Miten olette kulkeneet ko. outlet ostarille? Kannattaako vuokrata auto vai bussiretki vai mikä olis järkevin? Kertokaa myös millaisia kokemuksia teillä on ko. ostarista? Viime Miamin reissulla ehdimme poiketa vain Dolphin mallissa ja se oli ihan ok, mutta toki paaaaljon pienempi kuin Sawgrass.
Sawgrass mills mall?
7
1018
Vastaukset
- tiutiut
Meillä oli auto koko reissun ajan, joten autolla sinne pääsi näppärästi. Jos autolle menette niin kannattaa pistää muistiin (itse olin tulostanut mallin kartan ja ruksasin siihen) mihin auto jätettiin. Vaikka olin sen merkinny karttaan, niin silti saatiin autoa etsiä.. Se on iso... paljon isompi kuin Dolphin. Siellä menee helposti koko päivä. Kannattaa tutustua etukäteen mitä kauppoja siellä on.. eikä kannata tehdä suomalaisittaisin ostokset eli ensin kiertelet ja katselet tarjontaa ja sitten kierrät uudestaan ja ostat. osta heti jos näet jotain kivaa. Ruokapaikkoja on useita, pikaruokala tyyppisiä, on valinnan varaa Mukavaa shoppailua teille!
- maailmalla
Viime viikolla kävimme Sawgrassissa, on se iso ja hyvä. Menimme vuokra-autolla, ei tarvitse katsoa kelloa - helpottaa huomattavasti kun on niin paljon kierrettävää. Kävimme välillä syömässä että jaksoi taas kiertää. Rakentavat lisää - osa parkkipaikasta kaivettu.
Paljon tuli ostettua- Michael Korsin käsilaukku, Gantin villapaitoja 3 kpl ja paljon muuta. Säästin monta sataa. - Kkkp
Itse taas bookkasin half price tourin kautta kuljetuksen, kun ei ollut autoa käytössä. Sai vielä mukaan kirjasen täynnä alennuskuponkeja lähes kaikkiin liikkeisiin.
- SoBe
Oliko kupongit hyödyllisiä? Moneltako oli paluu tuolla kuljetuksella? (Oli mulle ihan uus juttu tuo mahdoliisuus, jollaista olen hieman etsiskellytkin...:D ) Kun meinaan kävin tuota etsimässä oli toisessa kohtaa mahdollisuus valita paluuaika kahdesta vaihtoehdosta ja toisaalla taas sanottiin, että paluu vain kuudelta. Pitäis päästä tuonne suunnalle kahdestikin, kun olemme menossa myös peliin viereiselle areenalle.
Mitä muita vinkkejä voisitte antaa tällaiselle ensikertalaiselle Ameriikkaan lähtijälle? - matkamies15
SoBe kirjoitti:
Oliko kupongit hyödyllisiä? Moneltako oli paluu tuolla kuljetuksella? (Oli mulle ihan uus juttu tuo mahdoliisuus, jollaista olen hieman etsiskellytkin...:D ) Kun meinaan kävin tuota etsimässä oli toisessa kohtaa mahdollisuus valita paluuaika kahdesta vaihtoehdosta ja toisaalla taas sanottiin, että paluu vain kuudelta. Pitäis päästä tuonne suunnalle kahdestikin, kun olemme menossa myös peliin viereiselle areenalle.
Mitä muita vinkkejä voisitte antaa tällaiselle ensikertalaiselle Ameriikkaan lähtijälle?Vuokraa auto...
- Kess9
Autolla ollaan ajettu tuonne. On aika huima paikka. Aikaa ja rahaa saa menemään kiitettävästi, vaikka edullista tuolla onkin.
- rahaa meni
Olin viimeksi keskiviikkona. Se on suuri kieltämättä. Ei välttämättä aina halpa. Eli jos ostat yhden, saat toisen miinus 50% eli alennus/tuote ei ole niin mahdoton. Euro on myös heikentynyt dollaria vastaan eli sekin kutistaa hyötyä. Valikoimaa on kaikille. Tietty riippuu mistä tulee, pääseehän sinne taksillakin. Auto on kätevin. Viikonloppuja kannattaa välttää ruuhkien takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812