Mihinkä paikkaan kytketään nettipuhelussa käytettävä migrofoni ja mistä niitä saa ostaa ja mikä on niiden hinta?
Migrofoni
8
1469
Vastaukset
- kytkentä
Mikrofoni kytketään keskusyksikön takana olevaan kaittimien liittimessä olevaan mikrofoni reikään.
Mikrofoneja saa lähes kaikista radio-tv kaupoista ja tietenkin tietokone kaupoista ne maksavat vain 5-20€ - keskusyksikön taakse
Keskusyksikön takana on paikka mikrofonille siinä samassa rivistössö johon tietokoneesi kaiuttimetkin on kytketty.
Osta sankamikrofoni ja kuulokkeet, ne maksavat myöskin vain 5-30€.- Minähän se vaan olen.
Niin, että osaatkos sanoa, missä mikrofoni tai kuulokeyhdistelmässä olisi hinta/laatu-suhde mukavasti kohdallaan?
- Oku
Minähän se vaan olen. kirjoitti:
Niin, että osaatkos sanoa, missä mikrofoni tai kuulokeyhdistelmässä olisi hinta/laatu-suhde mukavasti kohdallaan?
Itse ostin 16€:lla creativen headsetin. (stereokuulokkeiden ja mikrofonin yhdistelmä). Olen ollut tyytyväinen äänenlaatuun. Jos haluaa sijoittaa enemmän voi ostaa USB-setin, joka on kuulemma parempi
- jeeeeeeepillu
kirjoitus virhe migrofonissa oikein kirjoitus on mikrofoni
- otan.osaa
Aloitus taitaa olla syntymävuodeltasi.
- jimi888
jjdjzczxczxc
- JesseAlanikkola
olen homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1422530Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy202226Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82491561Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1321315Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84927
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17902Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894