Hei
olisin ajattelemassa lähtöä Camp Noulle Fc Barcelona-Real Soceidad peliin joka on merkitty 10.5 ja ei vahvistettu ja päivä olisi sunnuntai, olen lukenut näin että televisioinnin takia päätetään noin viikko ennen onko viikonpäivä lauantai vai sunnuntai että onko näin että viikonloppu varma mutta päivä (La vai Su) vahvistetaan vai voiko matsi siirtyä noin vain esim. Viikolla? Vastailkaa, jos on tarkempaa tietoa pitääkö tämä paikkaansa
Otteluohjelmasta
3
1586
Vastaukset 3
- Cule
Peli pelataan luultavasti la tai su, harvemmin siirretään maanantaille! Mitään tuon suurempaa heittoa ei ole eli aivan huoletta voi matkan varata :-)
- lipuista
Mites, kun varaa lippuja ja ylipäätään matkaa johonkin matsiin, niin mitäs jos tulee heittoa päivämäärän suhteen? Tuleeko sitä heittoa useinkin? Katselin alla olevalta saitilta lippuja barcelonan otteluihin ja kaikissa lukee tarkka päivämäärä.
http://www.jalkapallolippuja.com/barcelona/ - santtux1
Jooo!!! Jos noilla "asiantuntija"tiedoilla ja -taidoilla ja kyvyillä "olisi ajattelemassa lähtöä" ihan Barcelonaan asti, niin eikun tervemenoa vaan!! Luulisin että et mitään menettäisi, vaikka et sitä stadionia ihan oikeana päivänä edes löytäisi. Suosittelisin, että opettelisit sen verran kieltäkin etukäteen, että osaat sanoa espanjaksi:" minä suomi koti". Kirjoitustaidostasi päätellen sen oppiminen saattaa kyllä olla sinulle "hieman haasteellista" :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571168Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 100985
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5815- 47784
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27761Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669