Qruiser hyväksyminen jäseneksi

Tietämätön

Osaako kukaan kerto mitä tarkoitetaan Qruiserissa jäsenyyden hyväksymisellä? Kestääkö tähän kauan? Viestejä pukkasi heti, mutta ei niihin voi vastata, jos ei ole "hyväksytty". En löytänyt asiasta kunnollista tietoa sivulta.

31

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruskealla pohjalla ylimmältä riviltä jossa Usein kysytyt kysymykset -valikko löytyy tieto eli "jopa 36 tuntia." eli periaatteessa parisen päivää.

      Ei kannata kuitenkaan hötkyillä viestien kanssa, katso vähän profiilia ensiksi, kuka laittaa postia ja mieti miksi saat tältä tuntemattomalta viestejä saman tien. Käytännössä kun homma toimii niin, että sivuilla on kyllä paljon uteliaita kävijöitä, mutta viestien lähetys on monelle sitten ihan liian suuri kynnys.

      • HappyNewYear

        Olipa typerä neuvo "katso vähän profiilia ensiksi, kuka laittaa postia ja mieti miksi saat tältä tuntemattomalta viestejä saman tien."

        Bearin kommentit todella surkeita,mitä viestien lähetys kuuluu verifiointiin ?
        Oletko jo niin sekaisin,että kysymys unohtui seliselitykseen,jospa nyt et itse heti hötkyillysi typerien postauksiesi kanssa !

        Terve tuloa uusi jäsen qruiseriin ja bearin toiseen mediaan jossa hän häiriköi tunnetusti.


      • HappyNewYear kirjoitti:

        Olipa typerä neuvo "katso vähän profiilia ensiksi, kuka laittaa postia ja mieti miksi saat tältä tuntemattomalta viestejä saman tien."

        Bearin kommentit todella surkeita,mitä viestien lähetys kuuluu verifiointiin ?
        Oletko jo niin sekaisin,että kysymys unohtui seliselitykseen,jospa nyt et itse heti hötkyillysi typerien postauksiesi kanssa !

        Terve tuloa uusi jäsen qruiseriin ja bearin toiseen mediaan jossa hän häiriköi tunnetusti.

        --- ja tämän, jälleen uudella ano-nimellän minulle vastaavan erittäin uteliaan tyypin takia, joka takuuvarmasti laittaa jokaiselle uudelle profiilille viestiä, just kannattaa katsoa ensin profiili, ennenkuin katua.

        Kokemusta on sekä siellä että täällä s24:ssä tästä ääliöstä, kuinka hulluksi meno kehittyy tämän alkaessa myllytyksensä. Hänellä on ollutkin kupla otsassa kun ei ole päässyt mun kanssa riitelemään, vaan aina jää sanaharkassa toiseksi, nyt yrittää taas aloittaa mustamaalaamiseni, kateellinen pikkusielu kun on :D

        Joten, varovaisuutta. Suurin osa Qruiserissa luonnollisesti on ihan kunnollisia tyyppejä. Ilmoitustaulun kirjoittajien kanssa ei käytännössä kannata alkaa yhtään mihinkään, ovat liian oman kirjoittelunsa lumoissa, että ehtisivät minnekään treffeille.


      • HappyNewYear
        bear_nick2 kirjoitti:

        --- ja tämän, jälleen uudella ano-nimellän minulle vastaavan erittäin uteliaan tyypin takia, joka takuuvarmasti laittaa jokaiselle uudelle profiilille viestiä, just kannattaa katsoa ensin profiili, ennenkuin katua.

        Kokemusta on sekä siellä että täällä s24:ssä tästä ääliöstä, kuinka hulluksi meno kehittyy tämän alkaessa myllytyksensä. Hänellä on ollutkin kupla otsassa kun ei ole päässyt mun kanssa riitelemään, vaan aina jää sanaharkassa toiseksi, nyt yrittää taas aloittaa mustamaalaamiseni, kateellinen pikkusielu kun on :D

        Joten, varovaisuutta. Suurin osa Qruiserissa luonnollisesti on ihan kunnollisia tyyppejä. Ilmoitustaulun kirjoittajien kanssa ei käytännössä kannata alkaa yhtään mihinkään, ovat liian oman kirjoittelunsa lumoissa, että ehtisivät minnekään treffeille.

        Bear on hyvä ja kertoo "tästä ääliöstä" eli itsestään lisää.
        Olen nyt kaksi kertaa kommentoinut sinua bear_nick2 ja osoitit juuri sen mitä olen lukenut sinusta täällä ja Qruiserissa.
        Muistatko kahta viimeistä postaustasi Qruiserin ilmoitustaululla ? Ota oppia siitä mitä haluat muiden tekevän.
        Kysymys onkin,onko sinulla elämää Qruiserin ja Suomi24:n lisäksi,vastaus on,ei ole.
        Olen samaa mieltä,että Qruiserin ilmoistustaulun postaajat ovat kuten sinäkin,kirjoittelun lumoissaan ja ei niitä "kunnollisia tyyppejä".
        Ei sinua kukaan muu mustamaalaa,kuin sinä itse,jonka hoidat aika täydellisesti.
        Kuinka hulluksi sinulla tämä meno meinaa oikein mennä,ennen kun tajuat kuinka sekaisin olet ?
        Olet enemmän sekaisin,kuin luulin.

        Kokemusta on minullakin karttunut Suomi24:stä sen verran,että useimmat(99,99%) jotka rohkenevat kommentoimaan bear_nick2:ta saavat tulikiven katkuisen vasta kommentin arvon herran toimesta.


        ps sanoisin jos on uusi jäsen Qruiserissa,silloin yleensä ovat viestit tuntemattomilta ja taitaa olla sosiaalisen median tarkoituskin,että ollan etsimässä tuntemattomia.


      • HappyNewYear kirjoitti:

        Bear on hyvä ja kertoo "tästä ääliöstä" eli itsestään lisää.
        Olen nyt kaksi kertaa kommentoinut sinua bear_nick2 ja osoitit juuri sen mitä olen lukenut sinusta täällä ja Qruiserissa.
        Muistatko kahta viimeistä postaustasi Qruiserin ilmoitustaululla ? Ota oppia siitä mitä haluat muiden tekevän.
        Kysymys onkin,onko sinulla elämää Qruiserin ja Suomi24:n lisäksi,vastaus on,ei ole.
        Olen samaa mieltä,että Qruiserin ilmoistustaulun postaajat ovat kuten sinäkin,kirjoittelun lumoissaan ja ei niitä "kunnollisia tyyppejä".
        Ei sinua kukaan muu mustamaalaa,kuin sinä itse,jonka hoidat aika täydellisesti.
        Kuinka hulluksi sinulla tämä meno meinaa oikein mennä,ennen kun tajuat kuinka sekaisin olet ?
        Olet enemmän sekaisin,kuin luulin.

        Kokemusta on minullakin karttunut Suomi24:stä sen verran,että useimmat(99,99%) jotka rohkenevat kommentoimaan bear_nick2:ta saavat tulikiven katkuisen vasta kommentin arvon herran toimesta.


        ps sanoisin jos on uusi jäsen Qruiserissa,silloin yleensä ovat viestit tuntemattomilta ja taitaa olla sosiaalisen median tarkoituskin,että ollan etsimässä tuntemattomia.

        Luepas tarkemmin :D Aloitin tähän ketjuun vastaamisen aivan asiallisesti ja neuvomalla, ei ollut tulikiven häivääkään.

        Sinähän tässä alat mollaamaan minua heti samalla tavoin kuin tämä mun rakas ääliöni ;D vaikka sun pitäisi olla ihan uusi henkilö :D

        Jätän muille lukijoille ratkaistavaksi sen, johtavatko heidänkin mielestään kommentin sanavalinnat ja sävy suoraan sylttytehtaalle :D Mä ainakin osaan verifioida tämän tapauksen ihan ilman pidempää jaarittelua :D


      • Lopettakaa jo!
        bear_nick2 kirjoitti:

        Luepas tarkemmin :D Aloitin tähän ketjuun vastaamisen aivan asiallisesti ja neuvomalla, ei ollut tulikiven häivääkään.

        Sinähän tässä alat mollaamaan minua heti samalla tavoin kuin tämä mun rakas ääliöni ;D vaikka sun pitäisi olla ihan uusi henkilö :D

        Jätän muille lukijoille ratkaistavaksi sen, johtavatko heidänkin mielestään kommentin sanavalinnat ja sävy suoraan sylttytehtaalle :D Mä ainakin osaan verifioida tämän tapauksen ihan ilman pidempää jaarittelua :D

        Ihan tosissaan ehdotan, että muutat nimimerkkiäsi, muuten kaikki asialliset viestiketjut muuttuu tällaisiksi, eikä niistä löydä enää niitä muutamia asiallisia kommentteja. Oon sun kanssa samaa mieltä, että sun eka kommentti oli asiallinen ja neuvova ja tuo idiootti aloitti tän sun ja jonkun paskanheiton. Luultavasti itsekin oot jossain vaiheessa provonnut, en tiedä, kun ek jaksais seurata näitä nokitteluja :(

        Yst :)


      • Lopettakaa jo! kirjoitti:

        Ihan tosissaan ehdotan, että muutat nimimerkkiäsi, muuten kaikki asialliset viestiketjut muuttuu tällaisiksi, eikä niistä löydä enää niitä muutamia asiallisia kommentteja. Oon sun kanssa samaa mieltä, että sun eka kommentti oli asiallinen ja neuvova ja tuo idiootti aloitti tän sun ja jonkun paskanheiton. Luultavasti itsekin oot jossain vaiheessa provonnut, en tiedä, kun ek jaksais seurata näitä nokitteluja :(

        Yst :)

        Anteeksi.

        Pyrin ohjaamaan sinnikkään "fanini" omiin vihaketjuihinsa.


      • HappyNewYear
        bear_nick2 kirjoitti:

        Luepas tarkemmin :D Aloitin tähän ketjuun vastaamisen aivan asiallisesti ja neuvomalla, ei ollut tulikiven häivääkään.

        Sinähän tässä alat mollaamaan minua heti samalla tavoin kuin tämä mun rakas ääliöni ;D vaikka sun pitäisi olla ihan uusi henkilö :D

        Jätän muille lukijoille ratkaistavaksi sen, johtavatko heidänkin mielestään kommentin sanavalinnat ja sävy suoraan sylttytehtaalle :D Mä ainakin osaan verifioida tämän tapauksen ihan ilman pidempää jaarittelua :D

        Bear_nick2

        Jos minun mielestä sinun viestisi oli typerä,niin silloin se on typerä.

        Eihän minut yhdistäminen aapo lappiin ole mitään mollaamista ?

        Molemmat vastauksesi minulle ovat häiriintyneen lapsen rimanalituksia ja kuten vastauksesi uudelleanonyymille.

        Ei minulle kuullu sinun riitasi aapo lapin kanssa.

        Minun kommenttini on minun,turhaa sinun on suutua kritiikistä ja alkaa älyytön sekoileva selityksien etsiminen ja samankaltaisten ilmaisujen hakeminen.

        Mitä kommenttini sananvalintaan ja sävyyn tulee,niin kaikki sanat ovat minua vanhempia ja jos sävy ei mielytä sinua,sille en voi mitään.
        Yhtä hyvin voi sanoa sinun sanavalinnasta ja sävystä,yhteläissyksiä sanoista löytyy useampaan ihmiseen ja sävy viittaa häirintyneeseen lapseen.

        Missä sanoin että aloituksesi oli tulenkiven katkuinen ?


      • HappyNewYear kirjoitti:

        Bear_nick2

        Jos minun mielestä sinun viestisi oli typerä,niin silloin se on typerä.

        Eihän minut yhdistäminen aapo lappiin ole mitään mollaamista ?

        Molemmat vastauksesi minulle ovat häiriintyneen lapsen rimanalituksia ja kuten vastauksesi uudelleanonyymille.

        Ei minulle kuullu sinun riitasi aapo lapin kanssa.

        Minun kommenttini on minun,turhaa sinun on suutua kritiikistä ja alkaa älyytön sekoileva selityksien etsiminen ja samankaltaisten ilmaisujen hakeminen.

        Mitä kommenttini sananvalintaan ja sävyyn tulee,niin kaikki sanat ovat minua vanhempia ja jos sävy ei mielytä sinua,sille en voi mitään.
        Yhtä hyvin voi sanoa sinun sanavalinnasta ja sävystä,yhteläissyksiä sanoista löytyy useampaan ihmiseen ja sävy viittaa häirintyneeseen lapseen.

