Mistä tytöt puhuvat?

aponop

Itse olen poika ja minua kiinnostaisi tietää mistä tytöt puhuvat. Joten voisitteko kertoa?

Mainitkaa myös ikänne sillä se vaikuttaa varmaan myös.

10

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14v tyttö

Ite yleensä kavereiden kesken juorutaan tai puhutaan pahaa toisista :D tiedän, ilkeä tapa mut tuntuu sille et kaikki tytöt dissaa tyyppejä mistä ei tykkää (useimmiten toisia tyttöjä). Ja sit tietysti jos on joku ihastus nii kiusotellaa niistä ja jos moelmmilla on ihastus nii kerrotaa miten ihanaa ois tehä sen kaa sitä ja tätä...... Mut seksistä EI puhuta IKINÄ, ainakaa ite en oo tähän mennes puhunu :/

• vitun kakara

• muija15v

Jätkistä, perseistä (totuus, me tytötki kyylätää teijän jätkien perseitä :)), koulust jauhetaa, suhdekuvioista, kaikkee syvällist paskaa, pervoillaan. Ja puhutaan seksistä, ja aika paljon. Sit ihan semmost perus juoruiluu, kuka on kenen kaa yhes ja ketkä sekoili bileis yms. Kysellään muitten mielipiteitä asiaan x ja jauhetaa elämää suuremmist asioista, kuten meikeist ja semmostis :D Mun kaveriporukas kaikki puhuu tosi tosi avoimesti kaikesta. En tiiä muista porukoista, mutta oon kuullu monta kertaa vähäm turhanki tarkkaa kerrontaa sheivereistä pikapanoon bileissä, että juu

• kohta18

No meen porukassa puhutaan jätkistä, suhdekuvioista, kaikista säädöistä, koulu systeemeistä, perseistä, ja monelle tulee varmaan yllätyksenä, mutta meen kaveriporukassa puhutaan myös tisseistä :Dd

• kohta18

Ja tottakai me ny kaikest muustaki jauhetaan, mut tosa ny oli lyhyesti yleisimmät puheenaiheet. Ja meen porukka on tosi avoin ni jutellaan kaikesta häpeilemättä :D

• muija15v

Joo mä en ees muistanu mainita tisseistä puhumista. Mut meki puhutaan tisseist tooosi paljon :'D

• aponop

Uppia

• KuhanPumppaan

Nyt sitä bumppia

• ropsu12

Oon 12v. Me puhutaa ekanakin pojista jos joku on vähänkin ihastunu johonkin poikaan niin siitä sit. Sitte meil on tosi usein riitoi nii niitte aikana puhutaa niis ryhmäs sillee pahaa toisesta ryhmäst ku yleensä meiä 6 porukka jakautuu kahtia. Sit me juoruillaan kaikest mitä ollaan tehty nähty tai mitä on tapahtunu. Puhutaa myös semmosist maailman ärsyttävimmistä pojista jotka koko ajan heittää meille tyhmää läppää. Sit jos nuist ei riitä puhetta nii se menee vähä sinne tänne. Esim. Enne jouluu kässätunnil juteltii joulupukeista ja vesipuistoistaXD Mut suunnillee tällei. Loput aiheet voivat nyt olla mitä vai. Yleensä omiin kokemuksiin liittyvää

• 13tyttö

13 tyttö, puhutaan pojista, ihastuksista, elokuvista, niiden kohtauksista, koulun tapahtumista ja pojista miten ne on jotain tehny kaikkee sekoo yms...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe