Tänään sisältö taas silkkaa muualta ostettua täytettä.
Kyllä lehden pitää uutisoida paikallisista tapahtumista enemmän.
Eikö tosiaan Forssan seudulla tapahdu mitään?
Forssan lehti
34
1251
Vastaukset
- hoo
Tammelaan on tullut ainakin "suomalainen" ravintola. Saavat paikallisetkin töitä.
- 222
Olihan lehdessä tänäänkin Malin Turkan päiväohjelma. Klo. 06 herätys jne.. En tosin lukenut enempää. :)
- Forssan Lehdessä,
ei ole aikoihin enää ollut paikallisia tapahtumia ja asioita. Kaikki on muualta ja maailmalta. Iltaisin, kun netistä ehtii vähän lukea esim. iltalehtiä, niin samat asiat on seuraavana aamuna Forssan Lehdessä. Mutta, senpä vuoksi, en sitä enää kotiin tilaakaan.
- P-auki
Forssan Lehden kestotilaus
Sisältää yhden kuukauden lehdet kaupan päälle
Laskutusväli 12 kk 254,00 e
Tilaa ken pystyy.
Kallis on!- digi tilaaja
Tilaa digilehti tulee puolta halvemmaksi.
- P-auki
12 kk määräaikainen digitilaus 149,00 €
Kallis on tämäkin vanhoista uutisista.
- anti eikka
Metsäkoulusta riippakivi Fai:lle. 2009 Fai osti vuokraamansa Saksankadun kiinteistön Forssalta n.3 miljoonalla. 2010 Fai lopetti tuottavan metsäopetuksen Tammelasta sekä irtsanoi työntekijät ja kiinteistön vuokralaiset myydäkseen kiinteistön miljoonilla. Nyt hintapyyntö 120t. ja ainoastaan talouspäälikkö johdossa on vaihtunut. Fai:ssa n. 900 oppilasta, osan opetuksesta olisi hyvin voinut siirtää Tammelan toimipisteeseen. Kuntaliitoskeskusteluissa kunnantalot vierivieressä, mutta fain. toimipisteet auttamattomasti syrjässä, jos ovat Tammelan puolella.
- No se
oli kyllä asiallinen kirjoitus Forssan Lehdessä tänään. Kuka mahtoi olla tähtitoimittaja? En ole nähnyt lehteä. Tällaista paikallista asiaa lisää, niin ollaan tyytyväisiä. Sen ammattihakemiston voisi kyllä poistaa, on turhan usein lehden sivuilla. Eli, aina kun jossain saan lehden käteeni ja tarkistan, olisiko siinä jotain paikallista asiaa, niin kas, ammattihakemisto. En kiellä, ettenkö aina selaisi lehteä, jos sen jossain näen. Totuttu tapa silloin, kun se vielä oli Forssan Lehti.
- kukapa niitä muukaan
onhan siinä taas vauvat ja vaarit demari leiristä kehuneet itseään.minä minä minä .
- Tulevaa
Kaikki muuttu nopeasti: Vorsan Lehti on (ehkä) tulevaisuudessa entinen. En ole povari mutta povaan silti : Hämeen Sanomat ja Forssanlehti yhdistyy siten että on vain ja ainoastaan yksi lehti nimeltään: HS FL
- Syrjäkulmalaine
Kyä siinä totanoi kinostavaaki o niiku Anttilan noi kolummimit, siinä kyä sanotaa asiat juur niiku ne on kans meitinki mielestä.
- Loppiais_tori omaa
Olihan siinä paikallinenkin uutinen
kerrottiin että tiistaina Loppiaisena on toripäivä - opas
Ex matkahirmu Eikkaa, alkaa kai ikä painamaan. Kuinkahan monessa maassa - ja paikassa hän on itse käynyt, kaupungin (meidän) piikkiin? Aikansa kutakin!
- Forssan lehti haisee
Ja Sanni Grahn Laasosen faija on päätoimittaja lehdessä, niin mitä voi odottaa ; oma tytär saa pitää palstaa ja maksetaakin vielä, ympäristöministeri bissistä ei saa arvostella Forssan Lehdessä... Suorastaan törkeää bissiksen suosimista.
- Kari-Einari
Ota vaan rennosti, niin kyllä sullakin olotila vielä paranee! Katsos kateus on voimavara jota ei tarvitse siittää, se sikiää itsestään! Kyllä se pahaolo vielä hellittää!
- Hymy Sannille
Noh just joo.
Olkaamme ylpeitä siitä että meillä Forssalaisilla on ympäristöministeri.
Mitä Vorsalaisia vaivaa kun ollaan niin katelliisii että ei edes voi liputtaa oman kunnan minesteriä. HUOM! Koko Suomi tietää mistä Sanni on kotoisin; häpeämmekö sitä että minesteri on Forssalainen??????
Vastausta odotellen! - maaaaaan2
Hymy Sannille kirjoitti:
Noh just joo.
Olkaamme ylpeitä siitä että meillä Forssalaisilla on ympäristöministeri.
Mitä Vorsalaisia vaivaa kun ollaan niin katelliisii että ei edes voi liputtaa oman kunnan minesteriä. HUOM! Koko Suomi tietää mistä Sanni on kotoisin; häpeämmekö sitä että minesteri on Forssalainen??????
Vastausta odotellen!Opettele kirjoittamaan. Ja lopeta juominen.
- Hymy maaaaaan2:lle
maaaaaan2 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Ja lopeta juominen.
Kirjoitteluni opin Talsoilan koulussa.
Juomisen en oli vielä oppinut vaikka siitä malli voisi ottaa Marketin edestä.
Nyt häpeän että asun tässä kaupungissa.
En takulla enään puhu paikallista murretta, ja ylpeys paikkakuntaan se meni jo...
Live and love! - itkuaitkuavaan
Hymy maaaaaan2:lle kirjoitti:
Kirjoitteluni opin Talsoilan koulussa.
Juomisen en oli vielä oppinut vaikka siitä malli voisi ottaa Marketin edestä.
Nyt häpeän että asun tässä kaupungissa.
En takulla enään puhu paikallista murretta, ja ylpeys paikkakuntaan se meni jo...
Live and love!Niin, toisille elämä on kovin kovaa ja sitä miltein murtuu kuin piparkakku. Ne murheen muruset kerätään vaikka väkisin jotta tulisi kokonaiseksi ällöttävän makeaksi liialla sokerikuorrutteella kuorrutetuksi pipariksi jota ei sitten syöty edes joulun jälkeen. Kivettyneenä se heitetiin loppiaisena roskakoriin. :/ Niin sellaista se elämä joillakin on. Kyllä se siitä. Hands up \0/ wOOOHoo
- Lehti Forssa?
Lopulta huomaamme että Hämeen Sanomat ja Forssan lehti yhdistyvät.
Lehden nimi voisi olla : Häme ja Forssa sanomat.
Niin vaan se kohta tapahtuu että Forssan lehteä ei enään ole.
Siitä en surullinen ole. - O111
Oletteko ajatelleet kuinka paljon yhden lehden tilaaja työllistää suomalaisia työntekijöitä.Ensin kaadetaan metsästä puut,jotka kuljetetaan paperitehtaalle,jossa siitä tehdään paperia,sitten se paperi rahdataan autoilla ympäri suomea ja toimitetaan kirjapainoille.jonka jälkeen se siirtyy painokoneelle,mutta sitä ennen on monta toimittajja käynnyt kuvaamassa kaikennäköisiä tapahtumia ,ja tehnyt haastatteluja,sitten tulee painossa ihmiset jotka laittavat kuvat ja teksti oikeille paikoille.(välillä ei onnistu),Mutta kaikenkaikkea yhden sanomalehden teossa työllistetää tuhansia ihmisiä lehdenjakajat huomioon ottaen jotka tuovat teille lehden kelistä kuin kelistä riippuen.Jos te katsotte sen lehden irtomyynti hintaa niin kuinka moni olisi valmis siihen hintaan lähtemään kaatosateessa ostamaan sen lähimmästä kioskista.
- ykstotinen
Hyvä pointti. Valittajat nyt ei ajattele muuta kun purnaamista joka asiasta. Jos en osta jotain niin en siitä kirjoittele netissä.
- kai....ruotsalaiselle
ykstotinen kirjoitti:
Hyvä pointti. Valittajat nyt ei ajattele muuta kun purnaamista joka asiasta. Jos en osta jotain niin en siitä kirjoittele netissä.
"Oletteko ajatelleet kuinka paljon yhden lehden tilaaja työllistää suomalaisia työntekijöitä"
onko Forssan Lehti enää painettu kotimaiselle paperille, jos olis minäkin tilaisin. - jtnttv
ei ainakaan kovin montaa forssalaista työllistä. 5-6?
- kepulaine
Tänää lehti kerto että ehdokas on muuttanu johonki Lahden seutuville. Ihme ettei kukaan ole vielä täälä kommentoinu sitä.
- kokkomusnuari
Ei kiinnosta enää ketään. Hyvä että häipyi.
- Nummelta
Minä en osaisi olla ilman Forssan Lehteä. Mutta sehän on selvä, että mitä vähemmän jää tilaajia, sitä köyhemmäksi lehtikin hiipuu,
- Niin-että
Forssan Lehden levikki :Levikintarkastus Oy:n tarkastama levikki 3.2.2014 oli 12 111 kappaletta. Tilaus 12 kk 266 €
Seutu-Sanomien levikki on 37 000 kappaletta. Seutu-Sanomat on tutkitusti alueensa luetuin lehti. Ilmaisjako.- porvari
Niin kerran viikossa eikä aina sillonkaan esim. vuoden vaihteessa oli pitkään imestymättä. Vähän eri asia jos ilmestyy 7 kertaa viikossa. Mutta jos ei ole varaa tilata niin sitten täytyy tyytyä vaan suomi24.
- Köyhä
Porvari myös näköjään valinnut suomi24:n
- Meitinmieleen
Kyä Anttilan kolumit on ainakin meitin syrjäkylänihmisten meleen.tuotanoin,
- Keskustan
Sirkka-Liisa, enää kykene auttamaan, vaikka kuinka ehtisi kirjoittamaan. Forssan Lehti tuhoon tuomittu. Ei enää paikallista asiaa.
- F-L
Mulla on morsian Kukkopillin kaupan lähellä. Käyn siellä aamuisin lukemassa lehden jonkun postilaatikosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803