        Missä sanoin että aloituksesi oli tulenkiven katkuinen ?

        HappyNewYear
        6.1.2015 20:17

        "Kokemusta on minullakin karttunut Suomi24:stä sen verran,että useimmat(99,99%) jotka rohkenevat kommentoimaan bear_nick2:ta saavat tulikiven katkuisen vasta kommentin arvon herran toimesta."

        Lyhyt on muisti, vaikka vihanpito on ikuista.


      • HappyNewYear
        bear_nick2 kirjoitti:

        HappyNewYear
        6.1.2015 20:17

        "Kokemusta on minullakin karttunut Suomi24:stä sen verran,että useimmat(99,99%) jotka rohkenevat kommentoimaan bear_nick2:ta saavat tulikiven katkuisen vasta kommentin arvon herran toimesta."

        Lyhyt on muisti, vaikka vihanpito on ikuista.

        Missä kohtaa tuossa on se sinun "Luepas tarkemmin :D Aloitin tähän ketjuun vastaamisen aivan asiallisesti ja neuvomalla, ei ollut tulikiven häivääkään."

        Jos tällä tarkoitat,että olisin ilmaisut,että aloituksesi olisi tulenkiven katkuista
        "HappyNewYear
        6.1.2015 20:17

        "Kokemusta on minullakin karttunut Suomi24:stä sen verran,että useimmat(99,99%) jotka rohkenevat kommentoimaan bear_nick2:ta saavat tulikiven katkuisen vasta kommentin arvon herran toimesta."
        ,et taida oikein ymmärtää mitä luet,sillä ei tuossa puhuta mitään aloituksesta.

        Jos nyt herra bear itse yrittäisi lukea tarkemmin ja vieläkin tarkemmin ymmärtämään mitä tuli luettua .

        Ei minulla ole muistissa vikaa ja vihanpito on kokonaan sinun puolelta tulevaa.
        Jos nyt et ymmärrä minun mielipidettäni sinun viestistäsi ja lisäät itse siihen jonkun aapo lapin ja ääliön,ei niistä kumpikaan vaikuta minun arvioon(Olipa typerä neuvo) sinun aloitusviestistäsi ja itse lisäät jatkuvasti jotain uutta,jota haluat lisätä minuun ja minun tekemäksi,etkö yksinkertaisesti kestä minkäänlaista kritiikiä jos ei siinä samalla haukuta kaikki aapo lapit ja muut ääliöt.

        Eikö tämä ole aivan selvä asia,että sinä olet lisännyt ääliöt ja aapo lapit keskusteluun,asian on vain niin,että keskustelun trollina esiintyy bear_nick2 ja haluaa pilata keskustelun riidan hakuisena lisäämällä omia fantasioitaan.

        Minua ei yhtään kiinnosta sinun ja ääliöiden/aapo lapin väliset kinastelut ja vielä vähemmän perustelut.
        Lopuksi ei sinunkaan varmaan moni usko,vaikka olet rekisteröitynyt,sillä olet aika anonyymi edelleen ja tämä minun viestini osoittaa heti aluksi sinun luotettavuuden jo.


      • HappyNewYear kirjoitti:

        Missä kohtaa tuossa on se sinun "Luepas tarkemmin :D Aloitin tähän ketjuun vastaamisen aivan asiallisesti ja neuvomalla, ei ollut tulikiven häivääkään."

        Jos tällä tarkoitat,että olisin ilmaisut,että aloituksesi olisi tulenkiven katkuista
        "HappyNewYear
        6.1.2015 20:17

        "Kokemusta on minullakin karttunut Suomi24:stä sen verran,että useimmat(99,99%) jotka rohkenevat kommentoimaan bear_nick2:ta saavat tulikiven katkuisen vasta kommentin arvon herran toimesta."
        ,et taida oikein ymmärtää mitä luet,sillä ei tuossa puhuta mitään aloituksesta.

        Jos nyt herra bear itse yrittäisi lukea tarkemmin ja vieläkin tarkemmin ymmärtämään mitä tuli luettua .

        Ei minulla ole muistissa vikaa ja vihanpito on kokonaan sinun puolelta tulevaa.
        Jos nyt et ymmärrä minun mielipidettäni sinun viestistäsi ja lisäät itse siihen jonkun aapo lapin ja ääliön,ei niistä kumpikaan vaikuta minun arvioon(Olipa typerä neuvo) sinun aloitusviestistäsi ja itse lisäät jatkuvasti jotain uutta,jota haluat lisätä minuun ja minun tekemäksi,etkö yksinkertaisesti kestä minkäänlaista kritiikiä jos ei siinä samalla haukuta kaikki aapo lapit ja muut ääliöt.

        Eikö tämä ole aivan selvä asia,että sinä olet lisännyt ääliöt ja aapo lapit keskusteluun,asian on vain niin,että keskustelun trollina esiintyy bear_nick2 ja haluaa pilata keskustelun riidan hakuisena lisäämällä omia fantasioitaan.

        Minua ei yhtään kiinnosta sinun ja ääliöiden/aapo lapin väliset kinastelut ja vielä vähemmän perustelut.
        Lopuksi ei sinunkaan varmaan moni usko,vaikka olet rekisteröitynyt,sillä olet aika anonyymi edelleen ja tämä minun viestini osoittaa heti aluksi sinun luotettavuuden jo.

        Samanlainen jankkausautomaatti ja omia viestejään ymmärtämätön ääliö sinustakin kuoriutui ihan parissa viestissä. Sanon tämän ihan faktana, ja ihan ilman mitään tarkoitusta ärsyttää. Koska, jos oikeasti haluan ärsyttää tai trollata, niin osaan sen kyllä.

        Olen tässä keskustelussa juurta jaksain ja viimeisen kerran selvittänyt mistä kana kakkii. En aio enää kierrättää vanhoja kaunoja saati aloittaa uusia ihmisen kanssa, joilta puuttuu valmiudet tajuta asioita. Ymmärrän olevani rasittava asiaan ulkopuolisten mielestä ja kuten sanottua, pyysin jo aiemmin anteeksi. Sana, joka ei kuulu aapojen tai ääliöiden sanavarastoon.

        Harras toive kaikille anonyymeille: Älä ole aapo tai häiriintynyt lapsi, jos et ole aapo. Yksi aapo riittää.


      • HappyNewYear
        bear_nick2 kirjoitti:

        Samanlainen jankkausautomaatti ja omia viestejään ymmärtämätön ääliö sinustakin kuoriutui ihan parissa viestissä. Sanon tämän ihan faktana, ja ihan ilman mitään tarkoitusta ärsyttää. Koska, jos oikeasti haluan ärsyttää tai trollata, niin osaan sen kyllä.

        Olen tässä keskustelussa juurta jaksain ja viimeisen kerran selvittänyt mistä kana kakkii. En aio enää kierrättää vanhoja kaunoja saati aloittaa uusia ihmisen kanssa, joilta puuttuu valmiudet tajuta asioita. Ymmärrän olevani rasittava asiaan ulkopuolisten mielestä ja kuten sanottua, pyysin jo aiemmin anteeksi. Sana, joka ei kuulu aapojen tai ääliöiden sanavarastoon.

        Harras toive kaikille anonyymeille: Älä ole aapo tai häiriintynyt lapsi, jos et ole aapo. Yksi aapo riittää.

        Onko bearilla bannu kuumana ?

        Selväksi varmaan tuli aloittajalle qruiserin hyväksyminen ja millaisia anonyymi bear_nick2:a qruiser pitää sisällään.
        Sivutuotteina keskustelussa tuli ilmi bearin ymmärtämttömyys luetusta tekstistä ja myöskin omat lisäykset tasapainottamasta elämästään.
        Myös ilmeni,että aapo lapit ja muut ääliöt ovat suistaneet bearin sekoilemaan.
        Ei saa unohtaa keskustelun julkituomaa bearin täydellistä luetun tekstin ymmärtämistä.Osaakohan tuo edes auttavasti lukea se selittäisi ymmärrystason.
        Olkaa kaikki anonyymit mielummin aapo lappeja ja ääliöitä,sillä yksikin anonyymitrolli bear_nick2 on liikaa.

