Liput painon mukaan?

Mies 65kg

Olen kyllä vahvasti sitä mieltä että huomattavan ylipainoiset isot ihmiset kuuluisi maksaa lentolipuistaan ainakin 50% enemmän kun pieni tai ihan normaalipainoinen asiakas. On paljon juttua siitä että löpö meinaa loppua ennen määränpäät ja siihen on osasyynä juurikin nämä lihavat ihmiset, niin valitettavaa kun se onkin mutta näin se on. isot ihmiset sitäpaitsi täyttää melkein kaksi penkkiä koneessa ja ison ihmisen vieressä on hankalaa saada omaa tilaa hartioille ja kyynerpäälle yms. Ryanair keksii kaikenlaista mutta tämä on asia jota heidän tulisi oikeasti harkita meidän kaikkien matkustajien turvallisuuden vuoksi.

16

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 65kg

Tosin mun kivespussit painaa n.7kg.

• kysymys?

Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?

• 18+15

Eurooppalaisista yhtiöistä löpö taitaa oikeasti olla ollut lopussa vain finnairilla. Kannatta ehdotella sinne päin.

• Mies 65kg

Älä viitsi jauhaa sontaa!!!

• 5+17
        Mies 65kg kirjoitti:

Älä viitsi jauhaa sontaa!!!

Tuo on totuus. Esimerkiksi Espanjan myrskyssä johon skandaaliuutisissa viitattiin löpöä ryanairilla oli ihan riittävästi ylimääräisen tunnin lennonkin jälkeen. Finski sen sijaan joutui tankkaamaan Oulu-Helsinki lennollaan Tampereella, kun ei päässyt heti laskeutumaan Helsinki-Vantaalle.

• Samaa funtsinut

Kyllä aloittaja on oikeilla jäljillä.

• Mies 75kg

Joo, täällä ketjussa on aloittaja ja joku sairas Mies65kg häiriköimässä, mutta eipä tuo haittaa ketään, antaa sairauden kukkia vaan :))))

• 17+15=

Mun mielestä 60 kiloiset kääpiöt pitäisi heittää pää edellä koneen rahtiruumaan.

• OH-042

Entä 52 kilonen lentomatkustaja?

• Mies 65kg

Kyllä, mutta ensin ne vois maistella mun meisseliä

• OH-042

Mitä hvetin paskanjauhamista. Totta kait se painon mukaan menee. Kevyt ihminen maksaa sen mitä pianaa. Matkatavarat lisätään hänen painokäyrään. Siitä tulee lipun hinta. Mitä sitten vielä käsittääkseni lentomuona vielä lisäksi. Kun nää yhteen lasketaan tulee siitä lipun hinta. Viimeksi mun lentolipun hinta oli vain 950e. Meno paluu lennot perillä olo sekä täysihoito.

• loemzläöam

välille helsinki-turku.kuullostaa kohtuulliselta.

• mnhuytöäkhed

helsinki-turku,just ehtii syömään,kun on nopea.taksimatka vain olis halvempi.

• tonnikeijo

Toivottavasti joku lentoyhtiö kokeilisi jotain tuon suuntaista hinnoittelua. Oma ehdotukseni on, että henkilön paino ja matkatavaroiden paino lasketaan yhteen, esim. 70 kg painava voisi kuljettaa 20 kg matkatavarat jonkunlaisella peruslippuhinnalla, mutta tuhdimmat maksavat matkatavaroistaan ylipainomaksun ja tositukevat ekstrakiloistaan kuljetti niitä ihon alla tai matkalaukussaan. Kyllä joku viisas insinööri osaisi tehdä laskelmat niin että olisi reilua sekä 3-vuotiaalle että sille XXXL-Lyylille.

• torveudenpyhyys

Pitäisikö mielestäsi myös vammaisten, joilla mukana apuvälineitä maksaa enemmän. Entäs sellaiset, jotka ovat ostaneet lentolipun vaikkapa vuosi ennen lentoaan ja laihduttavat 50 kiloa? Mennäänkö kaikki matkustajat tämän jälkeen vaakan kautta koneeseen ja maksetaan "viimehetken lihominen" pikamaksulla? Pikkulapsikin ehtii kerryttää painoa kilokaupalla. Sinulle suosittelen sukellusvenettä.

• oikeus-ja-kohtuus

Sillain päin sen pitäis olla että lihavat pääsis halvemmalla (leppoisia) ja laihat kireät kuntosalitreeni-perseeet , niitten pitäis maksaa tuplat. Ovat niin ikäviä ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1518
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1421
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1233
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1169
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1004
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      981
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      976
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      921
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      828
    Aihe