Hei
Ollaan suunnittelemass matkaa Rodokselle, hotelli sungarden rodos. Lapsiperheenä kiinnostaa, millainen hotelli on. Millaista ruokaa (all inclusive) vai kannattaako käydä hotellialueen ulkopuolella syömässä, millaiset huoneet, siisteys, ranta yms.
Vai olisiko Turkin Belek parempi kohde?
Rodos, hotelli sungarden rodos
3
1287
Vastaukset
- ouzo
käyppäs sivulla kreikka.net ja keskustelut.saat täsmä tietoa.Belekistä en tiedä,mutta Marmaris on rasittava paikka tyrkyttäjineen ja rahojen kanssa saa olla tarkkana,Niin hieno maa kuin Turkki onkin.
- sara
Tuosta hotellista tai Belekistä en osaa kertoa, mutta Rodoksella olen käynyt.
En tiedä onko se välttämättä mikään paras mahdollinen lapsiperheen kohde, mutta minä ainakin pidin paikasta.
Suht siisti ja rannat hyvät. Iltaelämä ja elämä muutenkin on aika äänekästä (esim. liikenteessä tööttäillään jatkuvasti :)
Vanhassa kaupungissa kannattaa käydä.
Kysy vaan, niin voin koittaa vastailla. :) - Ansku
Rodoksen Sun Garden oli mielestäni loistopaikka lapsiperheelle. Olimme siellä pari vuotta sitten. Taksimatkan päässä Rodoksen keskustasta. Hotelli oli suuri ja siisti. Erityisesti uima-allasalue oli loistava. Lapsille kahden eri kokoiset altaat. Aamiaistarjoilu oli takuulla hintansa väärti ja valittavissa erikseen. Hotelli ei varmaankaan ole mikään hirveä menomesta ja iltojen ohjelmatarjonta oli lähinnä oppaiden "look-alike" -show juttuja, mutta meidän tuolloin 3-vuotias tyttäremme rakasti niitä ja tanssi mukana aivan täysillä. Tietysti ruokaa piti sitten syödä joko hotellilla tai sitten lähteä taksilla keskustaan asti. Hotellilla sai uima-allasbaarista peruspöperöitä eli pizzoja, hampurilaisia, salaatteja ja leipiä. Hinnat eivät mitenkään erityisen edullisia olleet. Iltaruoka oli ihan ok. Huoneet olivat varsin siistit ja mukavat. Ranta oli suoraan hotellilta alaspäin ja sellainen pikkukiviranta, joka oli ihan kiva ja rauhallinen. Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693