        Ei kukaan voi tajuta sinua bear,sillä jopa kukaan ei voi olla yhtä paljon ääliö kuin sinä.
        Kaikissa aapoissa ja ääliöissä on sentään munaa joka sinulta puuttuu.

        Ei ole kovinkaan fiksun ihmisen toimintaa bearin tapainen häiriköivä riehunta.


      • bearfani
        HappyNewYear kirjoitti:

        Onko bearilla bannu kuumana ?

        Selväksi varmaan tuli aloittajalle qruiserin hyväksyminen ja millaisia anonyymi bear_nick2:a qruiser pitää sisällään.
        Sivutuotteina keskustelussa tuli ilmi bearin ymmärtämttömyys luetusta tekstistä ja myöskin omat lisäykset tasapainottamasta elämästään.
        Myös ilmeni,että aapo lapit ja muut ääliöt ovat suistaneet bearin sekoilemaan.
        Ei saa unohtaa keskustelun julkituomaa bearin täydellistä luetun tekstin ymmärtämistä.Osaakohan tuo edes auttavasti lukea se selittäisi ymmärrystason.
        Olkaa kaikki anonyymit mielummin aapo lappeja ja ääliöitä,sillä yksikin anonyymitrolli bear_nick2 on liikaa.

        Ei kukaan voi tajuta sinua bear,sillä jopa kukaan ei voi olla yhtä paljon ääliö kuin sinä.
        Kaikissa aapoissa ja ääliöissä on sentään munaa joka sinulta puuttuu.

        Ei ole kovinkaan fiksun ihmisen toimintaa bearin tapainen häiriköivä riehunta.

        Ihan samaa mieltä kuin lopettakaa jo!

        Mielestäni voisitte jo jättää kommentoinnin kun toi bear on oikeasti pahoillaan eikä tosiaankaan ole mikään tyhmä tyyppi sen perusteella mitä täältä ja Qruiserista oon lukenu vaan oikeasti hauska ja oivaltava.

        qruiseris tulee vastauksia tai sit ei tuu. Ite pitää olla aktiivinen,


      • 14+5
        bearfani kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä kuin lopettakaa jo!

        Mielestäni voisitte jo jättää kommentoinnin kun toi bear on oikeasti pahoillaan eikä tosiaankaan ole mikään tyhmä tyyppi sen perusteella mitä täältä ja Qruiserista oon lukenu vaan oikeasti hauska ja oivaltava.

        qruiseris tulee vastauksia tai sit ei tuu. Ite pitää olla aktiivinen,

        Ainaki tämän keskustelun perusteella bear on aivoton ääliö,samaa sarjaa kuin aapo lappi.Onneksi aapo on ollut hiljaa,harmitta,kun taisi jäädä tämän saitin harmiksi tuo suurempi p-askakasa.


    • Sieltä se tulee lopulta

      Se on vaan yksi tapa saada sut ostamaan kultajäsenyys. Hyväksyminen tulee parin päivän aikana :)

    • Tietämätön

      Kiitos vastauksistanne. Ei muuta kuin odottelen sitten. :)

    • yap

      Täälläkin odotellaan sitä hyväksyntää "ylläpidolta" :) Eiköhän se sieltä 48h sisällä!

    • uusianonyymi?

      En tunne bearia enkä hänen ääliötä.

      Aika erikoinen oli "asiallinen" bearin aloitus ja kummallinen oli vaustaus "HappyNewYear:lle" ,en puutu teidän keskeiseen riitelyyn ,mutta bearin käytös on samanlainen qruiserissa ja muistaa sielläkin välillä mainita tämän "ääliön",kuten täälläkin,eipä ole bearin "ääliö" vastaillut joulun jälkeen,tästäkö johtuu bearin riidanhaluinen käytös.
      Ja mitä ääliöön tulee,pienellä tutustumisella täällä näyttää kaikki bearille ei toivotut vastaukset olevan "ääliön" kommentteja,no varmaankin niin ei ole.

      Olen samaa mieltä,että bearin olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä ja lopettaa tämä ääliön etsiminen.

      Erikoista oli bearin aloituksessa neuvominen "mielti miksi saat tuntemattomilta viestejä",eikö todellakaan ne viestit sitten ole keneltään muulta kuin tältä ääliöltä.

      Jos nyt olen bearin kanssa eri mieltä,olenko myöskin se "ääliö" uudella anonyymi nimimerkki ?

    • Minä olen saanut Qruiseriin uhkauksia ja vihaviestejä minulle entuudestaan täysin tuntemattomilta henkilöiltä, joiden mielestä olen pedofiili. Tämän ajatuksen on tälle, minulle täysin tuntemattomalle vihamieliselle henkilölle, päähän istuttanut näiden harhaisten s24:n kirjoittelujensa kautta se samainen ääliö. Luottaen siihen, että mitä enemmän samaa paskaa toistaa, sitä useamman mielessä se muuttuu todeksi. Jos sanon häntä tässä ääliöksi, se ei ole toivottavasti kenenkään mielestä loukkaava nimitys, vaan ihan kyseistä ihmistä kuvaava fakta. Se on kuitenkin läppänä heitettynä materiaalina täysin eri asia kuin nimitellä toista aiheettomasti pedofiiliksi.

      Todistemateriaalia tätä trollaavaa ääliötä vastaan löytyy täältä lukemattomia viestejä ja ketjuja, joissa vihapuhe on aloitettu ensin minua kohtaan. Ja todellakin, hänellä on tapa rakentaa verkkoa vihamiestään vastaan tuomalla aina näitä uusia anonyymejä "ensikertalaisia", joita en ainakaan minä ole koskaan missään kirjoittelemassa nähnyt, pähkäilemään kuinka bear on sitten kauhea ihminen ja kyseenalaistamaan minut jonkun muun silmissä. Koskaan tämä "uusi" ei puhu nimimerkeistä aapo lappi tai teddy1bear tai arvostele näiden kirjoittamia ketjuja, aivan kuin niistä ei olisi mitään huomauttamista :/

      Tässäkin keskustelussa tämä modus operandi on jo nähtävissä :D

      LUONNOLLISESTI kun tältä henkilöltä puuttuu kaikenlainen vastuu ja kyky vastata omiin huutoihinsa ja teoistaan, hän piiloutuu anonymiaan keinona ärsyttää tai loukata minua, mutta kusee omille sukilleen, koska ei voi mitään sille, että AINA kirjoittaa identtisellä tyylillä, jonka helposti tunnistaa.

      EN HALUA keskusteluketjujen muuttuvan tappeluiksi. Provosoin, kyllä, mutta 99,99% näistä vastauksista on vastaprovoja aloittajille, joiden aloitukset ovat rimanalituksia tai loukkaavia tai asenteellisia (ja tätä näillä anonyymialoittajilla ei ole munaa tai älliä myöntää), joten mielestäni niin kauan kuin voin kirjoittaa "je suis Charlie"-kirjoituksia näille ilman että kotiovellani on huumorintajutonta porukkaa konepistoolien kanssa, asiat ovat ok.

      EN muuta nimimerkkiäni HappyNewBeariksi, vaikka joku näköjään saa allergian, joka kerta kun kirjoitan jotain. Mielipiteelläsi ei ole ensinnäkään mitään merkitystä, jos vaihdat joka vastaukseen aliaksesi. MIelipiteelläsi s24:ssä ei myöskään ole mitään merkitystä, jos kirjoitat sen rekisteröitymättämänä, koska kuka tahansa voi kirjoittaa samalla nimimerkillä jatkossa. Siksi minulla on rekisteröity nimimerkki ja mielelläni vastaan ja todennäköisesti paljon asiallisemmin toiselle rekisteröidylle nimimerkille, mutta näitäpä keskustelijoita täällä harvemmin on.

      Keep calm and look at the flowers.

      https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/3435BBB50CA8ABB9C2257A7E00331CAA?opendocument

    • pattitilanne

      Edelliseen,mikä pakottaa minua uskomaan sinua ? Ei mikään,ei haittaa vaikka tituleeraat minut vaikka aapo lapiksi.
      Jos uskonki sinuun olen hyvä jätkä, en ole ääliö aapo lappi.
      Jos sitten aapo lapin väittämät osoittautuvat todeksi olenkin jokaisen mielestä ääliö ilman,että olisin aapo lappi.

