Mikä tämä Berget on saako sinne mennä 13 vuotias ja pärjääkö siellä Urban Sniperillä?
Berget
10
289
Vastaukset
- Ace1
Kannattaa varmaan katsoa hieman infoa ihan Bergetin sivuilta. Mutta ikäräja on 18
- Minä
Et todellakaan onnistu tekemään mitään sillä Urbanilla siinä paikassa!
- omglolxD
Korjaus: missään paikassa
- Minä
Oon kuullu tarinoita niiltä jotka on käyny Bergetissä ne harjottelee sitä varten nukkumalla metässä ja silleen...
Berget on Milsimiä ja LARP:iä yhdistettynä. Tosiaan se on K-18 Ennenkuin noihin lähtee kannattaa tutustua tuohon Milsimiin.
- Minä
Juuri niin Soviet.
- Ghjjf
Korjataan nyt muutamia harhaoletuksia, joita porukalla voi pelisarjasta olla.
Berget - tapahtumat on K18 johtuen ihan vastuukysymyksistä, pelin olosuhteista ja tietyistä vaatimuksista. Tapahtuma on moni päiväinen pelin ollessa käynnissä kellon ympäri. Pelin rankkuus ja leirimukavuudet on ihan kiinni osapuolesta jolle menee (suuri osapuoli isoine telttoineen, grilleineen yms vs kaiken mukanaan kantava yksikkö) mutta jokaisen kuitenkin odotetaan hallitsevan metsässä yöpymisen, pukeutumisen ja ruokailun. Pelin kulku mahdollistaa useita todella hienoja juonen käänteitä ja yksittäisten porukoiden tempauksia mutta liikoja odotuksia ei kannata silti asettaa, sillä peli voi olla sitä sateessa neljä päivää tyhjän tien vartioimis - inttilarppia.- ..............
Sateellahan Bergetissä kaikki muut jää leiriin paitsi Suomalaiset ja Venäläiset
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1585977Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2023415Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on133175Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a562883Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942618IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-232213Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.231938- 461719
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:521690- 731658