Mihinkä paikkaan kytketään nettipuhelussa käytettävä migrofoni ja mistä niitä saa ostaa ja mikä on niiden hinta?
Migrofoni
8
1358
Vastaukset
- kytkentä
Mikrofoni kytketään keskusyksikön takana olevaan kaittimien liittimessä olevaan mikrofoni reikään.
Mikrofoneja saa lähes kaikista radio-tv kaupoista ja tietenkin tietokone kaupoista ne maksavat vain 5-20€ - keskusyksikön taakse
Keskusyksikön takana on paikka mikrofonille siinä samassa rivistössö johon tietokoneesi kaiuttimetkin on kytketty.
Osta sankamikrofoni ja kuulokkeet, ne maksavat myöskin vain 5-30€.- Minähän se vaan olen.
Niin, että osaatkos sanoa, missä mikrofoni tai kuulokeyhdistelmässä olisi hinta/laatu-suhde mukavasti kohdallaan?
- Oku
Minähän se vaan olen. kirjoitti:
Niin, että osaatkos sanoa, missä mikrofoni tai kuulokeyhdistelmässä olisi hinta/laatu-suhde mukavasti kohdallaan?
Itse ostin 16€:lla creativen headsetin. (stereokuulokkeiden ja mikrofonin yhdistelmä). Olen ollut tyytyväinen äänenlaatuun. Jos haluaa sijoittaa enemmän voi ostaa USB-setin, joka on kuulemma parempi
- jeeeeeeepillu
kirjoitus virhe migrofonissa oikein kirjoitus on mikrofoni
- otan.osaa
Aloitus taitaa olla syntymävuodeltasi.
- jimi888
jjdjzczxczxc
- JesseAlanikkola
olen homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913