Migrofoni

Uuno

Mihinkä paikkaan kytketään nettipuhelussa käytettävä migrofoni ja mistä niitä saa ostaa ja mikä on niiden hinta?

8

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kytkentä

Mikrofoni kytketään keskusyksikön takana olevaan kaittimien liittimessä olevaan mikrofoni reikään.
      Mikrofoneja saa lähes kaikista radio-tv kaupoista ja tietenkin tietokone kaupoista ne maksavat vain 5-20€

• keskusyksikön taakse

Keskusyksikön takana on paikka mikrofonille siinä samassa rivistössö johon tietokoneesi kaiuttimetkin on kytketty.

Osta sankamikrofoni ja kuulokkeet, ne maksavat myöskin vain 5-30€.

• Minähän se vaan olen.

Niin, että osaatkos sanoa, missä mikrofoni tai kuulokeyhdistelmässä olisi hinta/laatu-suhde mukavasti kohdallaan?

• Oku
        Minähän se vaan olen. kirjoitti:

Niin, että osaatkos sanoa, missä mikrofoni tai kuulokeyhdistelmässä olisi hinta/laatu-suhde mukavasti kohdallaan?

Itse ostin 16€:lla creativen headsetin. (stereokuulokkeiden ja mikrofonin yhdistelmä). Olen ollut tyytyväinen äänenlaatuun. Jos haluaa sijoittaa enemmän voi ostaa USB-setin, joka on kuulemma parempi

• jeeeeeeepillu

kirjoitus virhe migrofonissa oikein kirjoitus on mikrofoni

• otan.osaa

Aloitus taitaa olla syntymävuodeltasi.

• jimi888

jjdjzczxczxc

• JesseAlanikkola

olen homo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      251
      2888
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      6
      1623
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      2
      1315
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1184
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1161
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1049
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1022
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      912
    Aihe