Sijoitetut lapset pääsevät eskariin!

eskari sijoitetuille

Hienoa, että nyt kaikki lapset pääsevät eskariin. Ei voi joku mielivaltainen sijaisvanhempi päättää olla viemättä lasta sinne.

Hieno juttu!

9

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä ja

      kaikissa minun tuntemissani sijaisperheissä lapset ovat käyneet eskarin, niin sijoitetut kuin biologisetkin.

      • Lapsen parhaaksi

        Jos tuo mitä väität olisi totta, niin mitään lakia ei olisi tarvinnut säätää.


      • Meillä ja
        Lapsen parhaaksi kirjoitti:

        Jos tuo mitä väität olisi totta, niin mitään lakia ei olisi tarvinnut säätää.

        Kirjoittamani on täysin totta.


      • Lapsen parhaaksi
        Meillä ja kirjoitti:

        Kirjoittamani on täysin totta.

        Näinhän asia ei ole.


    • tasan ei käy

      Valitettavasti minä tiedän erään huonolaatuisen paikan, josta ei päässyt eskariin. Siellä asia vietiin vaikka käräjille, jos vanhempi olisi halunnut muuta, kuin sijaisvanhempi. Todella kamala paikka! Suuri joukko lapsia joutui viettämään "eskaria" epämiellyttävän ja tehtävään sopimattoman sijaisvanhemman kanssa.

      • tasa-arvoa

        Sehän onkin niin, että noin 98% ikäluokasta on suorittanut eskarin. On kuitenkin joitakin ryhmiä, jotka ovat saattaneet jäädä tuon joukon ulkopuolelle: mm. päätoimisesti sijaisperheessä / huonolaatuisessa sellaisessa hoidettavat lapset ja romaanilapset.


      • hienoa hienoa
        tasa-arvoa kirjoitti:

        Sehän onkin niin, että noin 98% ikäluokasta on suorittanut eskarin. On kuitenkin joitakin ryhmiä, jotka ovat saattaneet jäädä tuon joukon ulkopuolelle: mm. päätoimisesti sijaisperheessä / huonolaatuisessa sellaisessa hoidettavat lapset ja romaanilapset.

        Jep. Uutisissa olikin 11.1. asiasta.


      • hyvä pakko kerrankin
        tasa-arvoa kirjoitti:

        Sehän onkin niin, että noin 98% ikäluokasta on suorittanut eskarin. On kuitenkin joitakin ryhmiä, jotka ovat saattaneet jäädä tuon joukon ulkopuolelle: mm. päätoimisesti sijaisperheessä / huonolaatuisessa sellaisessa hoidettavat lapset ja romaanilapset.

        Hienoa myös, että koivuniemen pöpi-kultista pääsevät lapset aitojen ulkopuolelle.


    • näintäälläpäin

      ne perheet jotka minun tuttavapiirissä on jättänyt eskari mahdollisuuden käyttämättä on omia lapsia jatkossakin kotikoulussa pitäneitä ja muutama perhe missä vain katsottu että kun muutenkin kotona toinen vanhempi niin ei viitsi lasta minnekkään viedä ennen kuin koulu alkaa, saa siihen asti olla vapaasti kotona.
      Siis ihan normi perheitä joista lapset ei huostaan otettuna tai edes avohuollon piirissä. yhteistä näissä perheissä on kyllä että lapsia enemmän eli ns suurperheitä. Sijaiseperheessä asuvat jotka minä tiedän ovat kyllä eskarin käyneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe