Nyt väittävät tutkijat, että maapallon kaksoiskappale on löytynyt / löytymässä, lähempänä kuin koskaan. Vuonna 2013 löytyi ensimmäinen eksoplaneetta. Nyt on löytynyt kolme sellaista,
jotka kiertävät tähteään n.s. elinkelpoisella vyöhykkeellä, jossa nestemäisen veden on mahdollista esiintyä planeettojen pinnalla.
HS:n mukaan.
http://www.hs.fi/tiede/a1305914734811
En ole tiennyt, että Telluksella voi olla kaksonen!
16
<50
Vastaukset
Hyvä, lähetetään sinne kaikki rikolliset ja muut ilkimyksetja pahat yksilöt. Ja kun niitä planeettoja on vielä kolme kappaletta, niin häädön saaneet voivat esittää toivomuksen mihin noista haluavat.
- vaka vanha
Aika epäreilua että rikoksia tekemällä saisi tommoisen mahdollisuuden. Siinä tapauksessa tarttis tässä itekin alkaa suunnitteleen jonkinlaista keikkaa.
vaka vanha kirjoitti:
Aika epäreilua että rikoksia tekemällä saisi tommoisen mahdollisuuden. Siinä tapauksessa tarttis tässä itekin alkaa suunnitteleen jonkinlaista keikkaa.
Minä en ainakaan lähtisi vapaaehtoisesti sinne. Täällä maassa kun on jo kaikki valmiina, mitä tartten...paitsi jos ne ovat lääketieteessä niin paljo edellä että ovat keksineet ikuisen elämän ja takaisin nuoruuteen mahdollisuuden palata. Niin sitten kävisin siettä vaan hakemassa sen nuoruuden ja tulisin sitten takaisin ihan vaan muina naisin...
- vaka vanha
miljoona kirjoitti:
Minä en ainakaan lähtisi vapaaehtoisesti sinne. Täällä maassa kun on jo kaikki valmiina, mitä tartten...paitsi jos ne ovat lääketieteessä niin paljo edellä että ovat keksineet ikuisen elämän ja takaisin nuoruuteen mahdollisuuden palata. Niin sitten kävisin siettä vaan hakemassa sen nuoruuden ja tulisin sitten takaisin ihan vaan muina naisin...
Sehän olis mukava eläkepaikka. Siellä oltais niinkun Aatami ja Eeva ilman kuteita ja naatiskeltais ilman somea ja sakka-altaita. Ja hyvällä säkällä siellä ei olisi edes sitä omppopuuta joten et pääsis pilaamaan koko hommelia. Lähde ny vaa. ;)
vaka vanha kirjoitti:
Sehän olis mukava eläkepaikka. Siellä oltais niinkun Aatami ja Eeva ilman kuteita ja naatiskeltais ilman somea ja sakka-altaita. Ja hyvällä säkällä siellä ei olisi edes sitä omppopuuta joten et pääsis pilaamaan koko hommelia. Lähde ny vaa. ;)
Hih hih... niin jos sais sellaisen terveen nuoruuden kropan niin vois harkita, Nyt joutuis kuitenkin pakkaamaan kaiken maailman silmätipat ja nitrot mukaan...varmuuden vuoksi...tulis iso kapsäkki siihen rakettiin
- vaka vanha
miljoona kirjoitti:
Hih hih... niin jos sais sellaisen terveen nuoruuden kropan niin vois harkita, Nyt joutuis kuitenkin pakkaamaan kaiken maailman silmätipat ja nitrot mukaan...varmuuden vuoksi...tulis iso kapsäkki siihen rakettiin
Vai silmätipat ja nitrot. Ei niitä siellä tarvita. Sitä kun vanhakin vetreytyy kun istuu ensin muutaman kymmenenvuotta matkalla vessan kokoisessa kapselissa. Ne on pienet silmä- ja sydänvaivat semmosen kokemuksen jälkeen vaan pikku haittoja ja harmeja, niihin ei lääkkeitä tarvii. Jos tässä kiirutta pitäis niin vois juhlia siellä sitten kimpassa satavuotispäiviä. Voitais päästä sitte presidentin uudenvuodenpuheeseenkin. ;)
- Vaiko?
jospa tänne onkn jo lähetetty nuo kaikki keskustelupalstoille kirjoittelemaan ja vankiloita ruuhkauttamaan?
Meitä kilttejä on aika harvassa.
Käväisin ehkä vuoden tauon jälkeen vilkaisemassa 60 palstaa ja aivan kauhistuin. "Avohoiddossa olevista" kertoi joku otsikko ja "Korppi vain jäänyt raatelemaan" oli toisen otsikko.
Sitten jokin kunnon otsikkokin oli, mutta siellä oli heti joku lyömässä sen matalaksi, heti alkuun.
Sillai sitä on "leppoisasti" siellä vietetty tämäkin viime vuosi.
Todellisia ilkimyksiä, en enää kurki sinne.
Tämä tuli mieleeni siitä, kun joku "aloituksen tappaja" kävi myös tuossa "Telluksen kaksos"-ketjussa heti alkuun pistämässä rumat sanansa sinne.Kumma kun minä en ole huomannut ilkimyksiä siellä. Silloin tällöin oon kurkannut sinne kun parin vuoden päästä tartteis sinne siirtyäkin virallisesti
- Sama kuin edellä
Anteeksi, erehdyin, ei TÄSSÄ ketjussa, vaan tuossa "Joulua"käsittelevässä ketjussa.
Tässähän oli ihan hieno vastaus "Miljoonalta". - mitäkä mies
Hienoja uutisia,vaikka ovatkin laskennan tulosta ja ulottumattomissa..Tai meidän nykyinen käsitys matkustamisesta on vääristynyt?Kiehtova on avaruus ja maailmankaikkeus.
- Jännä juttu!
Onkohan ihmisiäkin? Ei varmaan meidän näköisiä?
- .paratiisiko
Jos se on kaksois tähti silloin sen täyty olla peilikuva, niin meillä on kaksois olennot, jos se on buukattu yhtä täyteen kui tää pallomme, ei kannata mennä.
Joku massapostaaja nostaa näitä vanhoja ketjuja,
tosin ei tämä ole kovin vanha, koska tältä vuodelta on.
Minua on kovasti aihe kiinnostanut, milloinkahan tulee uusia tutkimustuloksia?
Olen aina elänyt siinä toivossa, että jonkin uutisen tuotuani sen pohjalta voisi syntyä kivaa ajatusten vaihtoa, oikeaa keskustelua. Tämän viestiketjun keskivaiheillahan sitä jo olikin. - Kiitän, murisen ja olen mielissäni!- Haluaisin-keskustella
Olisi mielenkiintoista kun tietäisi enemmän tuosta.
Mut ei kai kukaan vielä tiedä? - ollaan-vaan-ääneti
Hawkins sanoi hiljan, että ei kannattaisi etsiskellä niin innokkaasti elämää muilta planeetoilta. Vastassa voi olla epäystävällinen yllätys. Pikemminkin voi olla pelastus, että meitä ei ole tälläisenä takapajulana vielä huomattu.
- PELKÄÄMMEKÖ_turhaan
Tuolta kannalta ei ole planeetan löytyminen tullut mieleeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909