Word of Tanks peli

C25N7F72

Onko tässä kyseisessä pelissä mikäänlaisia mikromaksujuttuja. Peli on kuitenkin ilmainen. Jos on mikromaksuja niin en edes kokeile.

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t4retgf

      No siihen se just perustuu kuten moni muukin peli että käyttäjällä on mahdollisuus käyttää rahaa lisäsisältöön. Tämä ei kuitenkaan ole pakollista, kehittyminen vain on hitaampaa. Itse olen pelannut peliä paljon enkä ole penniäkään käyttänyt rahaa. VI tierin tankin sain juuri. Toki se ärsyttää jos vastapuolen tiimissä on joku rahamies joka on käyttäny kultaa parempiin ammuksiin. Siellä ne chatissaki melkein joka matsissa haukkuu gold homoiks.

    • nopiasormi

      Se on ihan wargamesin syytä että pelit menee keturalleen, tahallaan tekevät että saisivat uusia maksavia pelaajia.
      Jos pelaat "ilmaiseksi" teet palkatonta työtä wg:lle jotta sealclubbereille löytyy tekemistä.
      Sitähän tuo taitanee olla muutkin "ilmaiset" mmo pelit.

    • Wesbuliitti

      Vaikka ostaisit minkälaisen tankin tahansa ja siihen kaikki härpäkkkeet, niin ainoastaan pelaamalla voit voittaa jatkossa enemmän. Ei ole mukavaa pelata 10 peliä putkeen ja hävitä ne kaikki, pelaaja haukkuu sitten peliä paskaksi kun peli ei kulje. Kun voittoja alkaa tulemaan, niin joutuu yhä kovempaan sarjaan ja jos on huipputankki, eikä ole aloittanut alhaalta pikkutankeilla, niin pelit loppuu siihen paikkaan, kun taidot ei riitä. Ilmaisilla pikkutankeilla tulee voittoja enemmän ja ne on halpoja korjata muilla voitoilla. Omaa tyhmyyttä lähteä rahalla pelaamaan, tankin korjaus maksaa paljon ja sitä sitten korjaa koko ajan rahalla, kun ei ole enää varaa korjata ja ostaa ammuksia. Krediitti kannattaa kerätä noilla pikkutankeilla heti alkuunsa, kestää sitten isompiakin tankkeja korjailla.

      • etwsgrfdt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe