9 akselinen taas taipaleella.

9-akselia

Olipa mukavaa taasen aamusella käynnistää 9 akselinen maanteiden jättiläinen ja lähtea painamaan meneen. Nyt abc:n pihalla pakollinen digipaussi ja sitten piiskaan 9 akseliseni taasen kilometrejä nielemään ja vien valtavia sorakuormia eripuolelle suomenmaata tehtaille raakaineeksi, jotta suomessa pysyy tehtaan käynnissä. Kyllähän on selvää, että moni kolleekani on kateellinen 9 akselisestani, kun itse ajelevat kuormia jollain mopoilla. Kohta taasen matkaan, kunhan piirturi antaa lähtöluvan, sitä ennen kierrän 9 akseliseni ympäri ja tarkistan kytkennän, renkaat sekä lukuisat led-valot, jotta kaikki on valmiina turvalliseen kuorman siirtoon.
Mukavaa päivän jatkoa kolleekoilleni.

16

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskasmälli

      KEEP ON TRUCKIN` yeaaaah!!!!!!

      Pois alta marianpoimiat, täältä tuloo trukeri!!!!

    • csaniaa

      Saako emek it jo 9 akselina.Lähden heti kaupoille ja ostan viis.

    • isokasimies

      Kylläkai on vinkkelikone, isoin kasi mitä kaupasta saa? Onhan? Suorilla torvilla ilman mitään pönttöjä makeet saundit!!

    • Kapitalistiriistäjä

      Minun soramoduuliani ei ikinä tuonlainen nössö tossukka aja. Jonninjoutavaa höpinää ja työajalla. Minun yhdeksänakseliset moduulit eivät seiso aakkos paarin pihalla. Kyseisinä taukoaikoinakin moduulini liikkuvat tehden minulle rahaa. Kuljettajani ajavat ns.varakortilla tauot, jotta rahaa tulee kokoajan minulle. Jollei kuljettaja tee näin, niin kongi kajahtaa ja hammi rukka on työtön. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt.

    • Kuljetuspatruna

      Korjaamokortilla mun rengit ajaa, tauot v-loput ym. Mutta sitten asiaan. Ikävänä uutisena täytyy sanoa se että taas yksi proletaarin edustaja, työnsankari, sai vauhdikkaasti kenkää firmastani. Ja mikäkö oli syy? No se, että painotin jo kuukausi sitten harvahampaille että tievarsilla ei mitään protestitaukoja, kommarien kotkotuksia pidellä. Tää ..keleen vasuri meni ja laittoi sen punasen nauhan peilinvarteen, näin auton ABC:n pihalla, menin ja revin nauhan pois ja kävelin sisään huoltamolle. Ruittille sanoin että antaa auton avaimet mulle (ihme kun ei ollut tyhjäkäynnille jättänyt), kysyi että miks? Sanoin "se ei sulle kuulu, olen auton omistaja" ja poislähtiessä sanoon, "muuten, tules hakemaan iltapäivällä lopputili". Valahti komukka punaiseks!!! Heh!

      Noooh, leikkiminen jatkuu, mun säännöillä!

      • Kapitalistiriistäjä

        Tuo oli täysin oikein suoritettu. Minä pistin viimeksi joulun alla yhden hampin kävelemään, kun kehtas tulla marketissa juttelemaan mulle, jossa olin ostamassa sisäfilettä naisystäväni kanssa. Kerroin naisystävälleni kyseisen hyypiön olevan kylähullu, joka juttelee kaikkien kanssa. Olen ehdottomasti kieltänyt työtekijöitäni olemaan tuttavallisia minuakohtaan vapaa aikana, mikä minulla on seurassani joku.
        Kuljetusliikkeesäni rahvas tekee juuri niin kuin minä käsken, piste. Sain onneksi nopeasti yhden itsetunnon rippeet omistavan mustahampaisen paskaläjän töihin ajamaan sorajunaani 6 euron läpitunti palkalla. Hän on tyytyväinen, kun saa ajaa uutta yhdistelmääni. Antoi heti työhaastattelun alussa minulle kalliin konjakkipullon ja hyvin nuolee persettäni. On poika oppinu nöyrääkin nöyremmäksi.


      • Kuljetuspatruna
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Tuo oli täysin oikein suoritettu. Minä pistin viimeksi joulun alla yhden hampin kävelemään, kun kehtas tulla marketissa juttelemaan mulle, jossa olin ostamassa sisäfilettä naisystäväni kanssa. Kerroin naisystävälleni kyseisen hyypiön olevan kylähullu, joka juttelee kaikkien kanssa. Olen ehdottomasti kieltänyt työtekijöitäni olemaan tuttavallisia minuakohtaan vapaa aikana, mikä minulla on seurassani joku.
        Kuljetusliikkeesäni rahvas tekee juuri niin kuin minä käsken, piste. Sain onneksi nopeasti yhden itsetunnon rippeet omistavan mustahampaisen paskaläjän töihin ajamaan sorajunaani 6 euron läpitunti palkalla. Hän on tyytyväinen, kun saa ajaa uutta yhdistelmääni. Antoi heti työhaastattelun alussa minulle kalliin konjakkipullon ja hyvin nuolee persettäni. On poika oppinu nöyrääkin nöyremmäksi.

        Tutulta kuulostaa. Samalla tapaa potkaisit minutkin pois kuljetusliikkeesi palveluksesta, kun en mielestäsi pokkuroinut tarpeeksi, vaikka ihan tosissani yritin. Sainpahan kunnollisen opin sinulta ja ihannoin vieläkin liikkeenjohtokykyäsi ja karismaattista otetta. Sulla meneekin hienosti, taitaa olla liki 30 sora rekkaa ja kaikki 2013 ja uudempia, ajossa kuulemma ovat 7 vuorokautta viikossa. Olet sinä todella kova luu.
        Mulla on firmassani kaksi puolikkaan vetäjää, 2001 mallinen FH ja 2003 mallinen nelossarjan Scania. Toinen seisoo ja toinen silloin tällöin ajossa. Itse tissuttelen viinaa hieman ongelmaksikin asti, mutta olenpahan JOHTAJA ainakin vielä hetken. Kadehdin sinua suuresti.


      • Kapitalistiriistäjä
        Kuljetuspatruna kirjoitti:

        Tutulta kuulostaa. Samalla tapaa potkaisit minutkin pois kuljetusliikkeesi palveluksesta, kun en mielestäsi pokkuroinut tarpeeksi, vaikka ihan tosissani yritin. Sainpahan kunnollisen opin sinulta ja ihannoin vieläkin liikkeenjohtokykyäsi ja karismaattista otetta. Sulla meneekin hienosti, taitaa olla liki 30 sora rekkaa ja kaikki 2013 ja uudempia, ajossa kuulemma ovat 7 vuorokautta viikossa. Olet sinä todella kova luu.
        Mulla on firmassani kaksi puolikkaan vetäjää, 2001 mallinen FH ja 2003 mallinen nelossarjan Scania. Toinen seisoo ja toinen silloin tällöin ajossa. Itse tissuttelen viinaa hieman ongelmaksikin asti, mutta olenpahan JOHTAJA ainakin vielä hetken. Kadehdin sinua suuresti.

        Jullit ne kuvittelee mitä sattuu "firmalla menee heikosti" jne. Sehän se tarkoitus onkin, peruste siihen palkkaan mitä me hampeille maksamme. Rahaahan tässä on taottu jo vuosikaudet, on kiinteistöt, mersut, huvilat ym. hankittu.

        Fyrkka se kun tuppaa tulemaan fyrkan luo!


    • Kapitalistiriistäjä

      Harvoin soraa yöllä ja viikonloppuna siirretään.Mitä muut ottaa paluukuormaksi,minun autot ei siihen aikaa tuhlaa,ne ajaa vaan.

    • Kapitalistiriistäjä

      Kiinteistö on paikallinen mielisairaala,huvila on kyläbaarin puupenkki,mersu on kirpputorilta,muovia.

    • Rahaa on 3 euroa

      "Yrittäjä" täällä leveilee menestymisestään.Ne tosi menestyjät käyttää aikansa viisaammin ja pitää suunsa kiinni.Heikko on itsetunto ihmisellä jos täällä pitää leveillä.Tutut tietää asian,PA mies todellisuudessa.

      • RahtiSepi

        Ottaako joku nämä kirjoittelut tosissaan? :D
        1 ainakin, kun älähti.


      • Saksanseisojavoimaa
        RahtiSepi kirjoitti:

        Ottaako joku nämä kirjoittelut tosissaan? :D
        1 ainakin, kun älähti.

        Kapitalistiriistäjä ja Kuljetuspatruna ovat sama kirjoittaja ja kävivät yllä keskustelua keskenään kuten vain yksiidiootti voi itsensä kanssa käydä.


    • ämätöörit

      Minä ainakin kaikki jutut tosissani,en kai muuten tällä palstalla olisi.

    • minne se katosi

      Miksi Lervo ei ole enää täällä?

    • etsi oma elämä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe