Onko rekisteröinti Avastiin välttämätöntä? Se ei kelpuuta mun sähköpostiosoitetta.
Näyttää kuitenkin siltä, että muuten se on reilassa. olen päivittänyt sen ja tarkistanut onko viruksia.
Ajattelin että olkoon jos se muuten toimii, vai onkohan niin että uusin Avest 2015 on vielä keskeneräinen?
(kokeilin toistakin sähköpostia sama)
Avast
11
90
Vastaukset
Vaihda tähän: http://www.cloudantivirus.com/en/
Kevyempi, ei vaadi rekisteröintiä.- ? ?
Tarkoitatko kevyemmällä sitä ilmaista Avast-Free versiota?
Minulla on se. En. Siinä on paljon turhia ominaisuuksia mukana ja tämä vuoden välein rekisteröinti. Pandassa näitä ei ole ja se on vieläpä kevyempi.
- ? ?
Mutta onko se ilmainen?
Oletan että ei. On täysin ilmainen ja suomenkielinenkin.
- ? ?
Joo oli helppo asentaa. Vaikuttaa olevan ihan ok. Jätin myös Avast-ohjelman koneelle.
Mutta kun en tiedä kysyn tätäkin. Onko viisasta tai jopa tyhmää pitää kahta virus-ohjelmaa koneella? Poista se Avast. Kahta virustorjuntaa ei pidä olla koneella sillä ne voivat aiheuttavat tietoturva ongelmia ja hidastaa koneen käyttöä.
- codebanker
Avast muistaakseni oli viime vuonna testin paras ilmaisissa virusohjelmissa. Kokeilepoistaa asennus ja asenna sitten uudelleen. Kaverin koneelle tein juuri tuon rekisteröinnin ja meni ihan sukkana.
Vaan eipä ole. Turhia ominaisuuksia täynnä ja vieläpä raskas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060