Http://sumuhotelli.net
Snowin omistaja tehny. Tuol on kaikki snowista.
- No1
tagit:
No1
SNOWHOTELLI
SUOMALAINEN HABBO RETRO
ILTASANOMAT HABBO
YOUTUBE SNOWHOTELLI
SNOWHOTELLI.COM
FLOWHOTELLI.CON
FACEBOOK SNOWHOTELLI
R.I.P SNOWHOTELLI HABBO RETRO SUOMALAINEN
habbo retroja
Snow hotelli on uusi suomalainen habbo retro
12
2074
Vastaukset
- Habboretro
Mulla ei toimi? :(
- hguhjujuhj
Iha huono, niin vähän porukkaa
- pettynytapina
mulla ei kyllä toimi
- eihaittaavaikeitoimi
iha pasha paikka, ei haittaa mitää ettei toimi
- kukksnenpieraisikärpäsen
eihaittaavaikeitoimi kirjoitti:
iha pasha paikka, ei haittaa mitää ettei toimi
totta!
- no1habbofry
Nohnoh pojat se on hyvä paikka
- kukkanenpieraisikärpäsen
mä oon kyl ainaki tyttö
- yolooo
tulee error code 8 :D ei ees kantti mennä sinne. menkää swifthotelli.pw NYT HETI!!!!!
- 435435
Mitä järkeä. Se suljetaan kuitenkin melko pian sanan levittyä ja kävijämäärien kasvaessa Sulakkeen toimesta, kuten tehtiin Pro-hotellillekin.
- Tiedän_kaiken_retroista
Prohotellia ei ikinä suljettu Sulakkeen toimesta. Se suljettiin omistajan toimesta, koska hänellä ei ollut aikaa pitää sitä enään. Sulake ei puutu retrojen toimintaan, eikä tule puuttumaankaan. ( ainakaan vielä pitkään aikaan ) Turha kuvitella että Sulake olisi haastanut oikeuteen :DD
- Oikean-habon-pelaaja
Lopettakaa retroissa käyminen pelatkaa mieluummi oikeessa habossak un se on sentää laillista!
- Anonyymi
KAIKISTA TURVALLISIN RETRO, NUORILLE YSTÄVÄLLINEN, EI KIUSAAMISTA, EI TARVITSE KOSKAAN ROLLBACKKEJÄ!!!! https://swifthotel.xyz/
Tervetuloa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823