Yritän kuvailla mah. Tarkasti ulkonäköni :D
Olen 165cm pitkä n.40kg hiusten väri on vaalea ja suht.hyvässä kunnossa ja ulottuu suunnilleen rinnoille (pin useimmiten löysällä nutturalla tai auki). Omistan harmaat silmät ja kapean nenän, myös on todella leveä lantio ja suht. Kapea vyötärö
Tyyliltäni olen aika 'synkkä' eli suurin osa vaatekaappini sisällöstä on mustaa, tykkään pitää maihareita ja mustia tai camo kuvioisia farkkuja ja neuleita/huppareita/kauluspaitoja. Koruja en oikein pidä.
ja sitten vielä lyhyesti luonne: olen hyvin outo ja yllytyshullu ja välillä aika äkkipikainen en ole kovin hyvä koulussakaan. välillä jos on hiljainen hetki saatan tokaista ihan pokkana jotakin HYVIN outoa tai leikkiä vesipisaroita ( joooh..). Kiroilen suht paljon mutta lopetan jos joku ei esim. Samassa tilassa tykkää tästä tavasta. :D joo no siin tais olla melkeen kaikki :DDD ikää on siis 14 vuotta tullut.
kelpaanko kellekkään?
heitän sua kissalla
5
95
Vastaukset 5
- aloittajaaa
Tää tuli tänne sit uudestaa mut vägä lyhyempänä vaan :D
- Sinkkupoika
Kelpaisit, hyvin! :)
- dfghjklo4
Et, koska olet tyhmä. Muuten et olisi tätä ketjua tehnyt. Korvien välissä pitäisi jotain olla.
Jos haluut tutustuu, nii laita viestii tonne postilaatikkoo :)
- Raati.
Aika lihava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14784Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 46542
- 45498
- 47485