royal canin skin? onko vaihto ehtoja?

royal canin skin

hei ruokin sakemanni koiraani tuolla ruualla ja se on sairaan kallis.onko vaihto ehtona mitään vastaavaa edes vähän halvemmalla hinnalla.kun laskin niin aamu annos maksaa 5 euroa ja ilta annos 5 euroa kun ei tuo mitään vähää syö :D... eli 10 euroa per päivä koirani annos tulee maksamaan tuolla royal canin skinillä... no ei se mitään maksaahan munki ruokani tuota luokkaa päivässä..antaisin muutakin koiralleni mutta heti ku annan alkaa korvat vaivaan ja ihottuma vaivaan nivusissa..koirani lähenee siis 2 vuotta.vinkkejä pleaseee?? :)

4

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhh

heh heh

• acan

Mitäs oot ennen antanut?
      Meillä aiheutti monet ruuat mitä kummallisempia oireita, mutta acanalla on pysyny hyvänä. (syötetään sitä kalamallia)

Raakaruokintaa kokeiltiin mut toi meidän pakaste on nii minimallinen et se jotenkin vaan jäi. Toimi myös ihan hyvin.

Joskus kuulemma rasvahappojen puute voi aiheuttaa iho ongelmia.

• fghj

Paljonkos teillä menee rahaa isokokoisen sakun ruokintaan kuukaudessa josta saa kaikki tarvittavat ravintoaineet ilman lisäaineita? Meillä menee noin 130 e/kk ja siihen sisältyy välipalat.

• kotiruoka

Hei haloo!Kotiruoka eli sama mitä itse syöt on parasta.Kaikki raksut ja caninit pois.Meillä on 2 tosi tervettä sakemannia ja syövät vain ja ainoastaan kotiruokaa.Mistä tämä ihme huuma, että vain raksuja ja vielä kalliita sellaisia.Koirat ovat kautta aikojen syöneet kotiruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      63
      1303
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1299
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      955
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      824
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe