Http://sumuhotelli.net
Snowin omistaja tehny. Tuol on kaikki snowista.
- No1
tagit:
No1
SNOWHOTELLI
SUOMALAINEN HABBO RETRO
ILTASANOMAT HABBO
YOUTUBE SNOWHOTELLI
SNOWHOTELLI.COM
FLOWHOTELLI.CON
FACEBOOK SNOWHOTELLI
R.I.P SNOWHOTELLI HABBO RETRO SUOMALAINEN
habbo retroja
Snow hotelli on uusi suomalainen habbo retro
12
1863
Vastaukset
- Habboretro
Mulla ei toimi? :(
- hguhjujuhj
Iha huono, niin vähän porukkaa
- pettynytapina
mulla ei kyllä toimi
- eihaittaavaikeitoimi
iha pasha paikka, ei haittaa mitää ettei toimi
- kukksnenpieraisikärpäsen
eihaittaavaikeitoimi kirjoitti:
iha pasha paikka, ei haittaa mitää ettei toimi
totta!
- no1habbofry
Nohnoh pojat se on hyvä paikka
- kukkanenpieraisikärpäsen
mä oon kyl ainaki tyttö
- yolooo
tulee error code 8 :D ei ees kantti mennä sinne. menkää swifthotelli.pw NYT HETI!!!!!
- 435435
Mitä järkeä. Se suljetaan kuitenkin melko pian sanan levittyä ja kävijämäärien kasvaessa Sulakkeen toimesta, kuten tehtiin Pro-hotellillekin.
- Tiedän_kaiken_retroista
Prohotellia ei ikinä suljettu Sulakkeen toimesta. Se suljettiin omistajan toimesta, koska hänellä ei ollut aikaa pitää sitä enään. Sulake ei puutu retrojen toimintaan, eikä tule puuttumaankaan. ( ainakaan vielä pitkään aikaan ) Turha kuvitella että Sulake olisi haastanut oikeuteen :DD
- Oikean-habon-pelaaja
Lopettakaa retroissa käyminen pelatkaa mieluummi oikeessa habossak un se on sentää laillista!
- Anonyymi
KAIKISTA TURVALLISIN RETRO, NUORILLE YSTÄVÄLLINEN, EI KIUSAAMISTA, EI TARVITSE KOSKAAN ROLLBACKKEJÄ!!!! https://swifthotel.xyz/
Tervetuloa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485