Facebook joukkoraiskauksen kuntouttajanako?

29.6.1974

Kaksi nuorta poikaa joukkoraiskasi minut, silloin v. 1974 19-vuotiaan tytön, Poliisille ilmoitin, pojat saatiin kiinni. Poliisi oli antanut minun työpaikan puhelinnumeroni pojille. Toinen heistä (en tiedä kumpi) soitti minulle työpaikalleni ja esitti vihaisella äänellä, että minun olisi mentävä poliisilaitoksella ja vetää asia takaisin, että olin itse syyllinen kaikkeen.

En tajunnut, että puhelimessa oli toinen rikollisista. Menin puhumaan poliisilaitokselle, silloin selvisi, että minua huiputettiin. Olin nuori ja kokematon, minulla ei ollut minkäänlaisia luottamuksellisia välejä yksinhuoltajaäitiini. Kerroin asiasta samanikäiselle ystävälleni, mutta hän ei voinut auttaa minun pahaa oloani. Sanoi, että hänellä on itselläkin tarpeeksi huolia. Asianajajankin olisi voinut etsiä, mutta siihen aikaan ei Suomessa ollut vielä paljon naisasianajajia.eikä nuoret voimani ihan yksin riittäneet ymmärtämään kaikkea. Rikospoliisi lupasi tulla todistajaksi oikeuteen.

Paria kuukautta myöhemmin tuli tekijäpoikien asianajaja tapaamaan minua ja tarjosi rahaa minulle, että juttu ei menisi pitemmälle. Pojat olivat kuulema hyvin katuvaisia. Siihen aikaan pidettiin tytön päihtymystä häpeänä ja merkkinä siitä, että pojat ajattelivat, että päälle voi käydä vaan. Asianajaja vihjaisi, että asia tulisi julkiseksi. Vastasin siihen, että minunko tässä pitää hävetä.

Tässä eräänä päivänä näin toisen joukkoraiskaajan kasvot Facebookissa. Minulla ei jäänyt tarkkaa muistikuvaa hänen eikä hänen kaverinsa kasvoista. Nimet olen painanut mieleen, jonka pystyin yhdistämään toiseen näistä tyypeistä. Hänellä on fb:ssä yhteiskuva vaimonsa kanssa.

Nyt tekisi mieli ottaa yhteyttä. Säästin heidät vankilalta. Heillä täytyy olla ollut monenlaisia ajatuksia minusta elämänsä aikana myös kiitollisuutta. Mitähän jäbä sanoisi, jos lähettäisin hänelle yksityisen viestin.

5

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Go for it!!

Anna palaa sisko!

• nm1

Joo

• Realisti1111

Haluatko todella avata uuden draamasession elämääsi?

Mitä jos sinä et ole tälläkään kerralla hallitseva osapuoli tässä draamasessiossa?

Ajattele itseäsi ja omaa elämääsi, itse en ymmärrä miksi haluat elää tuolle yhdelle tapahtumalle koko elämäsi ja nyt vielä avata raiskaajillesi uuden tilaisuuden vahingoittaa sinua.

• trollollooo

hyvä stoori..myy se iltalehteen. ne uskoo kaiken tai ainakin lukijat.

• menolippusomaliaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe