Moi! Oon 13- vuotias tyttö ja oon tosi kiinnostunut futiksesta. Pelasin eskarissa hetken aikaa mut sillon ei ollu kiinnostusta siihen ja lopetin, nyt taas on alkanut kiinnostamaan. Mietin vaan, riittääkö mun taitoni ja saanko joukkueesta kavereita yhtään. Oon ihan kotona vaan pallotellut aina tai kavereiden kaa pelannut, veljeni taas pelas 6vuotta ja iskäni oli sen joukkueen apuvalmentaja et hän tietää aika paljon futiksesta. Silti vaan jotenki pelottaa miten muhun suhtaudutaan jos en oo yhtä hyvä ku muut, mitä mieltä te ootte? Kannattaako ees harkita joukkueeseen menemistä? Ja ainiii, joukkue on hyvä mut sen sivulla myöskin lukee " joukkueeseen mahtuu lisää pelaajia, ei aikaisempi kokemus tarpeen " kiitos vastauksista! :)
Onko järkeä?
2
85
Vastaukset
- FutisOnParasta
Mä oon 11v tyttö ja oon kans kiinnostunu futiksesta. Joukkue on tiedos ja tunnen kaikki siit joukkueest ja treenitki ois alle kilsan pääs meiltä kesäsin. En vaa uskalla mennä sinne treeneihin koska tiiän et ne on tosi hyvii siel ja ne on voittanu suurimman osan peleistä. Nyt treenit on liiksahallil Sunnuntaisin klo 18-19.30. Se ois hyvä aika ja päivä koska sit ei menis aikaa koulupäivist ku on läksyt ja kaikki. Kokemust on koululiiksast ja yleensä pelataa välkil kavereittenkaa. Nii ja sit oon käyny kattoo niitte pelei. Kivaa on ollu siel peleis :D
- Messinihailija
Menkää ihmeessä mukaan, harjoitus vasta tekee mestarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822