Otteluohjelmasta

BarcaFaniXZX

Hei

olisin ajattelemassa lähtöä Camp Noulle Fc Barcelona-Real Soceidad peliin joka on merkitty 10.5 ja ei vahvistettu ja päivä olisi sunnuntai, olen lukenut näin että televisioinnin takia päätetään noin viikko ennen onko viikonpäivä lauantai vai sunnuntai että onko näin että viikonloppu varma mutta päivä (La vai Su) vahvistetaan vai voiko matsi siirtyä noin vain esim. Viikolla? Vastailkaa, jos on tarkempaa tietoa pitääkö tämä paikkaansa

3

1400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cule

Peli pelataan luultavasti la tai su, harvemmin siirretään maanantaille! Mitään tuon suurempaa heittoa ei ole eli aivan huoletta voi matkan varata :-)

• lipuista

Mites, kun varaa lippuja ja ylipäätään matkaa johonkin matsiin, niin mitäs jos tulee heittoa päivämäärän suhteen? Tuleeko sitä heittoa useinkin? Katselin alla olevalta saitilta lippuja barcelonan otteluihin ja kaikissa lukee tarkka päivämäärä.

http://www.jalkapallolippuja.com/barcelona/

• santtux1

Jooo!!! Jos noilla "asiantuntija"tiedoilla ja -taidoilla ja kyvyillä "olisi ajattelemassa lähtöä" ihan Barcelonaan asti, niin eikun tervemenoa vaan!! Luulisin että et mitään menettäisi, vaikka et sitä stadionia ihan oikeana päivänä edes löytäisi. Suosittelisin, että opettelisit sen verran kieltäkin etukäteen, että osaat sanoa espanjaksi:" minä suomi koti". Kirjoitustaidostasi päätellen sen oppiminen saattaa kyllä olla sinulle "hieman haasteellista" :))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27