kertokaa onko siinä mitään perää että disperiini auttaa raskaaksi tuloon??

mietteliäs

miten se disperiini auttaa raskaaksi tuloon? mihin tämä perustuu? ja missä vaiheessa sitä kannattaisi syödä ja kuinka paljon??

erittäin kiitollinen vastauksesta!!!

nimittäin olen monesta paikasta lukenut, että sitä on useampi kokeillu ja moni on tätä suositellu kokeiltavaksi!

5

2082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se juttu ollu niin että sen on todettu ehkäsevän aikaisia keskenmenoja???? Eli edelleen sillä seksillä tullaan raskaaksi ja jos ei onnistu niin sitten tutkimuksiin ja lapsettomuushoitoihin ja sieltä kyllä saa auttavat reseptit! (kokemusta on)

    • Mari

      Harmi että sinulle on vastattu töykeästi.

      Olen myös kuullut, että disperiini auttaisi nimenomaan kiinnittymisongelmissa. En nyt vaan muista faktoja mihin se perustuu, mutta ihan oikeilla jäljillä olet!

    • Salla

      Aspirinin tai disperinin tehoa ei ole (vielä) tieteellisesti todistettu, mutta siitä tehdään tutkimuksia. Apririnin uskotaan auttavan kohdun limakalvon verenkiertoa, istukan verisuonien muodostusta, parantavan alkion kiinnittymistä ja ehkäisevän raskausmyrkytyksiä.

      Aspirinista ei ole todettu olevan haittaa. Sitä käytetään hoitona, jos naisella on useita keskenmenoja takanaan.

      Aspiriinia suositellaan käytettäväksi korkeintaan 100 mg päivässä. Tavallisessa aikuisten aspiriinissa on yhdessä tabletissa moninkertaisesti tuo määrä. Aspiriinin käyttö ei ole suositeltavaa, jos on taipumusta verenvuotoon. Olisi hyvä keskustella lääkärin kanssa aspiriinin käytöstä.

    • Roiha

      100mg:n tabletteja saa Primaspan-nimellä apteekista ilman reseptiä.

      • alkup.

        Kiitos teille asiallisesti vastanneille! tuota juuri hain takaa.. että jotakin tuollaista olen kuullut. =) kiinnosti vain tietää...

        mukavaa joulun odotusta teille :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      111
      2431
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      449
      1824
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      103
      1486
    4. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1413
    5. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      21
      1381
    6. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      341
      1288
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1269
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      197
      1132
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1109
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1041
    Aihe