Kortti ei ole puhelimessa vaan ohjaimessa eikä sitä saa pois purkamatta koko autoa. Voiko numerolla ja pin-koodilla tarkistaa saldon jostain
Sonera Prepaid - miten tarkistan saldon?
3
278
Vastaukset
- Omituista.
Lataa sinne saldoa 5 - 10 euroa niin eikö joku näyttö kerro paljonko siellä on saldoa.
Toisekseen ihmetyttää kyllä, kuinka prepaid (SIIS PREPAID) kortti on voinut joutua noin vaan sinne ohjaimen sisään, jos se on hankala saada pois? Kai se on asetettu jälkikäteen purkamalla auto ensin?
Jos kortti on vähänkin näkyvissä, työnnä sitä lujasti eteenpäin ja vapauta, se pullahtaa ulos?
Normaalistihan saldo tarkistetaan *100# ja painamalla vihreän luurin kuvaa. - kiire..
Ei ole mitään näyttöä. Webaston gsm-ohjaimessa ja se boksi todellakin on kojelaudan takana niin, että pitäs purkaa melkolailla.
Toki voin ladata 10 euroa ja katsoa alkaako toimia, mutta jos kortti on mennyt vanhaksi, menetän tuon 10 euroa. - kuinka lie?
niin on se mahdollista, se kortti, ollut auton alkuperäisen ostajan nimissä ja sitten vanhentunut. numeron mukaan eikö sitä voi avaa uudelleen, liittymää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318