Mäkkäri?

Lämpöön 49

Tietääks kukaan onks El Daharin alueel mäkkiä?(Hurghada)

12

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää ruoka halua

      On

    • reiska299

      Ei ole, sakkalasta löytyy, en tiedä oliko huonoa tuuria vaikka käsi hygieniä oli myös kunnossa, mutta meidän 4 hengen porukka sai tuolla vatsataudin , monilla muilla reissuilla menty burger kingit ja muut fastfood ruokalat /ravintolat ei mahatautia. Eli tämä yksi ja ainoa kerta mäkkäriin ja heti tauti!

      Daharissa siis ei todellakaan ole mäkkäriä kuten ylläoleva väitti, saa Sakkalan mäkkärin sijaitsee lähellä regina resort hotellia,

      • Hyvää...

        Väärin!

        Onhan siellä paikallisia.Olen syönyt monesti.Ei tauteja.Kokeilkaa


    • Lämpöön 49

      Ok kiitti tiedosta:)No onpa sit huono tuuri ollut teillä kun mäkkäristä vatsataudin saitte:(
      Sakkalassa oltiin viimeks ja siellä käytiin mäkis kun nuoria mukana jotka ei innostuneen paikallisista ruuista.
      Siitä vissiin muutama kilsa Dahari-Sakkala välimatka.
      Itse tykkäsin paikallisista pöperöistä enkä saanut mitään tautia.
      Luxor oli ainoa paikka mistä sain kunnon mahataudin kuumeineen vaikka käsihygienia oli erittäin hyvä.Moni muukin sanonu että Luxorista tullut tauti vaikka kuinka hygienia kunnos!

      • reiska299

        Oletko tietoinen siitä että dahar on sitten aivan kuollut paikka, ei voi mitenkää verrata sekkalaan, vielä 4 vuotta sitten sielä oli "elämää" mutta joka vuosi siellä on aina tullut taxilla sakkalasta pyörähdettyä niin hiljaisemmaksi menee vuosi vuodelta


      • vinkkelisvinkki

        Mäkkäristä tulee vatsatauti vain jos otat jäitä juomaan...


    • reiska299

      5-7 km välimatkat daharista sakkalaan, taxilla pääsee eikä kallista, 10 max 15 puntaa kannattaa maksaa vaikka kuski muuta väittäs.

      Jos muuta kysyttävää vastaan mielelläni

      • Lämpöön 49

        Olen vähän lueskellut Daharist että siellä ois iso basaari katu ja et liikenteen ym,,,mölinät saattaa kuulua huoneeseen:)Mennään Triton Empire hotelliin.
        Lento on ekaa kertaa joku jet boing 737.Millanen kone mahtaa olla.Ollaan paljon luettu netist kaikkee mut yks kirjottaa yhtä ja toinen toista joten ei ota selvää mikä oikeesti totta:)


    • reiska299

      Tanskalainen lentoyhtiö, tuskin tuo huonompi on kuin finnair. Joo basaari sieltä löytyy, Ruokapaikkoja on vaan turhan vähän, Triton empire hotelli on siisti hotelli, pienellä uimaaltaalla, käyttää voi myös hotelli ketjun 2 muuta hotellia, tosin empire in hotelli on aivan rähjä jossa ei ole edes uimallasta.

      Yksi ihan ok ravintola mikä löytyy läheltä on canarian, todella mukava perheyritys mahtava henkilökunta !

    • Lämpöön 49

      No toivotaan että pysytään ilmas:)Aika monella koneella olen lentäny ja kaikista ei ihan kauheen hyviä kokemuksia mutta pää asia ollu et pääsee perille asti.)
      Kiva kuulla että hotelli ihan jees kiitos vastauksestasi.)
      Pitää käydä testaa mainitsemasi ravinteli jos vaikka näille nuorillekkin löytyis sieltä jotain pureskeltavaa,,,,.:):)

      • Hyrghadaan Taas

        Olen ollut ko hotellissa ei mitään luksusta, mutta ok ja nyt taas 13 pvä. Voi käyttää sisarhotellin Triton Empire Beach hotellin uima-altaita (yksi niistä lämmitetty) ja rantaa. Itse käyn jos tekee hyvää ruokaa mieli New Hurgadassa jossa on leveä kävelykatu ja mäkkärit ym, myöskin kauppoja, matkaa tulee noin 9km joskus olen kävellyt sen, olen myös lomaillut siellä Steigenberger hotellissa. Hyvää matkaa teille ja ottakaa illaksi lämmintä vaatetta mukananne.


    • Lämpöön 49

      Kiitti kirjoituksestasi:)Kiva että löytyy lämmitetty allas,kun tähän vuodenaikaan aikas viieleitä uima vedet.Joo en hotellist odottakkaan lux mut kunhan yöt selvii siel niin tyytyväisiä ollaan.)Kyl siel mäkkäris tää nuoriso ainakin kerran haluu poiketa joten siinä samalla sit shoppailua:)
      Kiitos vaan :)Samoin sinulle oikein hyvää ja rentouttavaa lomaa.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe