Facebook joukkoraiskauksen kuntouttajanako?

29.6.1974

Kaksi nuorta poikaa joukkoraiskasi minut, silloin v. 1974 19-vuotiaan tytön, Poliisille ilmoitin, pojat saatiin kiinni. Poliisi oli antanut minun työpaikan puhelinnumeroni pojille. Toinen heistä (en tiedä kumpi) soitti minulle työpaikalleni ja esitti vihaisella äänellä, että minun olisi mentävä poliisilaitoksella ja vetää asia takaisin, että olin itse syyllinen kaikkeen.

En tajunnut, että puhelimessa oli toinen rikollisista. Menin puhumaan poliisilaitokselle, silloin selvisi, että minua huiputettiin. Olin nuori ja kokematon, minulla ei ollut minkäänlaisia luottamuksellisia välejä yksinhuoltajaäitiini. Kerroin asiasta samanikäiselle ystävälleni, mutta hän ei voinut auttaa minun pahaa oloani. Sanoi, että hänellä on itselläkin tarpeeksi huolia. Asianajajankin olisi voinut etsiä, mutta siihen aikaan ei Suomessa ollut vielä paljon naisasianajajia.eikä nuoret voimani ihan yksin riittäneet ymmärtämään kaikkea. Rikospoliisi lupasi tulla todistajaksi oikeuteen.

Paria kuukautta myöhemmin tuli tekijäpoikien asianajaja tapaamaan minua ja tarjosi rahaa minulle, että juttu ei menisi pitemmälle. Pojat olivat kuulema hyvin katuvaisia. Siihen aikaan pidettiin tytön päihtymystä häpeänä ja merkkinä siitä, että pojat ajattelivat, että päälle voi käydä vaan. Asianajaja vihjaisi, että asia tulisi julkiseksi. Vastasin siihen, että minunko tässä pitää hävetä.

Tässä eräänä päivänä näin toisen joukkoraiskaajan kasvot Facebookissa. Minulla ei jäänyt tarkkaa muistikuvaa hänen eikä hänen kaverinsa kasvoista. Nimet olen painanut mieleen, jonka pystyin yhdistämään toiseen näistä tyypeistä. Hänellä on fb:ssä yhteiskuva vaimonsa kanssa.

Nyt tekisi mieli ottaa yhteyttä. Säästin heidät vankilalta. Heillä täytyy olla ollut monenlaisia ajatuksia minusta elämänsä aikana myös kiitollisuutta. Mitähän jäbä sanoisi, jos lähettäisin hänelle yksityisen viestin.

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Go for it!!

      Anna palaa sisko!

    • nm1

      Joo

    • Realisti1111

      Haluatko todella avata uuden draamasession elämääsi?

      Mitä jos sinä et ole tälläkään kerralla hallitseva osapuoli tässä draamasessiossa?

      Ajattele itseäsi ja omaa elämääsi, itse en ymmärrä miksi haluat elää tuolle yhdelle tapahtumalle koko elämäsi ja nyt vielä avata raiskaajillesi uuden tilaisuuden vahingoittaa sinua.

    • trollollooo

      hyvä stoori..myy se iltalehteen. ne uskoo kaiken tai ainakin lukijat.

    • menolippusomaliaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe