Tappokaluko?

jäävarvas

Ostin Thermal Plus lämpöpohjalliset,sellaiset litium-ioni akuilla lämpiävät.Pakkauksen sisältä löysin pienen käyttöohjelapun jossa tuotteen käyttö kiellettiin sydäninfarktin saaneilta ja tahdistinta käyttäviltä. Melko epäreilua kauppaa,pakkauksen ulkopuolella asiasta ei ole mitään mainintaa.Juuri me slaagin saaneet jalanlämmittimiä tarvitsisimme.
Puran kaupan tottakai,vaikka kuluttaja-asiamiehen kautta, mutta sattuisiko porukassa olemaan insinööriä tai muuta viisasta miestä,joka osaisi selittää, mikä näissä infrapunatoimisissa pohjallisissa on vaarallista meille pumppuvikaisille? Onko se toimintatapa,akut,joku muu syy.Akkujen lataamisesta sain vinkin toiselta keskustelupalstalta,niitä ei saa ladata kylmänä.Minun ostamassani pakkauksessa tai käyttöohjeessa tätäkään ei mainita.

0

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
        Ikävä
        94
        8529
      2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
        Ikävä
        92
        6565
      3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
        Ikävä
        63
        6399
      4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
        Ihastuminen
        34
        5081
      5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
        Ikävä
        60
        3907
      6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
        Ikävä
        49
        3401
      7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
        Ikävä
        50
        3325
      8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
        Ikävä
        51
        2992
      9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
        Ikävä
        56
        2892
      10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
        Ikävä
        51
        2866
      Aihe