Mikä tämä Berget on saako sinne mennä 13 vuotias ja pärjääkö siellä Urban Sniperillä?
Berget
10
384
Vastaukset
- Ace1
Kannattaa varmaan katsoa hieman infoa ihan Bergetin sivuilta. Mutta ikäräja on 18
- Minä
Et todellakaan onnistu tekemään mitään sillä Urbanilla siinä paikassa!
- omglolxD
Korjaus: missään paikassa
- Minä
Oon kuullu tarinoita niiltä jotka on käyny Bergetissä ne harjottelee sitä varten nukkumalla metässä ja silleen...
Berget on Milsimiä ja LARP:iä yhdistettynä. Tosiaan se on K-18 Ennenkuin noihin lähtee kannattaa tutustua tuohon Milsimiin.
- Minä
Juuri niin Soviet.
- Ghjjf
Korjataan nyt muutamia harhaoletuksia, joita porukalla voi pelisarjasta olla.
Berget - tapahtumat on K18 johtuen ihan vastuukysymyksistä, pelin olosuhteista ja tietyistä vaatimuksista. Tapahtuma on moni päiväinen pelin ollessa käynnissä kellon ympäri. Pelin rankkuus ja leirimukavuudet on ihan kiinni osapuolesta jolle menee (suuri osapuoli isoine telttoineen, grilleineen yms vs kaiken mukanaan kantava yksikkö) mutta jokaisen kuitenkin odotetaan hallitsevan metsässä yöpymisen, pukeutumisen ja ruokailun. Pelin kulku mahdollistaa useita todella hienoja juonen käänteitä ja yksittäisten porukoiden tempauksia mutta liikoja odotuksia ei kannata silti asettaa, sillä peli voi olla sitä sateessa neljä päivää tyhjän tien vartioimis - inttilarppia.- ..............
Sateellahan Bergetissä kaikki muut jää leiriin paitsi Suomalaiset ja Venäläiset
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482