Las Faluas

Lomalle

Ensi viikolla äkkilähdöllä Playa del Inglesiin ja hotelli on Las Faluas, jota ei juuri mainita aikaisemmissa keskusteluissa. Onko kellään kokemusta hotellista viime aikoina?

34

3805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesss2

      paljoks reisu makso / henki
      ysin vai kaksin vai kui monta teitä on

      iha hyvä hotelli, olin siel hiljakkoin

      • lomalle

        2 henkeä, 710 €/hlö 2 viikkoa.


      • Not a guy
        lomalle kirjoitti:

        2 henkeä, 710 €/hlö 2 viikkoa.

        miesss2
        Nimimerkki kertoo jo paljon hotellista. Ymmärtänet? Katso hotellin sivut!


      • miesss2
        Not a guy kirjoitti:

        miesss2
        Nimimerkki kertoo jo paljon hotellista. Ymmärtänet? Katso hotellin sivut!

        kuule herero oon

        ?


    • Käyty on

      Vähän on tuurissa millaisen huoneiston saa. Sängyt oli hyvät. Aamupala vaatimaton. Paikka on hyvä, mikäli suomalaiset iltabileet kiinnostaa. Ihan mukava paikka, mutta oli paha myrkyn haju ja silti paljon torakoita. Tuskin niitä oli kaikissa huoneistoissa. Huoneistot ovat näitä pieniä kaksioita. On aina listan halvimpia. Kokonaisuudessaan tyydyttävä .

    • kariina8

      Haluaisin vuokrata edullisen kaksion tai yksiön pidemmäksi ajaksi esim.1-3kk
      Play Inglesistä tai Puerto Ricosta. Tietäisikö joku??

    • 88+2
    • Nesb

      Haluan kertoa omakohtaisen kokemukseni Las Faluas-hotellissa.

      - lämmin/kuuma vesi loppui suihkussa ollessa lyhyen ajan kuluttua
      - huono tuuri että huoneistomme oli yhdestä niistä rakennuksista, alimmassa kerroksessa vilkkaan autotien vieressä, (terassille ei koskaan paistanut aurinko) joten liikenteen äänet kantautuivat sisälle yhtä hyvin kun olisi siinä tien vieressä seissyt, seinät ohuet luultavimmin sitten mutta liikenne ja hälinä ei kyllä tuntunut rauhoittuvan koskaan joten oli vaikea nukahtaa ja monesti aamuyölläkin heräsin ihmisten ja liikenteen meluun
      - WC:n lattialla ei ollut muuta lattiakaivoa tai viemäriä kuin se mikä suihkukopissa oli, joten suihkun jälkeen kun lattia oli märkä, vesi saattoi valuta eteisen puolelle ja jäi lammikoksi siihen mikä tietysti sotki lattiaa entisestään, piti uhrata yksi omista pyyhkeistä lattian kuivaamiseen
      - petivaatteita ei vaihdettu viikon aikana kertaakaan, pyyhkeet sentään kolmesti ja ehkä pari kertaa joku kävi hakemassa roskat ja pyyhkimässä lattiaa
      - peittona oli samanlainen lakana kuin aluslakana, ei siis täkkiä ollenkaan (joku karhea viltti piti itse vääntää peitoksi lisäksi)
      - sänky ei ollut pehmeä, tuntui helposti jouset alla
      - vastaanotossa oleva mieshenkilö ymmärsi todella huonosti englantia, esim. kun yritimme selvittää voimmeko tulostaa lentolippumme netistä, hän ei ymmärtänyt varmaan sanaakaan (saksa silti tuntui sujuvan kun kuunteli sivusta kun saksalaiset puhuivat tälle omalla äidinkielellään) Selviä vastauksia ei oikein saanut millään ulos
      - avainkorttimme lakkasi toimimasta loman lähestyessä loppuaan eikä toiminut edes sen jälkeen kun käytimme sitä siellä vastaanotossa ja tämä mies "korjasi" asian
      - ei oikeen auennut miksei altaan vettä lämmitetty, oli nimittäin jääkylmää ja harva siellä edes kävi pulahtamassa
      - WiFi hotellin aulassa puhelimen kanssaaika heikko, ei oikein ladannut uutisia tai kuvia/videoita
      -huoneiston laatikko tv:ssä oli "automaatti" johon olisi pitänyt syöttää rahaa jotta olisi tv:tä voinut katsella - eipä innostanut

      Sanotaan siis näin että paremminkin olis voinu mennä, en ikinä yleensä valita mistään enkä koskaan ole tällaista kirjoittanut mutta nyt vaan halusin tänne kirjoittaa muille tiedoksi jotka haluavat jotain tästä hotellista tietää. Oli varmaan suurilta osin tuuristakin kiinni. Positiivista oli kyllä silti ystävällinen henkilökunta, vaikkei yhteistä kieltä löytynyt siivoojien kesken. Pelkäsimme myös että hotellissa olisi torakoita, mutta emme nähneet kuin yhden kuolleen käytävällä. Hotellin hyvä sijainti oli myös positiivinen juttu. Hyvä ravintola heti tien toisella puolen, samoin ruokakauppa. Myös apteekki oli vieressä ja SuomiKlinikka, josta sain vaivaani apua nopeasti. Myös suomalaisille lähellä karaokebaaria ja tanssipaikkaa esim. Apilaniitty muutaman sadan metrin päässä.

      Sekin ehkä harmittaa etten ole maksanut äkkilähdöstä näin paljon koskaan ja halvemmalla saanut paljon parempaa "palvelua."

      Olen puhunut.

      • Koaybev

        Noiha on ihan merkityksettömiä seikkoja siihe nähen että olit kuitenni keskellä aidointa kanarijaa. Tai ainaki inglsin idiootit niin luulevat ku eivätmuuta oo nähneet.


    • iyyy

      Onko lisää kokemuksia?? Netissä törmäsin googlaamalla lude ongelmaan, vuodelta 2014 ja torakoistakin ollut juttua...

      Mites nämä muut elukat? Koppakuoriaisista kuullut kanssa ja kehoitettu ottamaan tuikkuja/kynttilöitä ottamaan mukaan.

      • LasFaluasOnLäävä

        Ihmetyttää että AM vie suomalaisia näin surkeaan läävään. Valitettavasti AM:n taso laskenut pelottavan alas. En ikinä menisi kyseiseen tähän "hotelliin".


    • Pärjännyt

      Heipsan,
      Olen menossa tammikuu 2017 jo viidennen kerran Faluakseen. Veden loppuminen on kiinni käyttäjässä, loppuu suomessakin toisilta, vaikka on isot varaajat. Sijainti ja taas sijainti, rantaan lyhyt matka ja ruokapaikkoja lähellä myös. Sijainti ja kun paistaa aurinko niin ollaan pitkällä- puolet lisää vrk hintaan niin voi jokin parantua tai sitten ei.

    • torAKKANEN

      On se parempi kuin jos taivasalla asuisi..

    • taasoksentaa

      Tässä näette tyypillisen sontasäkin "nosta vanha ketju ylös" taktiikan. Tässä hän valmisteli paluutaan incocnito. 4.53 alkoikin sitten vakio-oksennus. Älkää vaan kuvitelko, että nosto olisi asiakeskustelijalta.

    • lompakkomatkailija

      Las Faluas.

      Hyvällä paikalla perushotelli, aina niitä narisijoita riittää.
      Inglesissä mukava viettää rentoa lomaa, ja jos tykkää niin on suomibaarejakin tarjolla.
      Vista floriin kahden viikon päästä matka, aurinkoa, lämpöä ja lenkkeilyä piisaa.

    • Pitkävielä

      Ja onhan siellä suomiravintoloista paras.pannu josta saa erittäin hyvää ruokaa.unohtuu hotellihetkessä makunautintojen tieltä.sieltä saa myös hyvää palvelua.ja lasku ei päätä huimaa.ehdottomasti kannattaa.kun kausi on vielä pitkä.

      • Luin näitä kommentteja ennen lähtöä ja oli jo katumus päällä miksi tällaiseen paikkaan kolmen vkon reissullani menen. No nyt olen täällä...hotelli on tosiaankin paljon näitä normivalitus kirjoituksia parempi. Sitä tyypillistä kalustetta ja huone mallia mitä täällä on ja tähän rahaan. Mutta siistiä on, kaikki tarvittava astiasto on, on lukulamput sängynpäissä ja ulkovalo parvekkeella (nämä usein puuttuu). Aamiainen on ihan iloinen yllätys. Allasalue hyvä....ja sijainti mainio...ainakin minulle (tanssipaikat, ranta lähellä). Minulla vaan se lottopallo ei pyörinyt kohdalleen....sain huoneen (talo kolmonen) tien puolelta, ei aurinkoa partsille koko päivänä. Alkuun siitä kerroin ja toivoin jossain kohtaa lomaa pääsyä altaan puolelle...sattui respaan sellainen pallopää joka ei puheistani välittänyt. No otin noin viikon kärsittyäni (eilen) yhteyttä Deturiin...tänään jo huone vaihtui. Sama talo...kerros alempana ja auringon/altaan puolella. Niin nyt on kaikki tosi hyvin. Ainoa miinus on aamupalalla olevan henkilöstön yrmeys...sekä samaa osin respassa. Mutta siistiä täällä on...ja sängyt ihan ok...hiukka kovat mutta sopii minulle. Eli kyllä hinta/laatusuhde on ERITTÄIN hyvä.


      • Cocco-Bill

        Itellä on sama hotelli otettuna kuukauden päästä. Voisitko "Lynot" tarkistaa pari asiaa:
        -onko tv maksullinen (eräässä kirjoituksessa mainittiin, että siitä näkyisi myös Suomen TV-1 - pitääkö paikkansa)?
        -onko huoneissa internet-yhteys (kaapeli, vai langaton WIFI, onko nopeudesta mitään tietoa)?


      • lynott
        Cocco-Bill kirjoitti:

        Itellä on sama hotelli otettuna kuukauden päästä. Voisitko "Lynot" tarkistaa pari asiaa:
        -onko tv maksullinen (eräässä kirjoituksessa mainittiin, että siitä näkyisi myös Suomen TV-1 - pitääkö paikkansa)?
        -onko huoneissa internet-yhteys (kaapeli, vai langaton WIFI, onko nopeudesta mitään tietoa)?

        Johonkin kommentoin...mihinkähän meni?? Uudelleen lyhyesti...en oo telkkaria avannut, olen tietsikalta kännykän netin kautta uutiset katsonut. Ei tuo näytä kuitenkaan miltään kolikko tvltä...on isohko taulu tv joka ei nyt auennut kun yritin. Wifistäkään minulla ei tietoa kun en ole tarvinnut....jossain jonkun muistan maininneen et 7 euroa vrk...eli aika kallista. Minulka elisa huoleton noin 21 euroa lynotkk ja sitä täällä käytän. Eli en pystynyt nyt Sinulle vastaamaan kysymyksiisi.


      • Cocco-Bill

        Kiitos vastauksesta ja aurinkoista lomaa!


      • TerveisinAllergikko
        lynot kirjoitti:

        Luin näitä kommentteja ennen lähtöä ja oli jo katumus päällä miksi tällaiseen paikkaan kolmen vkon reissullani menen. No nyt olen täällä...hotelli on tosiaankin paljon näitä normivalitus kirjoituksia parempi. Sitä tyypillistä kalustetta ja huone mallia mitä täällä on ja tähän rahaan. Mutta siistiä on, kaikki tarvittava astiasto on, on lukulamput sängynpäissä ja ulkovalo parvekkeella (nämä usein puuttuu). Aamiainen on ihan iloinen yllätys. Allasalue hyvä....ja sijainti mainio...ainakin minulle (tanssipaikat, ranta lähellä). Minulla vaan se lottopallo ei pyörinyt kohdalleen....sain huoneen (talo kolmonen) tien puolelta, ei aurinkoa partsille koko päivänä. Alkuun siitä kerroin ja toivoin jossain kohtaa lomaa pääsyä altaan puolelle...sattui respaan sellainen pallopää joka ei puheistani välittänyt. No otin noin viikon kärsittyäni (eilen) yhteyttä Deturiin...tänään jo huone vaihtui. Sama talo...kerros alempana ja auringon/altaan puolella. Niin nyt on kaikki tosi hyvin. Ainoa miinus on aamupalalla olevan henkilöstön yrmeys...sekä samaa osin respassa. Mutta siistiä täällä on...ja sängyt ihan ok...hiukka kovat mutta sopii minulle. Eli kyllä hinta/laatusuhde on ERITTÄIN hyvä.

        Onkohan las faluaksessa käytössä hajustetut pyykinpesuaineet? Tai homeongelmia huoneissa?


    • Pitkävielä

      Taas mulla nyrjähti. Anteeksi!

    • jänkäjouka

      Tänneppä tänne.Mitähän maksaa aamupala,noin hinta.Onhan siinä lähellä muitakin paikkoja.

    • sinnesinne

      Siellä on hyvä ruokapaikka...nimittäin Ravintola Kuparipannu.Huippu ruokaa edulliseen hintaan.

    • jänkäjouka

      Iltapäivällä puolisten aikaan ajan taksilla kuparipannuun syömmään,aamulla pitäisi löytyä lähempää jotain purasemista.

    • komero

      onko se tosiaan mahdollista , että matkatoimistoon soittamalla voi saada paremman huoneen .

      • Lynott

        No ei parempaa...mutta esim. aurinkoiselta puolelta...


    • Jonna1234

      eilen tulin las faluaksesta 20.11.2018 meitä oli 2aik 1lapsi 7.v sänkyjä oli 2x80cm, että ahdasta oli plus 1 natiseva sohva.. Pari pientä ötökkää nähtiin muutoin oli siistiä henkilökunta oli ystävällistä.
      En suosittele hotellia ainakaan lapsiperheille uima-altaan vesi oli kylmää, kadulta kuului kaikki äänet, puheet, autot samoin käytävästä kuului kaikki sisälle. meillä oli neljäs kerros.

    • 34324324casflcmjvdl

      Las Faluas-hotelli

      lyhyesti sanottuna: en suosittele - majoitus pilasi ison osan perheemme lomasta.

      Neuvo: kietäkää kaukaa!

    • Cocco-Bill

      Kaikki tarpeellinen kävelyetäisyydellä. Jalattomalle autovuokraamo respan kylessä, bussipysäkille 50 m. ja taksitolpalle 150 m. Sijainti:****. Allasalue suojaisa ja aurinkoinen: ***. Tilava 39 neliön kämppä. Korttilukot. Parveke valoisa (vuoden 1972 rakennusmääräykset sallivat esim. matalat kaiteet). Kylppäriin tulee lämmintä vettä kiitettävällä paineella. Toimiva minikeittiö ruokailuvälineineen. Olohuoneissa kolikkotoosat vaihdettu taulutelkkareihin (kattava kanavavalikoima, esim. Ruotsin- ja Suomen TV-1). Sentinvenyttäjällekin hinta/laatusuhde on kohillaan:**
      Olen viipynyt parilla reissulla tässä osoitteessa ja molemmilla kerroilla palvelu on ollut ensiluokkaista. Apartamentos on siitä vekkuli kommuuni, että sieltä löytyy myös yksityisomisteisia asuntoja: marraskuinen AirBnb-majoitus ylitti odotukset (remontoitu huoneisto):***
      Uusavuttomalle nyrpelölle/ alkuasukasmentaliteetin omaavalle kyseinen majapaikka ei tosiaankaan sovellu. Sen sijaan elämysmatkailijalle joka arvostaa aurinkoa, lämpöä, ihmisiä ja aktiviteetteja............. proximo febrero vamos a la Las Faluas!

    • ohho

      lakanoita ei vaihdettu löytyi ötökkä lakanoista hyi
      siellä asuu paikallisia joiden koirat haukkuu
      täysinkyllmä uimaallas muuten menettelee menkää uudempaan hotelliin sitä paitsi
      italialaisen ravintolan läpi pääsee "kuka tahansa" altaalle outoa

    • Hupiukko007

      Myö oltiin ainaki naikkosen kanssa ihan tyytyväisii hotellii, sängyt ei narissut eikä hajonnut kun lakanoita vingutettiin ja muutenkin meni hyvin, mutta aina on näitä vitun valitusvirsien veisaajia ,joille mikään ei riitä ( 6 krt inglesissä)

    • Anonyymi

      Ehkö huonoin hotelli Kanarialla, josa olen ollut. Epäkohtelias henkilökunta.
      Valitse joku toinen!

      • Anonyymi

        Kannattaa vaihtaa kortteeri äkkiä, kun on viisi vuotta sitten sen äkkilähdön varannut.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe