Oon siis 12v ja pidän yleensä terskaa paljaana, joskus saattaa rullautuun ylös. Mut voiko mun terskaan tulla mitään pöpöjä ku pidän sitä boksereissa paljaana? Pesen terskan kyllä joka päivä. Kiitos jo etukäteen vastauksista. ✌
Terska paljaana?
12
588
Vastaukset
no ei siitä pöpöjä yleensäkään tule jos housuissa on terska paljaana. Ainoa pieni haitta on, että housut saattavat hangata terskan herkkää ihoa ja se voi tuntua epämukavalle esim kävellessä.
Ihan sun oma asia miten haluat terskasi olevan, paljaana vai esinahka päällä. Puhtaus on aina hyvä asia alapäässä.- lähetys pihasaunasta
Ei siitä haittaa ole, mutta muista että vaihtelu virkistää. Mukavan nuorena olet aloittanut.
- neuvoja.
Terska kannattaa pitää paljaana jatkuvasti. Siten sen iho karaistuu. Kannattaa myös pestä terskan ja esinahan poimu kunnolla pari kertaa viikossa, niin ei rupea kutittamaan.
- Puhtaus on A ja O
Kaikennäköisiä neuvoja täällä on. Kyllä terska pitää vähintään aamuilla illoin pestä sekä aina runkun jälkeen.
Murrosiässä aika helposti tulee ns. kiimatippoja kun näkee jotain kiihottavaa. Siitä syntyy ikäviä tuoksuja jos ei pese pois. Samoin jää helposti tippa kustakin terskan päähän
On makuaasia ja jokaisen itse päätettävissä pitääkö esinahan takana tai päällä. Luoja on esinahan luodessaan kai ajatellut sen suojaksi terskalle. Eli kyllä sillä joku tarkoitus on.
Pidä vaikka vuoroviikoin, jos et osaa päättää. (hah haa) - Päällä tietysti
Puhtaus on A ja O kirjoitti:
Kaikennäköisiä neuvoja täällä on. Kyllä terska pitää vähintään aamuilla illoin pestä sekä aina runkun jälkeen.
Murrosiässä aika helposti tulee ns. kiimatippoja kun näkee jotain kiihottavaa. Siitä syntyy ikäviä tuoksuja jos ei pese pois. Samoin jää helposti tippa kustakin terskan päähän
On makuaasia ja jokaisen itse päätettävissä pitääkö esinahan takana tai päällä. Luoja on esinahan luodessaan kai ajatellut sen suojaksi terskalle. Eli kyllä sillä joku tarkoitus on.
Pidä vaikka vuoroviikoin, jos et osaa päättää. (hah haa)Pidä eskari terskan päällä eikä takana. Hyvä suoja ja kauniimman näköinenkin. (Tämä on naisten mielipide, kun on puhuttu tästä)
Olet varmaankin huomannut, että valtaosa miehiä pitää esinahan terskan päällä.
- lähetys pihasaunasta
Heitänpäs tähän väliin wanhan jutun. Faari kertoi että hänen ollessaan alakoulussa (1950-luvun puolivälissä) hänen mummonsa opetti kiskomaan esinahan taakse ja käski pitää sitä öisin takana, kun silloin ei kuulemma lirahda housuun. Tämä on luultavasti pelkkää kansanperinnettä ja mutu-tietoa ja taikauskoa, mutta meikäläistä alkoi kiinnostaa, muistaako kukaan muu kuulleensa tuota väitettä? Eli että terskan pitäminen paljaana estäisi yökastelun.
Tuo kuulostaa amerikkalaiselta taikauskolta siltä ajalta, kun sikäläiset lääkärit keksivät että ympärileikkauksesta voi veloittaa ja sen voi uskotella estävän vaikka mitä:
http://www.circinfosite.com/2.html
http://www.mothersagainstcirc.org/fleiss.html
"Circumcision is a solution in search of a problem." --Edward Wallerstein
Vapaasti kääntäen: Leikataan ensin, kyllä sille sitten joku syy keksitään.
Jk. Tahtoisin sinut poikaystäväksi jos olisit puolenkymmentä vuotta vanhempi. Juttujasi on aina ilo lukea.- lähetys pihasaunasta
henriikka.hopo kirjoitti:
Tuo kuulostaa amerikkalaiselta taikauskolta siltä ajalta, kun sikäläiset lääkärit keksivät että ympärileikkauksesta voi veloittaa ja sen voi uskotella estävän vaikka mitä:
http://www.circinfosite.com/2.html
http://www.mothersagainstcirc.org/fleiss.html
"Circumcision is a solution in search of a problem." --Edward Wallerstein
Vapaasti kääntäen: Leikataan ensin, kyllä sille sitten joku syy keksitään.
Jk. Tahtoisin sinut poikaystäväksi jos olisit puolenkymmentä vuotta vanhempi. Juttujasi on aina ilo lukea.Kiitän ja kumarran!
Saanko ottaa sinut eroottisiin unelmiini? lähetys pihasaunasta kirjoitti:
Kiitän ja kumarran!
Saanko ottaa sinut eroottisiin unelmiini?Kaikin mokomin. Kuten kuvastani näet, olen pitkä ja hoikka ja hiukset ovat ruskeat ja lyhyehköt.
- upiupiupi
otetaas vähäsen ylös tätä
- grj
Hanki ny vittu s e elämä älä tuu kommaan tommosta turhaa paskaa
- miks23
miksi aina 12
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446146Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens363819Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html653551Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5083066Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2322235Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1592106- 522072
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat341727Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61381- 781343