Onko rekisteröinti Avastiin välttämätöntä? Se ei kelpuuta mun sähköpostiosoitetta.
Näyttää kuitenkin siltä, että muuten se on reilassa. olen päivittänyt sen ja tarkistanut onko viruksia.
Ajattelin että olkoon jos se muuten toimii, vai onkohan niin että uusin Avest 2015 on vielä keskeneräinen?
(kokeilin toistakin sähköpostia sama)
Avast
11
228
Vastaukset 11
Vaihda tähän: http://www.cloudantivirus.com/en/
Kevyempi, ei vaadi rekisteröintiä.- ? ?
Tarkoitatko kevyemmällä sitä ilmaista Avast-Free versiota?
Minulla on se. En. Siinä on paljon turhia ominaisuuksia mukana ja tämä vuoden välein rekisteröinti. Pandassa näitä ei ole ja se on vieläpä kevyempi.
- ? ?
Mutta onko se ilmainen?
Oletan että ei. On täysin ilmainen ja suomenkielinenkin.
- ? ?
Joo oli helppo asentaa. Vaikuttaa olevan ihan ok. Jätin myös Avast-ohjelman koneelle.
Mutta kun en tiedä kysyn tätäkin. Onko viisasta tai jopa tyhmää pitää kahta virus-ohjelmaa koneella? Poista se Avast. Kahta virustorjuntaa ei pidä olla koneella sillä ne voivat aiheuttavat tietoturva ongelmia ja hidastaa koneen käyttöä.
- codebanker
Avast muistaakseni oli viime vuonna testin paras ilmaisissa virusohjelmissa. Kokeilepoistaa asennus ja asenna sitten uudelleen. Kaverin koneelle tein juuri tuon rekisteröinnin ja meni ihan sukkana.
Vaan eipä ole. Turhia ominaisuuksia täynnä ja vieläpä raskas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5092350Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35948SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht464885Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39854- 71828
- 55751
- 44705
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40660Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40646- 63573