No elikkäs.
Tehäämpäs tähän tällainen rouvasihmisten keskustelu :)
Ja eikun höpisemään!
Rouvashenkilöt
6
102
Vastaukset
- Kyllästynyt rouva
Ja minä voin aloittaa.
No minä teen tuolla kaupan kassalla pitkää päivää, ja tulen kotiin uupuneena. Mutta siellä se Vesku vaan makoilee sohvalla ja katsoo Emmerdale ohjelmaa. Toivoisin, että edes ruokaa laittais. Pyh mikä mies! Varmaan jonkun toisen naisen jo löytäny ku ei minun seura enää kelpaa vaan aina "miesporukalla" lähtee baariin. Laiskimus!!!- Ihmeellistä touhua
Sama juttu täällä!
Toinen asia mikä minua ärsyttää, on se kun kaupassa ollaan niin ärtyisiä myyjiä. Toivoisin, että edes hieman oltaisiin kohteliaita! Tänäänkin yksi myyjä vain sanoi hinnan, ei edes moikannut! - Kyllästynyt rouva
Ihmeellistä touhua kirjoitti:
Sama juttu täällä!
Toinen asia mikä minua ärsyttää, on se kun kaupassa ollaan niin ärtyisiä myyjiä. Toivoisin, että edes hieman oltaisiin kohteliaita! Tänäänkin yksi myyjä vain sanoi hinnan, ei edes moikannut!Oletko se sinä!? Minä olin se myyjä, jos olit Citymarketissa.
- raili50v
Kyllästynyt rouva kirjoitti:
Oletko se sinä!? Minä olin se myyjä, jos olit Citymarketissa.
Onpas täällä menossa kivan rempseä keskustelu menossa lisätyllä huumorilla!
Ymmärsinkö oikein että tänne saa tulla vaan purkamaan arkipäivänsä ilot ja surut näin ikätovereiden kesken? Mahtava idea jos saa vähän vielä tuulta alleen!
Pakko kyllä sanoa, että täällä pohjanmaalla on tähän mennessä ollut niin mukavia nuoria ihmisiä kasvoilla, ettei voi yhtään moittia. Niin on komeita hymyilevä nuoria pojan kloppeja siellä kassan takana, että mielelläni vaihtaisin tuon oman miehen sellaiseen! Noh noh leikkiä leikkä (?) On meillä miehen kanssa mennyt nyt muutenkin kyllä huonosti viimeiset puolisen vuotta. Hän on kuin eläkeläine, istuu sohvalla katsellen televisiota. Ei tee mitään kotitöitä, ei auta lasten kanssa, syö vain ja lihoo ja ei välitä. Välillä mietin, että silloin kun lapset muuttavat niin kyllä muutan minäkin ja alan elämään taas villisti vapaana, oivoi.
Mutta ihanaa uuttavuotta teille - Mies vaihtoon!
raili50v kirjoitti:
Onpas täällä menossa kivan rempseä keskustelu menossa lisätyllä huumorilla!
Ymmärsinkö oikein että tänne saa tulla vaan purkamaan arkipäivänsä ilot ja surut näin ikätovereiden kesken? Mahtava idea jos saa vähän vielä tuulta alleen!
Pakko kyllä sanoa, että täällä pohjanmaalla on tähän mennessä ollut niin mukavia nuoria ihmisiä kasvoilla, ettei voi yhtään moittia. Niin on komeita hymyilevä nuoria pojan kloppeja siellä kassan takana, että mielelläni vaihtaisin tuon oman miehen sellaiseen! Noh noh leikkiä leikkä (?) On meillä miehen kanssa mennyt nyt muutenkin kyllä huonosti viimeiset puolisen vuotta. Hän on kuin eläkeläine, istuu sohvalla katsellen televisiota. Ei tee mitään kotitöitä, ei auta lasten kanssa, syö vain ja lihoo ja ei välitä. Välillä mietin, että silloin kun lapset muuttavat niin kyllä muutan minäkin ja alan elämään taas villisti vapaana, oivoi.
Mutta ihanaa uuttavuotta teilleNo heippa Raili!
Rempseää tämä ainakin on. Töykeää porukkaa täällä suomi24 keskustekuissa. Kukaan ei osaa arvostaa sitä, että olen kaupan kassalla. Siskonikin sanoi tuossa pari päivää sitten, että hänenkin miehensä on sellainen vätys, että herranen aika!
Mutta tosiaan.
Tähän voisi joku rouva vastata ja kommentoida omaa näkemystään tv:n ääressä lusmuilevasta vätys miehestä?
Voisin vaikka vaihtaa omani hieman nuorempaan ja urheilulliseen yksilöön ;)
- Erilainen mutsi
Inhoan kaikenlaista keikarointia ja statuksen kohotusta arvonimillä yms. aseman osoitustavoilla. Siksi inhoan myös rouvittelua. Minulla on oma nimi ja ihan nättikin, sitä on hyvä käyttää, jos ei halua että nimen omistajan käyrä kilkahtaa nousujohteiseksi. Höpisen myös mieluiten hyvästä aiheesta kuin jonninjoutavasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381