Mikä tämä Berget on saako sinne mennä 13 vuotias ja pärjääkö siellä Urban Sniperillä?
Berget
10
297
Vastaukset
- Ace1
Kannattaa varmaan katsoa hieman infoa ihan Bergetin sivuilta. Mutta ikäräja on 18
- Minä
Et todellakaan onnistu tekemään mitään sillä Urbanilla siinä paikassa!
- omglolxD
Korjaus: missään paikassa
- Minä
Oon kuullu tarinoita niiltä jotka on käyny Bergetissä ne harjottelee sitä varten nukkumalla metässä ja silleen...
Berget on Milsimiä ja LARP:iä yhdistettynä. Tosiaan se on K-18 Ennenkuin noihin lähtee kannattaa tutustua tuohon Milsimiin.
- Minä
Juuri niin Soviet.
- Ghjjf
Korjataan nyt muutamia harhaoletuksia, joita porukalla voi pelisarjasta olla.
Berget - tapahtumat on K18 johtuen ihan vastuukysymyksistä, pelin olosuhteista ja tietyistä vaatimuksista. Tapahtuma on moni päiväinen pelin ollessa käynnissä kellon ympäri. Pelin rankkuus ja leirimukavuudet on ihan kiinni osapuolesta jolle menee (suuri osapuoli isoine telttoineen, grilleineen yms vs kaiken mukanaan kantava yksikkö) mutta jokaisen kuitenkin odotetaan hallitsevan metsässä yöpymisen, pukeutumisen ja ruokailun. Pelin kulku mahdollistaa useita todella hienoja juonen käänteitä ja yksittäisten porukoiden tempauksia mutta liikoja odotuksia ei kannata silti asettaa, sillä peli voi olla sitä sateessa neljä päivää tyhjän tien vartioimis - inttilarppia.- ..............
Sateellahan Bergetissä kaikki muut jää leiriin paitsi Suomalaiset ja Venäläiset
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
- Anonyymi
.............. kirjoitti:
Toi on totta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253785Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283540Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1091623
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181528Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1231278Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 85733