Enpä olisi uskonut että joudun tätä edes pohtimaan mutta miten saada "kaveri" Venäjältä ulos ilman viisumia? Naurattaa ja itkettää koko kysymys.. Tilanne seuraava : ystäväni sisko soittaa hänelle että on tulossa Venäjälle.. On afrikkasta asti lähetetty ilman takkia vain ja ainoastaan matkaraha mukanaan ei puhelinta ei mtn. Hän on nyt yhteyshenkilön kautta saanut soitettua että noussut junaan.. Sieltä ei kuitenkaan saapunut koskaan Suomeen :( En ymmärrä miten on päässyt Venäjälle yli päätään ilman asianmukaisia papereita (viisumi?). On nyt ilmeisesti Venäjän rajalla kiinni mutta miten tuota selvittää. Mulla on paniikki vaikka ei omaa sukua olekaan. Tuolla on nyt naisihminen ilman puhelinta tms.rahaa Venäjän rajalla jossain :( Ainoa toive nyt että hän pääsee rajalta yhteyshenkilön luo Moskovaan ja saa soitettua sieltä mutta mitä sitten...Jääkö ikuisesti Venäjälle kun ei ole sitä viisumia. Tiedän että olemme rasistista punaniskakansaa mutta näin epätoivoinen minä olen että kysyn jopa täältä apua...
Venäjällä ilman papereita!?!
VenäjäSuomi
2
337
Vastaukset
- Huoli huomisesta
Olihan tämä trolli? Afrikasta Venäjälle - käsittääkseni näillä alueilla ei ole yhteistä rajaa. Jossain kohti on siis oikaistu. Venäjältä ei Suomeen pääse ilman viisumia, saati sitten ilman passia. Ei pääse edes Venäjän rajatarkastukseta läpi vaan pääsee koppiin ja mahdollisesti takaisin kotiin - jos joku kustantaan. Muuten saattaa viettää aika pitkänkin ajan Venäjän täyshoidossa.
- --ll
Kai ilman viisumia tuli Venäjällekin, joten eiköhän ne ajan kanssa kyörää kotimaahansa Afrikkaan, jos oma suurlähetystö suostuu auttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n342090Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.283904