Vinkkejä miten saatte kissanne ottamaan matokuurin tablettina? Aiemmin annoin Mirrix merkkistä ja se meni kun sekoitti pieneen ruokamäärään mutta nyt kisssani käy ulkona ja ostin Drontal tableteita. Murskasin ja sekoitin ruokaan... Oli mieluummin syömättä koko yön kuin koski koko evääseen.
matokuuri
9
126
Vastaukset
- hepulis
Kai se olisi sitten pakko työntää kurkusta vaan. Ellei sitten johonkin tosi makupalaan sekoitettuna söisi.
Itse olen joskus nirson kissan nirsona kautena saanut syömään kun laitan lattialle pieninä tiploina sen ruoan kuin herkkupalat. Luulee ehkä sitä leikiksi ja oikeiksi herkkupaloiksi ja syö.
Näin olen joskus syöttänyt saman ruoan joka ei ensin lautaselta kelvannut. - murskattunna
Axilur tabletinmurskaimella ruoan sekaan.
- heiduliini
Yliopiston apteekeissa myydään sellaista ruskeaa "tahnaa" johon saa piilottaa tabletin. Kissoille se menee ihan makupalasta, koska on niin hyvää. Meillä on mennyt sillä tahnalla alas antibioottikuurit ja matolääkkeet. Maksamakkara on myös hyvä konsti piilottaa tabletit.
- lääkärin neuvo
Päällystä kissalle anettava tabletti voilla,käännä kissan kuono ylöspäin ja pidä yläleusta kiinni,suu aukeaa.aseta tabletti syvälle kissan suuhun ja sulje se hiero kissan kaulaa nielemisen aktivoimiseksi.
- toimivakonsti
Minä tungen kurkkuun ja karjasen että nyt syö se. toimii
- miävaa
olen joskus tuon ohjeen jollekin palstalle laittanut sanasta sanaan.
- Koita tällä tavoin
Itse madotan Axilurilla oman kissani niin, että liuotan lääkkeen pieneen määrään vettä ja ruutalla sitten suuhun.
Sen verran rauhallisesti tietysti, että nielee lääkeveden kakomatta jne. Pidän kissan vielä sen verran tukevasti kainalossa, ettei pääse karkuun eikä ala riehumaan.
Tuo on meillä ainoa tapa, kun lääkkeen ylipäätään saa menemään alas. Tablettia on ihan turha edes yrittää sinällään tai ruuan seassa, ei varmasti suostu syömään sitä.- korvapunkkirulettaa
Just näin pitää tehdä.
Minun kiltein kissani on sihtikurkku. Liuotan Axilur annoksen ruiskulliseen (5 ml) vettä ja ei kun kitaan pikkuhiljaa. Myös eläinlääkäriltä saa yksittäisiä pillereitä madotukseen ja niskaan laitettavaa mönjää, joka tappaa myös korvapunkit. Miksi hitossa annat kissasi käydä ulkona?
- elho12
Laitan nieluun tapletin ja suljen kissan suun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693225
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471799Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591674- 771584
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411500Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811369The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105