Minä olen yrittänyt keskustella asiallisesti eri aiheista näillä palstoilla, mutta huonolla menestyksellä.
Valitettavan usein tulee joku seuraavista kommenteista:
- Helvetin homo, nussi ätitiäsi
- Saatanan runkkari, opettele elämään
- Me tapetaan sut
- Vitun kyrpä, oletko sä kommunisti?
- Vitun kyrpä, oletko sä kapitalisti
- Älä jauha paskaa
- Suksi vittuun sieltä analysoimasta
- Sä olet täydellinen pelle paskat housuissa
jne. Olen kuitenkin tutkinut Suomi24-sivustoja (hyvin laaja käyttäjäkunta) sen verran, että siellä sivustoilla on tilastollisesti noin 24-30 sairasta henkilöä, joilla ei ole mitään kehittävää sanottavaa.
Miksi henkinen ta /jai fyysinen pahoinvointi pitää purkaa tällä tavoin? Mielestäni terveyskeskuksessa käynti olisi parempi omien ongelmien alustavaan selvittelyyn.
Silkkaa vihaa
1
75
Vastaukset
- Turhat kommentit
Todella pohjalla oleva itsetunto voi saada psykiatrisesti aikaan tällaisia lauseita.
Kerran, kun esitin Einsteinin laajan suhteellisuusteorian, niin ensimmäinen kommentti oli: "Helvetin juutalainen sä oot, sut pitäisi laittaa kaasukammioon."
Toisella kertaa Kanadaan muuttavana (työn perässä) ajattelin, että tämä on hyvä ja iloinen asia.
Ensimmäinen kommentti otti kuitenkin luulot pois: Sä helvetin Kokoomuslainen räkänokka, painu sinne Canadaan, tervemenoa kusipää"
Tämä pistää väkisinkin ajattelemaan sitä vaihtoehtoa, että olen kommentaattoreilleni verbaalisesti vielä keljumpi. Toisaalta silloin Suomo24-foorumi menettää merkityksensä, kun kaikki haistattelevat toisillensa paskaa perehtymättä puheena olevaan asiaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934