mikä olisi uusi suolistonikkisi?
Jos saisit päättää,
12
100
Vastaukset
Joku, josta ei voisi näin helposti väännellä kaikenlaista.... Hmm. Keksisin kuitenkin jotain paljon kivempaa ja luovempaa....
Joku, josta ei voisi näin helposti päätellä kuka oikeasti olen..
En yhtään tiedä miksi laitoin nimimerkiksi sinisiipinen, joku joka tuntee minut, saattaisi ensin kiinnittää huomiota nimimerkkiini, ja luettuaan muutaman kijoittamani viestin, hän olisi jo varsin varma kuka on kyseessä. Lisäksi tiedän erään joka selailee kaiken maailman nuorten keskustelupalstoja ja naureskelee niille, vaikka ei itse kommentoi mitään. Ja lähettelee sitten ruutukauppauksia hauskimmista keskusteluista. Toivotaan että tämä palsta vaikuttaa tareeksi sekavalta eikä hän saa päähänsä haravoida sitä. -_-Mitä vikaa tässä nykyisessä on?
Se olisi varmaan eräs rekisteröimätön tuplatunnukseni.
Ehkä keksisin jotakin suomenkielistä nyt, kun ääkköset ovat sallittuja.
Ehkäpä se olisi Herra Y.
Itse varmaan pitäytyisin nykyisessä, siitäkin huolimatta, että Rape kirjoittaa sen aina väärin. Vaihtoehtoisesti pöllisin jostain eksoottisesta kielestä nimen, jolla on minulle jokin syvällisempi merkitys.
Sen sijaan olen pohtinut pelaajanimeni vaihtamista. Olisi kiva tehdä jotain ammattimaisempaa nimimerkin takaa, mutta sitten pitäisi vaihtaa nimeä, koska nykyinen on tietenkin pöllitty televisiosarjasta, enkä halua tapella tekijänoikeuksista. Viittaan edelliseen ja nappaisin varmaan jostain intiaanikielestä omaa nimeäni vastaavan sanan. Tai haltiakielestä. Sellaisen, joka kuulostaa kivalta ja jonka minäkin voisin oppia lausumaan :DVarmaankin Bushu, mikä on siis jonkinnäköinen "tuplatunnukseni", jolla olen kirjoittanut melko harvoin kun en halua kirjoittaa Fnfn:nä, syystä tai toisesta.
Toisaalta ei sekään ole mikään ideaali nimimerkki, ei minulla ole sellaista... Vihaan Deviantart-nimimerkkiäni yli kaiken, en halua käyttää yhtä mainiota entisaikojen habbo-nimimerkkiäni koska siskoni saattaisi tunnistaa minut siitä. Tarkemmin ajateltuna ei kyllä yhtään sen parempi kuin Fnfn, höh, ihan yhtä random (siinä oli kyllä myös vokaali, joten oli se hitusen parempi). IRC-Gallerian nimimerkkini on kyllä ihan mainio, mutta en halua käyttää sitä koska silloin ihmiset voisivat yhdistää pärstäni täällä käytettävään nimimerkkiin D: Se nimimerkki on ihanan random mutta silti järkevä. Ja PITKÄ, mitä harvoin käyttämäni nimimerkit on.
Haluaisin siis jonkun pidemmän nimimerkin. En tiedä haluanko "mystisen ja eksoottisen" nimimerkin (vaikka jokin kuun nimi!) vaikka sellaisen tyhmän kuten vaikka "Lihaliemikuutio" :D
Ois kyllä tosi hyvä nimimerkki meinaan...
Tuli pitkä selostus mutta olen miettinyt tätä asiaa usein, koska noh... Fnfn.Randomit nimimerkit on kyllä parhaita. Joskus törmäsin tyyppiin, joka esiintyi nimellä "Muovitraktori"
Itsehän pöllin nickini yleensä fiktiivisiltä planeetoilta :D
Ole sinä Lihaliemikuutio, minä olen Toblerone. Toblerone, koska minulla sattuu olemaan sellainen tässä vieressä. Tänä jouluna olen kyllä varmasti lihonut, eka kerta ikinä. Muita ihania nickejä voisi olla kolapullo, Skyr ja nessu. Kyllä, luettelen vain kaikkea käden ulottuvilla olevaa. Älkää kysykö, minulla on nälkä ja suklaa sotkee, siksi nessut.santiny kirjoitti:
Randomit nimimerkit on kyllä parhaita. Joskus törmäsin tyyppiin, joka esiintyi nimellä "Muovitraktori"
Itsehän pöllin nickini yleensä fiktiivisiltä planeetoilta :D
Ole sinä Lihaliemikuutio, minä olen Toblerone. Toblerone, koska minulla sattuu olemaan sellainen tässä vieressä. Tänä jouluna olen kyllä varmasti lihonut, eka kerta ikinä. Muita ihania nickejä voisi olla kolapullo, Skyr ja nessu. Kyllä, luettelen vain kaikkea käden ulottuvilla olevaa. Älkää kysykö, minulla on nälkä ja suklaa sotkee, siksi nessut.Oooh, ympäristöstähän löytyykin mitä mainioimpia nimimerkkejä, kappas vain!
PepsiMax
Modeemi
Hiirimatto
Kiivi
Buddha
Buddhalle voisin antaa jonkin lisämäärikkeen.
Ruskeabuddha
Puubuddha
Piikkibuddha
Piikkipuddha.fnfn kirjoitti:
Oooh, ympäristöstähän löytyykin mitä mainioimpia nimimerkkejä, kappas vain!
PepsiMax
Modeemi
Hiirimatto
Kiivi
Buddha
Buddhalle voisin antaa jonkin lisämäärikkeen.
Ruskeabuddha
Puubuddha
Piikkibuddha
Piikkipuddha.Fanitan piikkibuddhaa :D
Villahuopa
Päiväpeitto
Joustinpatja
Yövalo
Säästöpossu
Yhdyssanat toimii tässä jotenkin parhaiten. Sitten pitää tietysti esittää, että näillä on jokin tosi hieno syvällinen merkitys, eikä niitä missään nimessä ole valittu vain, koska oli tylsää.
Sitruunaperhonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252523
- 951566
- 1211344
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361101Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24922- 52912
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil213874- 34815