Venäjällä ilman papereita!?!

VenäjäSuomi

Enpä olisi uskonut että joudun tätä edes pohtimaan mutta miten saada "kaveri" Venäjältä ulos ilman viisumia? Naurattaa ja itkettää koko kysymys.. Tilanne seuraava : ystäväni sisko soittaa hänelle että on tulossa Venäjälle.. On afrikkasta asti lähetetty ilman takkia vain ja ainoastaan matkaraha mukanaan ei puhelinta ei mtn. Hän on nyt yhteyshenkilön kautta saanut soitettua että noussut junaan.. Sieltä ei kuitenkaan saapunut koskaan Suomeen :( En ymmärrä miten on päässyt Venäjälle yli päätään ilman asianmukaisia papereita (viisumi?). On nyt ilmeisesti Venäjän rajalla kiinni mutta miten tuota selvittää. Mulla on paniikki vaikka ei omaa sukua olekaan. Tuolla on nyt naisihminen ilman puhelinta tms.rahaa Venäjän rajalla jossain :( Ainoa toive nyt että hän pääsee rajalta yhteyshenkilön luo Moskovaan ja saa soitettua sieltä mutta mitä sitten...Jääkö ikuisesti Venäjälle kun ei ole sitä viisumia. Tiedän että olemme rasistista punaniskakansaa mutta näin epätoivoinen minä olen että kysyn jopa täältä apua...

2

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoli huomisesta

Olihan tämä trolli? Afrikasta Venäjälle - käsittääkseni näillä alueilla ei ole yhteistä rajaa. Jossain kohti on siis oikaistu. Venäjältä ei Suomeen pääse ilman viisumia, saati sitten ilman passia. Ei pääse edes Venäjän rajatarkastukseta läpi vaan pääsee koppiin ja mahdollisesti takaisin kotiin - jos joku kustantaan. Muuten saattaa viettää aika pitkänkin ajan Venäjän täyshoidossa.

• --ll

Kai ilman viisumia tuli Venäjällekin, joten eiköhän ne ajan kanssa kyörää kotimaahansa Afrikkaan, jos oma suurlähetystö suostuu auttamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      156
      3352
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2667
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2584
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      133
      2487
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1721
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1590
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      38
      1293
    Aihe