Mikä tämä Berget on saako sinne mennä 13 vuotias ja pärjääkö siellä Urban Sniperillä?
Berget
10
338
Vastaukset
- Ace1
Kannattaa varmaan katsoa hieman infoa ihan Bergetin sivuilta. Mutta ikäräja on 18
- Minä
Et todellakaan onnistu tekemään mitään sillä Urbanilla siinä paikassa!
- omglolxD
Korjaus: missään paikassa
- Minä
Oon kuullu tarinoita niiltä jotka on käyny Bergetissä ne harjottelee sitä varten nukkumalla metässä ja silleen...
Berget on Milsimiä ja LARP:iä yhdistettynä. Tosiaan se on K-18 Ennenkuin noihin lähtee kannattaa tutustua tuohon Milsimiin.
- Minä
Juuri niin Soviet.
- Ghjjf
Korjataan nyt muutamia harhaoletuksia, joita porukalla voi pelisarjasta olla.
Berget - tapahtumat on K18 johtuen ihan vastuukysymyksistä, pelin olosuhteista ja tietyistä vaatimuksista. Tapahtuma on moni päiväinen pelin ollessa käynnissä kellon ympäri. Pelin rankkuus ja leirimukavuudet on ihan kiinni osapuolesta jolle menee (suuri osapuoli isoine telttoineen, grilleineen yms vs kaiken mukanaan kantava yksikkö) mutta jokaisen kuitenkin odotetaan hallitsevan metsässä yöpymisen, pukeutumisen ja ruokailun. Pelin kulku mahdollistaa useita todella hienoja juonen käänteitä ja yksittäisten porukoiden tempauksia mutta liikoja odotuksia ei kannata silti asettaa, sillä peli voi olla sitä sateessa neljä päivää tyhjän tien vartioimis - inttilarppia.- ..............
Sateellahan Bergetissä kaikki muut jää leiriin paitsi Suomalaiset ja Venäläiset
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks705768Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.674073Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää883562- 1142958
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri662493Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1111893Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu431844Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11398En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131395Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801101