Katinkurussa on mukava kävellä,kun vaan näkis nää koiran jätökset ajoissa! Koiran ulkoiluttajat siivotkaa pois lenkkipoluilta koiranne läjät kaikilla olis kivempaa kotiin palatessa puhtailla kengillä!
ulkoilua katinkurussa
6
154
Vastaukset
- Helppo keino
Osta otsalamppu, se auttaa valaisemaan tietä.
- Röyhkeäkin vielä ole
Helpoin keino että te koirien ulkoiluttajat jotka ette siivoa koirienne jätöksiä pysytte pois lenkkipoluilta, ei kenenkään tarvi ostaa yhtään mitään, sinun koirasi läjien takia.
- Etköhän sinä
Röyhkeäkin vielä ole kirjoitti:
Helpoin keino että te koirien ulkoiluttajat jotka ette siivoa koirienne jätöksiä pysytte pois lenkkipoluilta, ei kenenkään tarvi ostaa yhtään mitään, sinun koirasi läjien takia.
ole tässä se joka röyhkeä olet? Jos ei viisaan neuvo kelpaa niin kävele sitten siellä koiranpaskassa.
Harva kai sentään antaa koiransa paskoa keskelle katua ja jos niin tekee,
on omistaja melkoinen molopää. Jos taas haahuilet pitkin ojanpohjia,
niin silloin varmaan onkin mahdollisuus astua liukumiinaan.
ps. onko kevät ja koiranpaska-keskustelu etuajassa? :D- Tuskin,
tuo vaan oli niin kännissä sitä kirjoittaessaan että ajantaju mennyt.
- Muovipussi taskuun
Itse olen koiranomistaja ja lenkittäjä, mutta ikinä en jättäisi koirani jätöksiä lenkkipoluille tai muille jalankulkuteille, se muovipussi ei taskussa paljon paina johon ne jätökset voi poimia, jos hyvää tahtoa riittää.
Hävettää tuon yhdenkin öykkärin puolesta, joka tuolla on niin viisasta ja fiksua esittämässä otsalamppuineen. Tuollaiset muutamat puusilmät pilaa kaikkien koiraihmisten maineen, ja koiravihaajia tulee heidän takiaan lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273385Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122509Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.962444Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261496Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1331241
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136