Mikä tämä Berget on saako sinne mennä 13 vuotias ja pärjääkö siellä Urban Sniperillä?
Berget
10
368
Vastaukset
- Ace1
Kannattaa varmaan katsoa hieman infoa ihan Bergetin sivuilta. Mutta ikäräja on 18
- Minä
Et todellakaan onnistu tekemään mitään sillä Urbanilla siinä paikassa!
- omglolxD
Korjaus: missään paikassa
- Minä
Oon kuullu tarinoita niiltä jotka on käyny Bergetissä ne harjottelee sitä varten nukkumalla metässä ja silleen...
Berget on Milsimiä ja LARP:iä yhdistettynä. Tosiaan se on K-18 Ennenkuin noihin lähtee kannattaa tutustua tuohon Milsimiin.
- Minä
Juuri niin Soviet.
- Ghjjf
Korjataan nyt muutamia harhaoletuksia, joita porukalla voi pelisarjasta olla.
Berget - tapahtumat on K18 johtuen ihan vastuukysymyksistä, pelin olosuhteista ja tietyistä vaatimuksista. Tapahtuma on moni päiväinen pelin ollessa käynnissä kellon ympäri. Pelin rankkuus ja leirimukavuudet on ihan kiinni osapuolesta jolle menee (suuri osapuoli isoine telttoineen, grilleineen yms vs kaiken mukanaan kantava yksikkö) mutta jokaisen kuitenkin odotetaan hallitsevan metsässä yöpymisen, pukeutumisen ja ruokailun. Pelin kulku mahdollistaa useita todella hienoja juonen käänteitä ja yksittäisten porukoiden tempauksia mutta liikoja odotuksia ei kannata silti asettaa, sillä peli voi olla sitä sateessa neljä päivää tyhjän tien vartioimis - inttilarppia.- ..............
Sateellahan Bergetissä kaikki muut jää leiriin paitsi Suomalaiset ja Venäläiset
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827