Olen koko talven haaveillut Jamaican matkasta, mutta nyt kun luin Ulkoasiainministeriön matkustustiedotteen, niin alkoi vähän hirvittää. Ajattelin lähteä kahdestaan tyttäreni kanssa, mutta onko turhan uhkarohkeaa?
En meinaa öisin liikkua missään, vaan päivisin rannalla ja retkillä. Ja luultavasti otan jonkun kälysen hotellin, että älkää neuvoko pysymään hotellialueella, koska siellä tuskin viihdyn, vaan haluan kokea ja nähdä mahdollisimman paljo.
Kävin vähän aikaa sitten Meksikossa, Puerto del Carmenilla, ja sitähän varoitellaan kans, mutta oli ihana paikka, eikä mitään sattunut, eikä pelottanut ollenkaan, Eihän tieenkään kaikille satukaan mitään, mutta oli ihan rauhallista ja turvallisen oloista.
Uskaltaako lähteä teinin kanssa?
4
371
Vastaukset 4
- Perdone.
Luultavasti (ei ole kokemusta) Jamaica on oikein käyttäytyvälle ihan normaali Caribian muiden valtioiden tapainen paikka. Ei pidä kuljeskella koruilla ja hepenillä tai muuten kalliin näköisillä vaatteilla vuorattuna varsinkaan pimeän aikana.
Mexicosta olette tulleet juuri oikeaan tulokseen lomapaikkana, ja muutenkin oleskellen.
Uskoisin että vaarallista siellä ei ole kuljeskella, kunhan on "älli päässä", kuten sanotaan. Jamaica on joskus ollut haaveena, mutta taitaa siksi jäädä, kun on tullut alettua kiertelemään naapurisaarta ja mantereen puolella.
Ei kun menoksi, hauskaa matkaa!- Joulupukki ja -muori
Ehdottomasti uskaltaa. Nytkin oli joulun ja uudenvuoden aikaan paljon lapsiperheitä.
- Kukkaistyttö vaan
Kiitos vastauksista :)
- 123
TÄMÄ PALSTA MENI VITUKSI ET KYLLÄ ON HYVÄ UUUUUDISTUS PASKAAAAAAAAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398