti

Vaikka ostaisit minkälaisen tankin tahansa ja siihen kaikki härpäkkkeet, niin ainoastaan pelaamalla voit voittaa jatkossa enemmän. Ei ole mukavaa pelata 10 peliä putkeen ja hävitä ne kaikki, pelaaja haukkuu sitten peliä paskaksi kun peli ei kulje. Kun voittoja alkaa tulemaan, niin joutuu yhä kovempaan sarjaan ja jos on huipputankki, eikä ole aloittanut alhaalta pikkutankeilla, niin pelit loppuu siihen paikkaan, kun taidot ei riitä. Ilmaisilla pikkutankeilla tulee voittoja enemmän ja ne on halpoja korjata muilla voitoilla. Omaa tyhmyyttä lähteä rahalla pelaamaan, tankin korjaus maksaa paljon ja sitä sitten korjaa koko ajan rahalla, kun ei ole enää varaa korjata ja ostaa ammuksia. Krediitti kannattaa kerätä noilla pikkutankeilla heti alkuunsa, kestää sitten isompiakin tankkeja korjailla.

• etwsgrfdt

• Anonyymi

rikkaiden peli poikien peli. huonosti toteutettu. surkea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2256
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      228
      2014
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1281
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1099
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      963
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe