Eli siis näin yhdeksäsluokkalaisena yhteishaku lähestyy kovaa vauhtia. Olen suunnittelut ehkä hakevani Turun ammatti-instituuttiin joten haluisin kysellä kokemuksia kyseisestä paikasta! Saako tuolla esim. polttaa tupakkaa alaikäiset koulun ulkopuolella kouluaikana? Salon ammattiopistossa ainakin saa. Mietinnässä on ollut esim leipuri, kokki tai autoala joten erityisesti siellä opiskelusta haluaisin kuulla :)
Vastaukset 5
- Lollerooooooooo
Hyvät hakukriteerit
- amispelle
Kyllä ainakin peltolassa saa tehdä alaikäisetkin hidasta itsemurhaa :DDD
- Anonyymi
Turun ammatti instituutissa on asiat paljon paremmin kun joissakin muissa amiksissa (kaikissa missä olen ollut on saanut polttaa tupakkaa) jos se on tärkein kriteerisi. Huonoin koulu missö olen ollut on Tao turun ammatti opistosäätiö myöhemmin sieltä pois vaihdettuani sain tietää että ytö aineeni on arvioitu ihan väärin soitin koululle asiasta vastaus oli he ovat yksityinen koulu joten heillä on vähän omat käytännöt arvioinnissa kaikkea muutakin vikaa koulussa oli ainakaan rehtori ei ole yhtään työnsätasalla pesee kätensä pois kaikesta mihin häntä ei kiinnosta puuttua (kiusaamiset, opettajan ahdistelu) on kuulema kaikki ihan okei ja ollaan vaan hiljaa
- Anonyymi00004
En suosittele paitsi jos ei muuta vaihtoehtoa. Opettajat vähän kaikissa kouluissa huonosti koulutettuja sekä todella töykeitä oppilaita kohtaan. Monia kertoja olen kuullut kun opettajat ja muu henkilökunta haukkuvat oppilaita sekä pistävät heitä tekemään aivan typeriä ja outoja tehtäviä tai töitä. Esim kuormakadulla logistiikan puolella oppilaat joutusi siivoamaan koko koulun alueen sekä koulun ulkopuolelta roskia ja muita mitkä kaikki ei edes ollut opiskelijoiden, joo onhan se hyvä työ ympäristölle mutta eikö logistiikalla pitäisi tehdä alaan liittyviä asioita eikä siivota luontoa? Sekä oppilaita siirretään eri ryhmiin ilman että heille edes ilmoitetaan asiasta tai kysytään käykö oppilaalle vaihto! Näin käynyt useita kertoja. Opettajista sen verran että osa ei osaa edes kunnolla suomea ja osa opettajista ei edes opeta vaan on esimerkiksi puhelimella tai tekee jotain muuta asioita kuten löhöää kahvihuoneessa
- Anonyymi00005
Ruiskadun koulu, sosiaali ja terveysala, en suosittele. Opetus sekavaa ja puuttelista, oppilaita syytellään turhaan. Oikeestaan mikään ei koulussa toimi. Myös huono sisäilma koko koulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611630- 291255
- 851098
- 43915
- 67845
- 92824
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15789Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19735- 116701
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151659- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t76603- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45580- 19566
- 46558
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25551Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19512