    • Ei tässä muuta ihmetystä ole kuin miksi aina läytyy uusi anonyymi jonka mielestä syy on minussa, kun aapo lappi/teddy1bear, jolla ON selkeä viha- ja mielenterveysongelma saa puhtaat paperit ja vapaasti haukkua minua useissa ketjuissa ilman että kukaan siihen puuttuu. Jos puolustan itseäni ja kerron perustelut ja tämän kinastelun taustat, niin aina löytyy joku anonyymi, jolla on tämä sama kauna nimenomaan minua kohtaan ja joka vaihtaa nimimerkkiään seuraavassa kommentissa, joka on sinuttelutasoista jatkoa aiemmalle toisen nimimerkin kommentille :D

      Ymmärtänet dilemmani, ketä anonyymiä ketjussa uskoa, varsinkin kun en ole lainkaan sekaisin. Tämähän olisikin kovin loogista, jos olisin samassa mielentilassa kuin aapo :D Minulla on tämä sama rekisteröity nimimerkki, jolloin tietää, että kirjoitukset ovat nimenomaan minulta. On niissä häpeämistä tai ei.

      En oleta, että kaikki ovat ääliöitä tai aapo lapin aliaksia. Ihmettelen ääneen vain tätä puolueellisuutta. Syytä varmasti läytyy kummastakin, miksi tilanne on kärjistynyt, mutta koska aapolla ei ole valmiuksia ottaa vastuuta kirjoituksistaan tai munaa olla saman nimimerkin alle rekisteröitynyt, niin minkäs teet.

      Saman ääliön aloittamat, minuun henkilönä kohdentuvat riitelyketjut sen seurauksena kun sai bannit käytöksensä takia Qruiserista, muitakin oli, mutta ne on ylläpito täältä poistanut:
      qruiser mikä se on
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12453871
      no joo
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12432466

      • Kiinnostus loppuu :(

        Eli aiotteko nyt terrorisoida tätä palstaa hamaan loppuun? En ainakaan halua edes avata sellaisia, mis on bear_nick, aapo lappi tai mitä nyt niitä on.

        En halua postata tänne mitään, kun pelkään, että joku teistä vastaa ja saastuttaa koko keskustelun. Mulle ihan v**un sama kuka teistä on aloittanut tämän ja kuka on eniten idiootti.

        Menkää vaan pois pliis!!


    • 1+15

      Pitäis laittaa näille verkkopankkien hakkereille viestii että selvittäsivät vähän bearin ja blomman ja kaikkien näitten viisastelijoiden taustoja nimet ja osotteet ja kuvat ja kaikki niin vois olla että hiljentys vähä tämä höpöttely ja selittely

      • Saitko ?

        Noh saiko aloittaja haluamansa vastauksen, huolimatta tästä kohinasta. Vaikeeta on, kun on terroristeja linjoilla :(


      • Muuten hyvä idea, mutta aapo on antanut itsestään kommentteja, että on jo tietokonenero ja hakkeri. Tuskin haluaa tutkia itseään :(


      • Teinit rauhottukaa :(
        bear_nick2 kirjoitti:

        Muuten hyvä idea, mutta aapo on antanut itsestään kommentteja, että on jo tietokonenero ja hakkeri. Tuskin haluaa tutkia itseään :(

        Taidat olla joku 10v teini sittenkin. Ei tästä muuta voi päätellä :(


    • Jos tästä keskustelusta jotain positiivista ja opettavaista kaikille 10-vuotiaille hiekkalaatikon käyttäjille on, niin huomaatteko, arvon keskustelijat, miten hankalaa on tulla hyväksytyksi?

      • 9+18

        Opettavaisinta lapsukaisille on,ettei käyttäyttäysi bear 10v tapaan hyväksyntää hakiessa.


    • Anonyymi

      Hei mulla ehdotus, hommatkaa hotellihuone, riita poikki ja munaa pyllyyn... pari keskusteluketjua katsonut jossa samat tyypit jauhaa samaa skeidaa toisistaan.. istukaa vähemmän netissä ja harrastakaa enemmän seksiä.. ketää te luulette näiden riitojenne kiinnostavan..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Opettavainen keskustelu kuin vainoharhainen joku voi olla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe