Suomi24 uudistuu piakkoin ja nyt pääset kokeilemaan ja antamaan palautetta palvelusta.
http://www.beta.suomi24.fi/
Tervetuloa uuden Suomi24:n kehitysversioon!
8
150
Vastaukset
Raskaanliikenteen palstoille iso luuta lakaisemaan lervolässytyksiä ynnä suoranaista vittuilua, kunnon keskusteluista ei ole mitään ajatusta! Näissä näkee tämän ammattikunnan yhteenhiileen puhaltamisen ja paskan marjat, baanalla käsiä heilutellaan, baarissa ei tulla edes samaan pöytään...ollaan niin rekkamiästä että.
Sitten nämä nimimerkkien käyttäjät paitsioon, jokaisen pitää rekisteröityä, jotta saadaan nämä haukkujat vastaamaan puheistaan, todellista asiaa saiteille, negatiivistäkin, ei haukkumalla!- Rekkaus ei auta
Hei haloo. Pahimmat keskustelun sabotoijat ovat rekisteröityneitä ainakin ydinvoima ja kehitysideat palstalla, eikä niitä ole saatu käyttäytymään sääntöjen mukaisesti lainkaan. Toinen siellä purkaa omaa kaunaansa kokopäiväisesti.
- Helskatti!
Ei helkatti. Uusi soppakattila tulelle.
Taas ihan kaikki sekaisin! - suomi24/palautteet
Voisitte poistaa tuon jokaisen viestin alla näkyvän palstan otsikon. Jos olet palstan etusivulla, niin kyllä sen tietää millä palstalla on. Tuo haittaa merkittävästi palstan luettavuutta.
- markus-
Lopettakaa heti,kiitos!
- Aller.fi
Voittajat ovat poikkeuksetta niitä, jotka heittäytyivät rakentamaan uutta, eivätkä puolustamaan vanhaa.
– Pauli Aalto-Setälä - kehari24.fi
Taitaa olla samanlainen down-syndoomaversio kuin nykyinenkin.
huutonaurua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064