Katsoiko kukaan Arin ja Kirsin kotiremppaa, kun Ari oli Rossin uusimmassa missä laitettiin foamelementtiä lattianiskoihin mutta se jäi harmittaa kun en saanut selkoo kustannuksista:(.
Entäs mikäs systeemi oli seinän ja lattiakannakkeen välissä, joku katko?
FoamLattia?
3
1497
Vastaukset 3
- Foami
http://www.taloon.com/finnfoam-fi-k600-210mm-seina-katto-ja-rossipohjaeriste-1.56m2-kpl/FF-FIK600-210/dp?openGroup=267
Jotain tollasta, katkosta en tiedä, kun en ohjelmaa katsonut mutta jos siihen valettiin lattia niin se oli todennäköisesti reunakaista yleensä solumuovia.- rossipohja.
Tuollaista elementtiä:) kyllähän noilla hintaa tulee, mutta millanen mahtaa olla talvella ei taida olla veto..
Tuo lattianiska vähän jäi myös hämärän peittoon, eli kuin vahvaa se oli.. - Jämpti
rossipohja. kirjoitti:
Tuollaista elementtiä:) kyllähän noilla hintaa tulee, mutta millanen mahtaa olla talvella ei taida olla veto..
Tuo lattianiska vähän jäi myös hämärän peittoon, eli kuin vahvaa se oli..Lattianiska mitoitetaan jännevälin mukaan eli miten tiheään se on alta tuettu, usein eristevahvuus sanelee korkeamman poikkileikkauksen.
Mutta, tuollainen rossipohja jos esim. 50x200 mm on laskelmien mukaan riittävä esim. 3 metrin välille niin kannattaa se kuitenkin tukea esim. 1,5 metrin välein niin ei tule ainakaan sellaista lattiaa mikä joustaa kävellessä.
Juu ei tuo ilmaista ole, mutta jos vertaa esim. selluvillalla eristettyyn lattiaan johon tarvitaan lisäksi tuulensuojalevy ja ilmansulkupaperi ja jos tuon eristeen päälle valetaan ohut betoni jossa lattialämmitys niin selluvilla lattiaan tarvitaan vielä joku vaneri tms. ennen valua, kun taas tuon Finnfoam-eristeen päälle voi valaa lattian suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511021- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34617- 39547
- 39522
- 63513
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19431