Moi! Oon 13- vuotias tyttö ja oon tosi kiinnostunut futiksesta. Pelasin eskarissa hetken aikaa mut sillon ei ollu kiinnostusta siihen ja lopetin, nyt taas on alkanut kiinnostamaan. Mietin vaan, riittääkö mun taitoni ja saanko joukkueesta kavereita yhtään. Oon ihan kotona vaan pallotellut aina tai kavereiden kaa pelannut, veljeni taas pelas 6vuotta ja iskäni oli sen joukkueen apuvalmentaja et hän tietää aika paljon futiksesta. Silti vaan jotenki pelottaa miten muhun suhtaudutaan jos en oo yhtä hyvä ku muut, mitä mieltä te ootte? Kannattaako ees harkita joukkueeseen menemistä? Ja ainiii, joukkue on hyvä mut sen sivulla myöskin lukee " joukkueeseen mahtuu lisää pelaajia, ei aikaisempi kokemus tarpeen " kiitos vastauksista! :)
Onko järkeä?
2
130
Vastaukset
- FutisOnParasta
Mä oon 11v tyttö ja oon kans kiinnostunu futiksesta. Joukkue on tiedos ja tunnen kaikki siit joukkueest ja treenitki ois alle kilsan pääs meiltä kesäsin. En vaa uskalla mennä sinne treeneihin koska tiiän et ne on tosi hyvii siel ja ne on voittanu suurimman osan peleistä. Nyt treenit on liiksahallil Sunnuntaisin klo 18-19.30. Se ois hyvä aika ja päivä koska sit ei menis aikaa koulupäivist ku on läksyt ja kaikki. Kokemust on koululiiksast ja yleensä pelataa välkil kavereittenkaa. Nii ja sit oon käyny kattoo niitte pelei. Kivaa on ollu siel peleis :D
- Messinihailija
Menkää ihmeessä mukaan, harjoitus vasta tekee mestarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938