Minä olen yrittänyt keskustella asiallisesti eri aiheista näillä palstoilla, mutta huonolla menestyksellä.
Valitettavan usein tulee joku seuraavista kommenteista:
- Helvetin homo, nussi ätitiäsi
- Saatanan runkkari, opettele elämään
- Me tapetaan sut
- Vitun kyrpä, oletko sä kommunisti?
- Vitun kyrpä, oletko sä kapitalisti
- Älä jauha paskaa
- Suksi vittuun sieltä analysoimasta
- Sä olet täydellinen pelle paskat housuissa
jne. Olen kuitenkin tutkinut Suomi24-sivustoja (hyvin laaja käyttäjäkunta) sen verran, että siellä sivustoilla on tilastollisesti noin 24-30 sairasta henkilöä, joilla ei ole mitään kehittävää sanottavaa.
Miksi henkinen ta /jai fyysinen pahoinvointi pitää purkaa tällä tavoin? Mielestäni terveyskeskuksessa käynti olisi parempi omien ongelmien alustavaan selvittelyyn.
Silkkaa vihaa
1
121
Vastaukset
- Turhat kommentit
Todella pohjalla oleva itsetunto voi saada psykiatrisesti aikaan tällaisia lauseita.
Kerran, kun esitin Einsteinin laajan suhteellisuusteorian, niin ensimmäinen kommentti oli: "Helvetin juutalainen sä oot, sut pitäisi laittaa kaasukammioon."
Toisella kertaa Kanadaan muuttavana (työn perässä) ajattelin, että tämä on hyvä ja iloinen asia.
Ensimmäinen kommentti otti kuitenkin luulot pois: Sä helvetin Kokoomuslainen räkänokka, painu sinne Canadaan, tervemenoa kusipää"
Tämä pistää väkisinkin ajattelemaan sitä vaihtoehtoa, että olen kommentaattoreilleni verbaalisesti vielä keljumpi. Toisaalta silloin Suomo24-foorumi menettää merkityksensä, kun kaikki haistattelevat toisillensa paskaa perehtymättä puheena olevaan asiaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897