merkintä on mulla omissa tiedoissa.Niin ottaako ne yhteyttä siihen päivämäärään mennessä vai aiemmin.Lukee siis työnhaun uusinta se ja se päivä. Ottaako ne yhteyttä sähköpostilla vai puhelimella?
te-toimisto ottaa sinuun yhteyttä
8
612
Vastaukset
- kdnflkndf
Ottavat yhteyttä luultavasti puhelimitse sinä päivänä, mutta eivät välttämättä ota yhteyttä ollenkaan. Itselläni tuo päivä tuli ja meni ja odottelin soittoa, mutta mitään ei kuulunut. Illalla sitten kirjauduin mollin sivuille ja tarkastin tietoni ja työnhaku oli uusittu. Jos ei olisi ollut, olisi tietysti pitänyt heti seuraavana aamuna alkaa selvitellä asiaa ettei vaan vahingossa tuet katkea, mutta nyt ei mitään tarvetta sellaiseen ollut ja tukia on tullut senkin jälkeen.
- nikolaus
No minäkin odottelin puhelua te-toimistosta, kun sovittiin että he ottavat yhteyttä. Ovat aina ennekin ottaneet yhteyttä viimeistään sinä päivänä kun työnhaku menee umpeen.
no eilen saapu mulle kirje että olemme yrittäneet tavoitella sinua puhelimitse tarkistaaksemme työnhakutilanteesi. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä työ-ja elinkeinotoimistoon. Työnhakusi ja oikeutesi työttömyysetuuteen päättyvät, mikäli et ota yhteyttä TE-toimistoon 16.1. mennessä.
Kävi ilmi, että ovat hukanneet mun puhelinnumeron, vaikka ovat soittaneet mulle useita kertoja ja numeroni ei ole vaihtunut missään vaiheessa.
Onneksi olen kotona ja tämä kirje ei hukkunut postissa. oispas kettutannut selvittää jälkikäteen tätäkin juttua.- HERMOT MENEE
Joo sama juttu,ilmoittivat että ottavat yhteyttä n,2kk sitten ei oo soittoo kuulunu.Jaa että pyydämme ottamaan yhteyttä,mitenkähän sekin onnistuu kun puhelimella ei pääse läpi ja paikkakunnalta ei löydy työvoimatoimistoa.pitäiskö yrittää lähettää savumerkkejä tai kirjekyyhkyjä!!!!!!!
- elektroninen posti
HERMOT MENEE kirjoitti:
Joo sama juttu,ilmoittivat että ottavat yhteyttä n,2kk sitten ei oo soittoo kuulunu.Jaa että pyydämme ottamaan yhteyttä,mitenkähän sekin onnistuu kun puhelimella ei pääse läpi ja paikkakunnalta ei löydy työvoimatoimistoa.pitäiskö yrittää lähettää savumerkkejä tai kirjekyyhkyjä!!!!!!!
Oletko kokeillut sähköpostia?
- Itse aktiivisuutta
Itse selvitin asian sähköpostilla. Ei kuulunut yhteyttä virkailijalta ja en luota siihen että työnhaku uusitaan enää klo 14 jälkeen. Vastasi 10 minuutin sisällä ja työnhaku oli uusittu. Olkaa itsekin aktiivisia sen suhteen niin ei tarvii pähkäillä menikö poikki vai ei.
- pelittää mukavasti
Toinen varma tapa on kun soittaa työlinjalle.Merkkaavat soiton ja uusivat työnhaun.
- TE-Keskus on.......
Mulla oli kans te-keskuksen oma sivuilla että ottavat yhteyttä 19.2???? siis miten ottavat yhteyttä? Soittavatko vaiko netissä jotain urputtavat, vaiko peräti kirjeellä minua muistavat?? Antaisivat työttömän rauhassa viettää talvipäiviä pakkasella ilman häiriöitä :)
- joooo1
yleensä soittavat ja kysyvät tilanteestasi. usein soittavat vähän ennen tuota päivää tai tuona päivänä.
virkailija kyllä antoi ymmärtää että jos he unohtaisivat jostain syystä soittaa niin saisit kuitenkin kirjeen perääsi ja aikaa ottaaa yhteyttä työkkäriin ennen kuin työnhaku menee umpeen. eli työnhaku ei kyllä mene heti umpeen vaikka työkkäri ei tuona kyseisenä päivänä ottaisi yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831