Rouvashenkilöt

Pirtsakka rouva

No elikkäs.
Tehäämpäs tähän tällainen rouvasihmisten keskustelu :)
Ja eikun höpisemään!

6

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt rouva

      Ja minä voin aloittaa.
      No minä teen tuolla kaupan kassalla pitkää päivää, ja tulen kotiin uupuneena. Mutta siellä se Vesku vaan makoilee sohvalla ja katsoo Emmerdale ohjelmaa. Toivoisin, että edes ruokaa laittais. Pyh mikä mies! Varmaan jonkun toisen naisen jo löytäny ku ei minun seura enää kelpaa vaan aina "miesporukalla" lähtee baariin. Laiskimus!!!

      • Ihmeellistä touhua

        Sama juttu täällä!
        Toinen asia mikä minua ärsyttää, on se kun kaupassa ollaan niin ärtyisiä myyjiä. Toivoisin, että edes hieman oltaisiin kohteliaita! Tänäänkin yksi myyjä vain sanoi hinnan, ei edes moikannut!


      • Kyllästynyt rouva
        Ihmeellistä touhua kirjoitti:

        Sama juttu täällä!
        Toinen asia mikä minua ärsyttää, on se kun kaupassa ollaan niin ärtyisiä myyjiä. Toivoisin, että edes hieman oltaisiin kohteliaita! Tänäänkin yksi myyjä vain sanoi hinnan, ei edes moikannut!

        Oletko se sinä!? Minä olin se myyjä, jos olit Citymarketissa.


      • raili50v
        Kyllästynyt rouva kirjoitti:

        Oletko se sinä!? Minä olin se myyjä, jos olit Citymarketissa.

        Onpas täällä menossa kivan rempseä keskustelu menossa lisätyllä huumorilla!

        Ymmärsinkö oikein että tänne saa tulla vaan purkamaan arkipäivänsä ilot ja surut näin ikätovereiden kesken? Mahtava idea jos saa vähän vielä tuulta alleen!

        Pakko kyllä sanoa, että täällä pohjanmaalla on tähän mennessä ollut niin mukavia nuoria ihmisiä kasvoilla, ettei voi yhtään moittia. Niin on komeita hymyilevä nuoria pojan kloppeja siellä kassan takana, että mielelläni vaihtaisin tuon oman miehen sellaiseen! Noh noh leikkiä leikkä (?) On meillä miehen kanssa mennyt nyt muutenkin kyllä huonosti viimeiset puolisen vuotta. Hän on kuin eläkeläine, istuu sohvalla katsellen televisiota. Ei tee mitään kotitöitä, ei auta lasten kanssa, syö vain ja lihoo ja ei välitä. Välillä mietin, että silloin kun lapset muuttavat niin kyllä muutan minäkin ja alan elämään taas villisti vapaana, oivoi.

        Mutta ihanaa uuttavuotta teille


      • Mies vaihtoon!
        raili50v kirjoitti:

        Onpas täällä menossa kivan rempseä keskustelu menossa lisätyllä huumorilla!

        Ymmärsinkö oikein että tänne saa tulla vaan purkamaan arkipäivänsä ilot ja surut näin ikätovereiden kesken? Mahtava idea jos saa vähän vielä tuulta alleen!

        Pakko kyllä sanoa, että täällä pohjanmaalla on tähän mennessä ollut niin mukavia nuoria ihmisiä kasvoilla, ettei voi yhtään moittia. Niin on komeita hymyilevä nuoria pojan kloppeja siellä kassan takana, että mielelläni vaihtaisin tuon oman miehen sellaiseen! Noh noh leikkiä leikkä (?) On meillä miehen kanssa mennyt nyt muutenkin kyllä huonosti viimeiset puolisen vuotta. Hän on kuin eläkeläine, istuu sohvalla katsellen televisiota. Ei tee mitään kotitöitä, ei auta lasten kanssa, syö vain ja lihoo ja ei välitä. Välillä mietin, että silloin kun lapset muuttavat niin kyllä muutan minäkin ja alan elämään taas villisti vapaana, oivoi.

        Mutta ihanaa uuttavuotta teille

        No heippa Raili!
        Rempseää tämä ainakin on. Töykeää porukkaa täällä suomi24 keskustekuissa. Kukaan ei osaa arvostaa sitä, että olen kaupan kassalla. Siskonikin sanoi tuossa pari päivää sitten, että hänenkin miehensä on sellainen vätys, että herranen aika!

        Mutta tosiaan.
        Tähän voisi joku rouva vastata ja kommentoida omaa näkemystään tv:n ääressä lusmuilevasta vätys miehestä?
        Voisin vaikka vaihtaa omani hieman nuorempaan ja urheilulliseen yksilöön ;)


    • Erilainen mutsi

      Inhoan kaikenlaista keikarointia ja statuksen kohotusta arvonimillä yms. aseman osoitustavoilla. Siksi inhoan myös rouvittelua. Minulla on oma nimi ja ihan nättikin, sitä on hyvä käyttää, jos ei halua että nimen omistajan käyrä kilkahtaa nousujohteiseksi. Höpisen myös mieluiten hyvästä aiheesta kuin jonninjoutavasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe