Viikkarit on kiinnostava osake. "Halpamatkailu" lisääntyy taantuman aikana, ölly on halpaa, Ruotsin kruunukin heikkenee ja kaikki eivät vielä ole matkustaneet uudistuneilla laivoilla. Osake matelee nyt. Taidan ostaa. Mitä mieltä?
Viking Line voi yllättää
8
178
Vastaukset
- Kuivanmaan mies
Terve,
Itse ostin tänään pienen siivun viking lineä.
Aika hyvät on tulevaisuuden näkymät ja osinkoa voi olla tulossa hyvinkin runsaasti tänä vuonna. Suosittelen. Kiitos suosituksesta. Ostin ja kurssi lähtikin heti mukavaan nousuun :)
- Kuivanmaanmies
Laskin viking linen lukuja ja totesin että osakeen arvo on hieman alakantissa talouden kanssa. Myös tulevaisuus näyttäisi olevan kunnossa . Itse ostan lisää, odotan ennen lisä ostoa jos osakkeen hinta vielä tippuisi hetkellisesti alemmalle tasolle:)
Hyvä kuulla, vaistoni osui siis kenties oikeaan. Jos sinulla on muita hyviä vinkkejä ja laskelmia, otan mielelläni vastaan.. :)
- Kuivanmaanmies
Ei tässä nyt suurempia vinkkejä ole. Nokian renkaat ja Nordea on vahvoilla ainakin asiantuntijoiden mielestä. Kannattaa lukaista vaikka Jukka oksaharjun blogia sieltä löytyy hyviä vinkkejä ja neuvoja yhtiön valintaan. Lasken Oksaharjun kirjoista opituilla kaavoilla ja yritän etsiä yrityksiä ja lasken niille arvon ja vertaan sitä kurssiin jos kurssi on riittävästi alakantissa , oma budjetti riittää ja sijoitus sopii hajautus suunnitelmaan ostan:D
Kaikenkaikkiaan mielenkiintoinen tämä sijoittamisen maailma, on niin paljon mahdollisuuksia ja matemaattisia verrannolisuuksia, mutta silti löytyy ennalta arvaamattomia muuttujia joista yritän hyötyä.
Onnea osakevalintoihin!
Kiitos vinkeistä, Nordeaa on jo salkussa :) Ja samaa mieltä, sijoittamisessa ehkä mielenkiintoisimpia ovat yllättävät muuttujat, heikot signaalit ja sijoittajien kollektiivisen mielentilan arvaaminen :) Onnea sijoituksille!
- Kuivanmaanmies
Moro, hyvältähän tää viikkarin kehitys näyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818