Eli siis näin yhdeksäsluokkalaisena yhteishaku lähestyy kovaa vauhtia. Olen suunnittelut ehkä hakevani Turun ammatti-instituuttiin joten haluisin kysellä kokemuksia kyseisestä paikasta! Saako tuolla esim. polttaa tupakkaa alaikäiset koulun ulkopuolella kouluaikana? Salon ammattiopistossa ainakin saa. Mietinnässä on ollut esim leipuri, kokki tai autoala joten erityisesti siellä opiskelusta haluaisin kuulla :)
Turun ammatti-instituutti kokemuksia?
3
770
Vastaukset
- Lollerooooooooo
Hyvät hakukriteerit
- amispelle
Kyllä ainakin peltolassa saa tehdä alaikäisetkin hidasta itsemurhaa :DDD
- Anonyymi
Turun ammatti instituutissa on asiat paljon paremmin kun joissakin muissa amiksissa (kaikissa missä olen ollut on saanut polttaa tupakkaa) jos se on tärkein kriteerisi. Huonoin koulu missö olen ollut on Tao turun ammatti opistosäätiö myöhemmin sieltä pois vaihdettuani sain tietää että ytö aineeni on arvioitu ihan väärin soitin koululle asiasta vastaus oli he ovat yksityinen koulu joten heillä on vähän omat käytännöt arvioinnissa kaikkea muutakin vikaa koulussa oli ainakaan rehtori ei ole yhtään työnsätasalla pesee kätensä pois kaikesta mihin häntä ei kiinnosta puuttua (kiusaamiset, opettajan ahdistelu) on kuulema kaikki ihan okei ja ollaan vaan hiljaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645150Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362329Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191564Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927