Haluan rakastua ihmiseen

kirjeitse

Elämme aikaa jolloin kaikki halutaan nyt ja heti. Ei odoteta, ei ajatella. Kommunikointi on helppoa. Liiankin helppoa. Voidaan yhdellä silmäyksellä tietää ihmisestä kaikki ja päättää sekunnissa onko hän se "oikea".

Kuinka moni muistaa milloin ovat viimeksi kirjoittaneet aidon kirjeen? Käsin ja lähettäneet sen postissa jollekin?

Mitä minä haluaisin on löytää se oikea juuri tällä tavoin. En halua pikaviestejä, tekstareita, sähköposteja kikkejä tai facebookin chättiä. Haluan nähdä vaivaa henkilön eteen, löytää oikeat sanat ja kirjoittaa ne paperille. Miltä tuntuisi jos postissa tupsahtaiskin kirje juuri sinulle. Mistä näkee kuinka jokaisen sanan kirjoittamiseen on nähty vaivaa. Jokainen sana on oma taideteos sen henkilön oma, joka sen on kirjoittanut. Sanat, joista näkee, että henkilö joka sinulle kirjoittaa on halunnut nähdä aikaa ja vaivaa jakaa ajatuksensa juuri sinun kanssasi.

Miltä tuntuisi itse kirjoittaa näitä sanoja? Tuntea jokainen veto ja virhe ja tietää, että et pura vain ajatuksiasi vaan sieluasi sanoihisi. Miltä tuntuisi nähdä vaivaa sen puolesta, että saa ajatuksensa ja toiveensa toiselle ihmiselle?

Kirjoitustaitoiset ja kirjoitushaluiset jotka oikeasti haluavat tutustua ja kenties rakastua kirjeitse. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä:

[email protected]

Juu olen romantikko. Get over it. Haluan rakastua, en ihastua.

4

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vaikka uskomatonta se onkin uskoa niin olen tavallinen suomalainen mies.

    • jotta kun

      ja se että laittaa sähköpostiosoitteensa kun ei halua sähköistä viestintää :)

      • 11+16

        Laittaisitko itse kotiosoitteesi nettiin kaikkien sekopäiden nähtäväksi? Vai savumerkeilläkö se ensikontakti pitäisi ottaa?


    • aretehy

      heh, se vain kertoo ettei mikään ole siltä mille näyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe