Minun kuljetusliike

kapitalistiriistäjä

Täällä näkyy moni Minun irtisanomani luuseri huutelevan mitä sattuu ja kirjoittavan minun nimimerkillä. Toki ymmärrän, olenhan heidän esikuva ja idoli, sekä suunnaton kateellisuuden aiheuttaja, sorry.
Johdan erittäin tuottoisaa lähes 30 uudehkoa maanteiden jättiä sisällä pitävää sorankuljetusfirmaa, vankalla ja erittäin auktoriteettisella otteella. Kuljetusyritykseni 45 kuljettajaa pitävät huolen siintä, että suomen suurimmat tehtaat saavat soraa raakaaineeksi seitsemänä päivänä viikossa kellon ympäri. 9-akseliset soramoduulit eivät seiso koskaan hallini pihalla, vaan ne vyöryvät valtavilla sorakuormilla ympäri pohjoismaita. Firmani liikevaihto ja Minun henkilökohtainen ansioni herättää suuren suurta kateutta ja nautin siintä suunnattomasti. Ainoastaan Minun johtamani kuljetusliike käyttää uusia soramoduuleja sekä irtisanoo kuljettajia epäsisteyden sekä ylipainon takia häikäilemättömästi. Portilla on pitkä jono itkuisia hamppeja odottamassa vuoroaan, heh.
En kommentoi itse enempää tähän ketjuun, joten huomioikaa se, jos tällä nimimerkillä poispotkitut katkeroi täällä. En myöskään tee muutamaan päivään uutta aloitusta tai kommentoi muihinkaan keskusteluihin. Nyt aamupäivän konjakki ja kelosaunan onkin pääluottamusmies saanutkin jo lämpiämään.

10

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuljetuspatruna

      Kirjoituksesi on täyttä asiaa. Soittelin juuri Saksanseisojavoimaa nimimerkille ja yhdessä muistelimme, kuinka tyynen viileesto annoin meille molemmille kenkää ja otit uudet kaverit tilalle. Olimme molemmat toki epäsiistejä ja pesaukisia, eikä hampaitakaan oltu hoidettu, mutta ABC kahviossa muiden kolleekoiden kuullen annoit kenkää ja sanoit viileesti syyski varatelun. me vain nyökytimme pelosta ja katselimme sinua ihaillen ylöspäin. Olet jokatapauksessa ainoa ja oikea JOHTAJA.

      • Kuljetuspatruna

        sori vaan, näyttää mulla tulevan noita kirjoitusvirheitä aikas lailla. Lukihäiriö ja apukoulu, siinä kai syy.


    • Kapitalistiriistäjä

      Yhtään soramoduulia en ole vielä nähnyt! Mikä on moduulin ja TP:n ero?Tehtaat syö soraa,tehdäänkö sorasta paperia?Soraa ympäri Pohjoismaita,on valtavaa,varmaan myösSaharaan ajaaa pari uusinta DAM merkkistä?

    • kapitalistiriistäjä

      En mä tiedä

    • Kapitalistiriistäjä

      Autoni on KAMAZ merkkisiä ja niissä on KAKSI metriä pitkä järeä lava.Muut merkit on länsimaista hapatusta ja niitä en suostu hankkimaan.

    • Saksanseisojavoimaa

      On totta, että tämän ketjun aloittaja antoi minulle kenkää kuljetusliikkeestään. Yritin kaikkeni, ostin lisävalot ja leditkin omalla rahalla ja usein tankkasin omaan piikkiin. Sitten tuo sika sanoi, ettei irtisano minua, jos saisi lainata vaimoani yöksi. Minun oli pakko suostua, mutta seuraavana arkipäivänäpä tuli kuitenkin kenkää vaikka vaimo oli luonaan yön, lisäksi Kapi järjesti vaimollenikin lopputilin pankista. Älkää ihmetelkö, jos en puhu kapitaaliriistäjästä täällä säyseään sävyyn. Kuljetuspuolen kovin luu tuntuu olevan ainakin tässä maassa.

    • Kapitalistiriistäjä

      KAMAZ Mies on kova luu!

    • Saksanseisojavoimaa

      Kahden metrin lavalla hankkinu miljoonat!Musta nahkatakki ja siilitukka.

    • justjuujuu

      Olet sä kyllä ihan sekaisin. Itsesi ja lähimmäistesi turvallisuuden vuoksi suosittelen terapiakäyntejä.

    • seko psyko se on

      Kapi/patruuna on pohjanmaan oma pelle, konkelon tehnyt sairaalloisen katkera psykopaatti. Kun ei onnistu niin ei onnistu sitten niin mikään! Parilla vanhalla romullaan yrittää ajattaa ilmaiseksi, sitten huutaa täällä kun kuskit hakee palkkaturvasta omansa, tai käräjien kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe