Punahilkka kulki metsässä ja näki pensaikossa susihukan , kysyi tältä :miksi sulla on hampaat irvessä ja silmät mullotta , susi vasta : mee vittuun siitä kun mä oon paskalla .
Leijona kulki viidakossa ja näki kirahvin , meni viereen irvisteli ja murisi ja kysyi ketä on viidakon kuninkas : kirahvi pelokkaana vastasi että SINÄ olet .
Leijona jatkoi matkaa ja näki hyeenan , sama kysymys ja sama vastaus : SINÄ OLET
leijonajatkoi taas matkaa ja vastaan tuli elefantti , sama kysymys taas ..elefantti nappasi leijonan kärsäänsä pyöritti pari kertaa ja heitti 10 metrin päähän , leijona kieris ja pyöris nousi puhdisteli itsensä ja sanoi elefantille ,EI SITÄ NYT SUUTTUA TARVITSE VAIK EI OIKEAA VASTAUSTA TIEDÄKKÄÄN .
huono
ja vanha
2
721
Vastaukset
- neitseellinen
mutta jaksaa se silti naurattaa :)
- ,....
ihan huono vitsi sanon minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134598Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3563864Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363466Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193088Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122563- 2802370
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3211806- 1001792
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi471493Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81183