rajoitin

paljon ajava

Kertokaas viisaat miten voi tän päivän varsinkin tiettymerkkiset rekat kulkea jopa yli sata? ihmettelen kun navin mukaan ja oman auton mittarin mukaan ajaa 95-100 nii mennään heittämällä ohi. näit tapauksia näkee paljon ajan vuoteen 70000> kertokaa totuus.

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölzdgmöjlsryj

Kyllähän ne kaikenmerkkiset rekat voi kulkea ihan yhtälailla ylinopeutta kun ei se ole siitä merkistä kiinni, vaan siitä sen rekan veturin ominaisuuksista se johtuu JOS tälläistä esiintyy.

• pruitjohny

Tietyt merkit sulake pois tai makneetti perämurikkaan tai sitten huollossa tuttu kaveri joka säätää tajottimen yläkanttiin vaihtoehtoja on.yleinen syy rengaskoon vaihtuminen

• Makneetti
        pruitjohny kirjoitti:

Tietyt merkit sulake pois tai makneetti perämurikkaan tai sitten huollossa tuttu kaveri joka säätää tajottimen yläkanttiin vaihtoehtoja on.yleinen syy rengaskoon vaihtuminen

Mikä on makneetti? Jos magneettia tarkoitit niin yhtä tehokasta kuin laittaa se perämurikkaan on kiinnittää se vaikka vetokitaan tai polttoainetankkiin.Jos ymmärrys on noin vaatimatonta luokkaa kannattaisi jättää kommentoimatta näitä asioita kokonaan.

• Kapitalistiriistäjä

Minun kuljetusliikkeen kaikista soramoduuleista on rajoitin poiskytkettävissä piilokatkaisijalla. Minulle tärkein asia maailmassa on turvata Suomen suurimpien teollisuuslaitosten jatkuva soratarve, jolloin myös moduulini joutuvat usein ajamaan ylinopeutta.

• fyrkkaa tuloo

Sillä tekee enemmän tiliä mitä nopeammin rahti kulkee.

• rajoittaa syöttöä

Ei se rajoitin jarrua paina, joten kyllä merkistä riippumatta alamäkeen pääsee aikaa haipakkaa. Sarkolanahteessakin on vauhtia helposti 140 km/h Nokian suuntaan ajaessa jollei jarruta, oli rajoitin säädetty miten hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      184
      7699
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      35
      4913
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      126
      2903
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      82
      2311
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      92
      1635
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      217
      1547
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1151
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      17
      1104
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1029
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      226
      1002
    Aihe